Komunikaty PR

„Smakujemy z JemyJemy” - akcja cashback zup JemyJemy

2024-09-10  |  11:00
Biuro prasowe

10 września br. rozpoczęła się promocja konsumencka cashback marki JemyJemy „Smakujemy z JemyJemy”. Kampania promująca akcję zaplanowana jest w kanale digital, wspierana działaniami programatycznymi display i wideo, w mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży.

Marka JemyJemy, znana z pełnowartościowych i smacznych zup, które wystarczy przelać do naczynia i podgrzać, aby w kilka chwil cieszyć się pysznym posiłkiem, zaprasza do udziału w akcji cashback „Smakujemy z JemyJemy”. Aby skorzystać z promocji i otrzymać zwrot pieniędzy, wystarczy kupić produkty JemyJemy za minimum 10 zł, zachować paragon i zarejestrować się na stronie www.promocjajemyjemy.pl.

Z ogromną satysfakcją możemy powiedzieć, że dzięki wysokiej jakości naszych zup oraz uznaniu, jakie zdobyły wśród konsumentów, marka JemyJemy zajmuje pozycję lidera w kategorii zup gotowych*. We wrześniu wystartowaliśmy z atrakcyjną promocją skierowaną zarówno do obecnych, jak i nowych Klientów, aby zachęcić wszystkich do odkrywania różnorodnych wariantów zup z bogatej oferty JemyJemy. Akcja Cashback umożliwia spróbowanie produktów bez konieczności ponoszenia pełnych kosztów zakupu. Wierzymy, że w ten sposób zachęcimy jeszcze więcej osób do poznania atrakcyjnych smaków spośród 18 zup dostępnych w naszym portfolio – mówi Aleksandra Duszyńska, Specjalista ds. marketingu marki JemyJemy.

Akcja trwa od 10 września do 31 października br. lub do wyczerpania puli zwrotów. Wielokrotność kwoty zakupów za min. 10 zł brutto Produktów Promocyjnych na jednym dowodzie zakupu upoważnia do wystąpienia wyłącznie o jedną refundację w wysokości 10 zł brutto. Regulamin promocji dostępny jest na www.promocjajemyjemy.pl.

*Profi za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food), Sprzedaż i udziały w sprzedaży wartościowej, MAT 07 2024, kategoria zupy z półki.

Producent: Profi S.A.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Unsplash
2025-07-31 | 06:00

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

W raporcie Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi pisano o podwójnych standardach w polityce UE dotyczącej
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Polityka

Niemal 2 mln Polaków jest zagrożonych skrajnym ubóstwem. Są duże trudności w mierzeniu skali tego zjawiska

W 2024 roku w Polsce nastąpiło zmniejszenie zasięgu zagrożenia ubóstwem skrajnym o 1,4 pp. – z 6,6 proc. rok wcześniej do 5,2 proc. Jest to jednak mniejszy spadek niż wzrost odnotowany pomiędzy 2022 a 2023 rokiem – wynika z danych Głównego Urzędu Statystycznego. W 2024 roku zwiększył się jednak zasięg zagrożenia ubóstwem relatywnym (do 13,3 proc.) i zmniejszył ubóstwem ustawowym – do poziomu 2,6 proc. Miliony Polaków wciąż nie realizują potrzeb na podstawowym poziomie, co może powodować konsekwencje polityczne i społeczne. Eksperci apelują o wprowadzenie obiektywnych miar ubóstwa, co ma pomóc w jego zwalczaniu.

Media

Edyta Herbuś: Ostatnio bardziej koncentrowałam się na aktorskim rozwoju w teatrze. Teraz znowu zawołała mnie telewizja i jest to czas fajnego odświeżenia

Tancerka robi sobie przerwę od teatralnej sceny i cieszy się, że teraz będzie jej więcej w telewizji. Ostatnie tygodnie spędza przede wszystkim na planie produkcji realizowanych dla Polsatu. Swoich sił próbuje między innymi w 22. edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Będzie ją można oglądać również w nowych odcinkach serialu „Przyjaciółki”. Edyta Herbuś zaznacza jednak, że niezależnie od tego, jak bardzo jest zajęta, zawsze znajdzie chwilę, by potańczyć czy stworzyć spontaniczny układ choreograficzny.