Komunikaty PR

Świąteczna reklama OSM Piątnica w blokach charytatywnych stacji telewizyjnych

2020-12-08  |  11:50
Biuro prasowe
Do pobrania Piątnica ( 0.13 MB )

Boże Narodzenie 2020 ze względu na trwającą pandemię będzie miało wyjątkowy charakter. W tym szczególnym roku OSM Piątnica przyłączyła się do dwóch inicjatyw, które niosą pomoc najbardziej potrzebującym. Świąteczny spot Piątnicy zostanie wyemitowany w 2 specjalnych blokach reklamowych – 12 grudnia o 19:20 na antenie TVN i 24 grudnia o godz. 18:00 w telewizji PULS. W ten sposób marka Piątnica przyłącza się do pomocy potrzebującym w okresie świątecznym.

Projekt #TVNpomagajmysobie odpowiada na bieżące problemy branży HoReCa, w tym restauracji, jednocześnie dając szansę najuboższym na ciepły, pełnowartościowy posiłek. W ramach akcji #PulsSeniorom realizowanej przez TV PULS przekazane zostanie wsparcie dla osób starszych i samotnych.

#TVNpomagajmysobie

Inicjatywa TVN łączy pomaganie osobom potrzebującym ze wsparciem restauracji, które w wyniku obostrzeń związanych z pandemią dotknięte zostały dużymi ograniczeniami w prowadzonej działalności. Wpłynęło to na trudną sytuację całej branży HoReCa – wiąże się ze spadkiem dochodów, obniżaniem pensji pracowników, prowadzi do redukcji etatów czy zamykania lokali. Skutki pandemii odczuwane są także przez dostawców związanych z branżą – producentów i dystrybutorów.

„HoReCa jest ważnym segmentem działalności OSM Piątnica, dlatego poprzez udział w projekcie i obecność w specjalnym bloku reklamowym pomagamy realizować cele akcji #TVNpomagajmysobie, wspierając jednocześnie naszych partnerów biznesowych z branży gastronomicznej” – mówi prezes OSM Piątnica Zbigniew Kalinowski.

W ramach inicjatywy #TVNpomagajmysobie restauracje, które zgłosiły się do udziału w akcji i zostaną wybrane, otrzymają zamówienia na przygotowanie w okresie świątecznym ciepłych posiłków dla ubogich. Dostawy będą realizowane w dniach 14 – 24 grudnia. Każda wybrana restauracja będzie przygotowywać 50 posiłków dziennie przez 11 dni oraz po 50 dań świątecznych – na każdy z 2 dni Bożego Narodzenia. Wyboru restauracji dokonują organizacje charytatywne współpracujące z lokalnymi Bankami Żywności w całej Polsce.

#PulsSeniorom

Telewizja PULS wyemituje 24 grudnia o godz. 18:00 Wigilijny Blok Reklamowy Pomocy Seniorom, z którego wpływy zostaną w całości przeznaczone Fundacji TV Puls „Pod Dębem”. Celem fundacji jest działanie na rzecz poprawy jakości życia osób starszych w Polsce. Fundacja działa zarówno na rzecz potrzebujących osób prywatnych, jak i domów pomocy społecznej. W swoich działaniach łączy pomoc materialną z przeciwdziałaniem wykluczania seniorów z życia społecznego i uwrażliwianie młodego pokolenia na potrzeby tej grupy społecznej.

Obecność reklamy Piątnicy w Wigilijnym Bloku Reklamowym Pomocy Seniorom w TV PULS to gest pomocy, by uczynić święta lepszymi dla osób starszych i często samotnych.

Wszystkiego najlepszego w te święta – z Piątnicy, no bo skąd!

W specjalnych blokach reklamowych na antenie TVN i telewizji PULS wyemitowany zostanie świąteczny spot Piątnicy, w którym znana już konsumentom z wcześniejszych kampanii babcia Eugenia przygotowuje najlepszy świąteczny sernik z produktów z Piątnicy. Komunikacja OSM Piątnica doskonale wpisuje się w idee akcji #TVNpomagajmysobie oraz #PulsSeniorom – wspaniały posiłek przygotowany z najwyższej jakości składników to doskonały sposób na okazanie uczuć.

 

 

O firmie OSM PIĄTNICA:

OSM Piątnica to polska spółdzielnia mleczarska należąca do ponad 2 tys. rolników, których gospodarstwa położone są na zielonych, czystych ekologicznie terenach Mazowsza, Podlasia i Kurpi. Priorytetem Spółdzielni jest dbałość o najwyższą jakość i naturalność produktów. Bogate tradycje mleczarskie regionu, szacunek do natury i otwartość na innowacje pozwoliły firmie stać się jedną z najnowocześniejszych i najszybciej rozwijających się mleczarni w kraju i na świecie. Najlepszym tego dowodem są liczne nagrody, świadczące o dużym zaufaniu konsumentów oraz uznaniu ekspertów. To m.in. przyznane tytuły Superbrands 2018, Superbrands 2019 oraz wyróżnienie w raporcie „1000 Companies to Inspire Europe” opublikowanym w 2018 roku przez Giełdę Papierów Wartościowych w Londynie.


Oferta Spółdzielni obejmuje szeroki asortyment produktów mleczarskich. OSM Piątnica pozycję jednego z liderów rynku zyskała m.in dzięki wprowadzeniu w 1992 roku do sprzedaży Serka Wiejskiego. Piątnica oferuje także takie kategorie jak: śmietany, serki do smarowania (marki Twój Smak, Twój Smak Puszysty i Milandia), twarożki, ser mascarpone, świeże twarogi w klinku, masło oraz kefir. Uzupełnieniem oferty jest segment produktów deserowych i funkcjonalnych – to m.in. jogurty naturalne, jogurty typu greckiego, jogurty typu islandzkiego - Skyr i Skyr pitny oraz Koktajle z białkiem serwatkowym.

Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy to pierwszy w Polsce producent, który wprowadził na rynek Mleko Wiejskie świeże w innowacyjnej butelce z uchwytem oraz Bez laktozy – pełen witamin i wartości odżywczych świeży bezlaktozowy produkt mleczny. Spółdzielnia dynamicznie rozwija także linię produktów BIO – dostępne są w niej: Twaróg Półtłusty, Śmietana 18%, Serek Wiejski i Jogurt Naturalny. Wszystkie powstają z mleka ekologicznego, pochodzącego z certyfikowanych gospodarstw ekologicznych, prowadzących tradycyjną pastwiskową hodowlę krów.

Spółdzielnia jako pierwsza w Polsce wdrożyła kompleksowy program poprawy jakości surowca. Stosowane przez Piątnicę normy są dwukrotnie wyższe niż wymagania unijne. W 2016 r. wszyscy dostawcy mleka rozpoczęli żywienie krów paszami bez składników modyfikowanych genetycznie (GMO). Za wysokiej jakości surowiec Spółdzielnia już od 20 lat płaci rolnikom najwyższą cenę w Polsce. W 2019 r. OSM Piątnica dodatkowo wprowadziła najwyższą klasę skupowanego mleka - premium, która pięciokrotnie przewyższa wymagania unijne. OSM Piątnica corocznie zwiększa nakłady na inwestycje - obecnie są one najwyższe w stosunku do obrotów w całej branży.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.