Tarczyński rozbudowuje bestsellerową linię kabanosów Exclusive
Firma Tarczyński poszerza swoją bestsellerową linię Exclusive. Do oferty właśnie dołączyła nowa propozycja – kabanosy o smaku chilli & ser. To jednak niejedyne nowości od popularnego producenta przekąsek białkowych. Wśród unikatowych produktów z linii Exclusive Paluszki konsumenci znajdą teraz dwa nowe warianty – chilli oraz indyk. Wybór nie jest przypadkowy, ponieważ to 3. i 4. – zaraz po drobiowym i wieprzowym – najlepiej sprzedający się smak kabanosów branżowego lidera.
Tarczyński jest największą marką w kategorii kabanosów z dwucyfrową dynamiką wzrostu, posiadającą według Nielsena aż 66 proc. udziałów w rynku. Widząc zainteresowanie tą kategorią produktów, producent nieustannie rozwija swoją ofertę.
- Stale szukamy innowacji między innymi dla rozwoju bestsellerowej linii Tarczyński Exclusive. Jest ona regularnie obecna w naszych kampaniach reklamowych – również w najnowszej odsłonie z Muszkieterami w roli głównej. Jej sukces tkwi w wyjątkowym smaku, sprawdzonej formule, ale też praktycznym i wygodnym sposobie pakowania kabanosów. Nasze nowe warianty smakowe to propozycje z myślą o tych, którzy szukają nowości i nowych doznań smaków swoich ulubionych przekąsek – mówi Tomasz Tarczyński, Dyrektor Marketingu i Eksportu w Tarczyński S.A.
Nowe smaki linii Exclusive i Exclusive Paluszki
W maju do bestsellerowej oferty linii Exclusive dołączyły kabanosy Tarczyński Exclusive chilli & ser – wytrawna przekąska powstała z unikalnego połączenia obu tych smaków, jakiego na rynku jeszcze nie było. To kolejny przykład innowacyjnego podejścia marki i propozycja, która sprawdzi się idealnie zarówno w czasie letnich podróży, jak również podczas filmowego wieczoru w domu.
Nowością dostępną w sprzedaży od 23 maja, są również kabanosy Tarczyński Exclusive Paluszki chilli i Tarczyński Exclusive Paluszki z indyka. Te wyjątkowo cienkie i aromatyczne produkty są sprzedawane w innowacyjnych, stojących opakowaniach, posiadających strunowe zamknięcie, które marka Tarczyński oferuje jako jedyna na rynku. Możliwość otwarcia i ponownego zamknięcia zapewnia konsumentom wygodę przechowywania i transportu, dzięki czemu kabanosy-paluszki idealnie sprawdzą się chociażby podczas wakacyjnych wyjazdów.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Qczaj: Moja siostra przeszła załamanie psychiczne. Dźwigamy na swoich barkach bardzo dużo i czasami po prostu nie mamy już siły
Trener przeżył niedawno prawdziwe chwile grozy po tym, gdy jego siostra trafiła do szpitala. Mimo że jest już dorosła, to nadal czuje się za nią odpowiedzialny, tak samo jak wtedy, kiedy opiekował się nią po wyjeździe mamy do USA. Jednocześnie Qczaj apeluje do tych, którzy zmagają się z jakimś kryzysem psychicznym, by nie wstydzili się mówić o swoich problemach i mieli odwagę prosić o pomoc. Dzięki temu można zapobiec tragedii.
Konsument
Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.
Gwiazdy
Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.