Tarczyński rozbudowuje bestsellerową linię kabanosów Exclusive
Firma Tarczyński poszerza swoją bestsellerową linię Exclusive. Do oferty właśnie dołączyła nowa propozycja – kabanosy o smaku chilli & ser. To jednak niejedyne nowości od popularnego producenta przekąsek białkowych. Wśród unikatowych produktów z linii Exclusive Paluszki konsumenci znajdą teraz dwa nowe warianty – chilli oraz indyk. Wybór nie jest przypadkowy, ponieważ to 3. i 4. – zaraz po drobiowym i wieprzowym – najlepiej sprzedający się smak kabanosów branżowego lidera.
Tarczyński jest największą marką w kategorii kabanosów z dwucyfrową dynamiką wzrostu, posiadającą według Nielsena aż 66 proc. udziałów w rynku. Widząc zainteresowanie tą kategorią produktów, producent nieustannie rozwija swoją ofertę.
- Stale szukamy innowacji między innymi dla rozwoju bestsellerowej linii Tarczyński Exclusive. Jest ona regularnie obecna w naszych kampaniach reklamowych – również w najnowszej odsłonie z Muszkieterami w roli głównej. Jej sukces tkwi w wyjątkowym smaku, sprawdzonej formule, ale też praktycznym i wygodnym sposobie pakowania kabanosów. Nasze nowe warianty smakowe to propozycje z myślą o tych, którzy szukają nowości i nowych doznań smaków swoich ulubionych przekąsek – mówi Tomasz Tarczyński, Dyrektor Marketingu i Eksportu w Tarczyński S.A.
Nowe smaki linii Exclusive i Exclusive Paluszki
W maju do bestsellerowej oferty linii Exclusive dołączyły kabanosy Tarczyński Exclusive chilli & ser – wytrawna przekąska powstała z unikalnego połączenia obu tych smaków, jakiego na rynku jeszcze nie było. To kolejny przykład innowacyjnego podejścia marki i propozycja, która sprawdzi się idealnie zarówno w czasie letnich podróży, jak również podczas filmowego wieczoru w domu.
Nowością dostępną w sprzedaży od 23 maja, są również kabanosy Tarczyński Exclusive Paluszki chilli i Tarczyński Exclusive Paluszki z indyka. Te wyjątkowo cienkie i aromatyczne produkty są sprzedawane w innowacyjnych, stojących opakowaniach, posiadających strunowe zamknięcie, które marka Tarczyński oferuje jako jedyna na rynku. Możliwość otwarcia i ponownego zamknięcia zapewnia konsumentom wygodę przechowywania i transportu, dzięki czemu kabanosy-paluszki idealnie sprawdzą się chociażby podczas wakacyjnych wyjazdów.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki
Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.
Transport
Trwa debata o nowych przepisach dotyczących praw pasażerów. Możliwe zmiany w wysokości odszkodowań za opóźnione loty

W dyskusji o prawach pasażerów linii lotniczych pojawiają się rozbieżności między unijnymi instytucjami. Dotyczą one m.in. odszkodowań za opóźnione lub odwołane loty. Ministrowie transportu UE proponują 300 euro odszkodowania za czterogodzinne opóźnienie lub odwołanie krótkiego lotu, a Parlament Europejski opowiada się za wyższymi odszkodowaniami i to po trzech godzinach opóźnienia. Parlamentarna komisja transportowa proponuje także szereg zmian dotyczących m.in. bagażu podręcznego czy odpowiedzialności pośredników sprzedających bilety.
Dziecko
Marcelina Zawadzka: Uwielbiam zakupy online. Kiedy mały wieczorem zasypia, to ja mam wtedy czas na przeglądanie ofert w sieci

Odkąd modelka została mamą, zmieniła nawyki zakupowe, ponieważ nie ma czasu ani siły, żeby chodzić po galeriach w poszukiwaniu wszystkiego, co jest jej aktualnie potrzebne. A najwięcej rzeczy kupuje teraz właśnie dla swojego syna, który rośnie w oczach i często trzeba mu chociażby wymieniać garderobę. Marcelina Zawadzka zaznacza, że w sieci zazwyczaj robi zakupy wieczorem, kiedy jej syn już zasypia.