Komunikaty PR

Tarczyński rozbudowuje bestsellerową linię kabanosów Exclusive

2022-06-29  |  10:00
Biuro prasowe

Firma Tarczyński poszerza swoją bestsellerową linię Exclusive. Do oferty właśnie dołączyła nowa propozycja – kabanosy o smaku chilli & ser. To jednak niejedyne nowości od popularnego producenta przekąsek białkowych. Wśród unikatowych produktów z linii Exclusive Paluszki konsumenci znajdą teraz dwa nowe warianty – chilli oraz indyk. Wybór nie jest przypadkowy, ponieważ to 3. i 4. – zaraz po drobiowym i wieprzowym – najlepiej sprzedający się smak kabanosów branżowego lidera.

Tarczyński jest największą marką w kategorii kabanosów z dwucyfrową dynamiką wzrostu, posiadającą według Nielsena aż 66 proc. udziałów w rynku. Widząc zainteresowanie tą kategorią produktów, producent nieustannie rozwija swoją ofertę.

- Stale szukamy innowacji między innymi dla rozwoju bestsellerowej linii Tarczyński Exclusive. Jest ona regularnie obecna w naszych kampaniach reklamowych – również w najnowszej odsłonie z Muszkieterami w roli głównej. Jej sukces tkwi w wyjątkowym smaku, sprawdzonej formule, ale też praktycznym i wygodnym sposobie pakowania kabanosów. Nasze nowe warianty smakowe to propozycje z myślą o tych, którzy szukają nowości i nowych doznań smaków swoich ulubionych przekąsek – mówi Tomasz Tarczyński, Dyrektor Marketingu i Eksportu w Tarczyński S.A.


Nowe smaki linii Exclusive i Exclusive Paluszki

W maju do bestsellerowej oferty linii Exclusive dołączyły kabanosy Tarczyński Exclusive chilli & ser – wytrawna przekąska powstała z unikalnego połączenia obu tych smaków, jakiego na rynku jeszcze nie było. To kolejny przykład innowacyjnego podejścia marki i propozycja, która sprawdzi się idealnie zarówno w czasie letnich podróży, jak również podczas filmowego wieczoru w domu. 

Nowością dostępną w sprzedaży od 23 maja, są również kabanosy Tarczyński Exclusive Paluszki chilli i Tarczyński Exclusive Paluszki z indyka. Te wyjątkowo cienkie i aromatyczne produkty są sprzedawane w innowacyjnych, stojących opakowaniach, posiadających strunowe zamknięcie, które marka Tarczyński oferuje jako jedyna na rynku. Możliwość otwarcia i ponownego zamknięcia zapewnia konsumentom wygodę przechowywania i transportu, dzięki czemu kabanosy-paluszki idealnie sprawdzą się chociażby podczas wakacyjnych wyjazdów.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Finanse

Wciąż niewielkie finansowanie wsparcia psychicznego przez państwo. Usługi terapeutyczne są dziś głównie prywatne

Co czwarty Polak przynajmniej raz w ciągu swojego życia zmaga się z poważnym kryzysem zdrowia psychicznego. Może więc on statystycznie dotyczyć każdej polskiej rodziny – przypomina Fundacja Pomagam.pl. Problemem jest wciąż niskie finansowanie wsparcia psychicznego i psychiatrycznego przez państwo oraz słaba wiedza o zdrowiu psychicznym. Organizacja zwraca uwagę, że świadomość problemu może uwolnić ogromny potencjał wzajemnego wsparcia.

Film

Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani

Artystka nie ma żadnych wątpliwości – polska branża filmowa wymaga natychmiastowego uzdrowienia. Konieczne jest wprowadzenie gruntownych zmian po to, aby zapewnić aktorom lepsze warunki pracy, odpowiednie wynagrodzenie i wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Joanna Kurowska zauważa, że honoraria w polskim kinie są rażąco niskie i chociażby w stosunku do zarobków amerykańskich gwiazd dysproporcja jest ogromna. Dla przykładu żaden polski aktor nie otrzymał jeszcze miliona dolarów za rolę, podczas gdy w USA takie kwoty są standardem.