Tygryski BIO podwójnie nagrodzone w plebiscycie Influencer’s TOP 2020
Kukurydziane chrupki Tygryski BIO otrzymały nagrodę Influencer’s TOP 2020 w plebiscycie prowadzonym przez portal AllAboutLife, stając się tym samym niekwestionowanym liderem wśród przekąsek dla dzieci. Tygryski BIO zwyciężyły w aż dwóch kategoriach: EKO/NATURALNE oraz DZIECI/NASTOLATKI.
– Zdobyte laury dowodzą, że stawiając na innowacyjne rozwiązania, czyli odpowiedni, prosty i krótki skład oraz ekologiczne, biodegradowalne opakowania, podjęliśmy słuszną decyzję. Podwójna nagroda w tegorocznym plebiscycie Influencer’s TOP, to dla nas duże wyróżnienie, a zarazem mobilizacja do dalszej pracy – mówi Gabriela Antczak z firmy Gabriela Antczak Marketing Outsourcing, pod której opieką strategiczną odbywa się poszerzenie asortymentu Tygrysków. – Obserwujemy trendy konsumenckie i zawsze staramy się odpowiadać na potrzeby klientów. Przyznane Tygryskom BIO nagrody potwierdzają, że w przypadku tego produktu udało nam się w 100% zrealizować ten cel i potwierdzają najwyższą jakość naszych chrupek – dodaje Antczak.
Tygryski BIO to idealna przekąska dla maluchów, którą chętnie częstują się również ich rodzice. Są produkowane z najwyższej jakości składników, tylko od sprawdzonych dostawców. Posiadają certyfikat „zielonego listka”, który potwierdza, że te chrupki kukurydziane spełniają restrykcyjne normy i powstają zgodnie z zasadami rolnictwa ekologicznego. Tygryski BIO mają tzw. „czystą etykietę” i są doskonałym wyborem dla konsumentów, którzy poszukują wyrobów o sprawdzonym składzie, bez substancji dodatkowych. Wyróżniają się niesamowitą chrupkością i niepowtarzalnym smakiem.
Tygryski wspierają działania proekologiczne na wielu płaszczyznach. Są pakowane w folię biodegradowalną, która szybko się rozkłada i jest wykonana z materiałów kompostowalnych. Ich ingerencja w otoczenie jest dzięki temu ograniczona do minimum. Warto dodać, że TBM jest pierwszą firmą na polskim rynku przekąsek, która wprowadziła zastosowanie takiej folii.
Tygryski BIO pomagają rodzicom zadbać nie tylko o jadłospis najmłodszych, ale również o wykształcenie w nich świadomości ekologicznej już od najmłodszych lat. Aktywne zaangażowanie w działania na rzecz środowiska naturalnego to najlepsza droga do wykształcenia nawyku troski o przyrodę i najbliższe otoczenie oraz podejmowanie mądrych i odpowiedzialnych decyzji konsumenckich. – Firma TBM nie tylko wprowadziła w 100% ekologiczny produkt na rynek, prowadzi też edukację w tym obszarze i promuje odpowiedzialne podejmowanie decyzji konsumenckich. Brand hero – lubiany Tygrysek – jest wykorzystywany do bezpośredniej komunikacji z rodzicami i dziećmi. Został przygotowany tzw. Manifest Tygryska, pokazujący konkretne możliwości, jak być bardziej „eko” na co dzień – podsumowuje Antczak.
W plebiscycie Influencer’s TOP influencerzy i gwiazdy wybierają najlepsze produkty z danego okresu. Organizator zaprasza do współpracy najbardziej opiniotwórcze osoby, mające wpływ na decyzje konsumenckie tysięcy osób.
Tygryski BIO są dostępne w dwóch wersjach: jako chrupki i pałeczki.
Cena:
Tygryski chrupki kukurydziane BIO ok. 2,90 zł/50 g
Tygryski pałeczki kukurydziane BIO ok. 2,90 zł/60 g
Tygryski to jedna z marek firmy TBM Sp. z o.o., istniejącej na polskim rynku od 1992 r. Spółka zajmuje się produkcją wielu rodzajów przekąsek, wytwarzanych w nowoczesnym zakładzie produkcyjnym i dedykowanych do różnych grup docelowych. Firma z największą starannością dba o klientów, poprawiając i udoskonalając produkty oraz zapewniając im wysoką jakość, co jest poparte najwyższymi ocenami audytów systemów bezpieczeństwa żywności.

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Ostatnio bardziej koncentrowałam się na aktorskim rozwoju w teatrze. Teraz znowu zawołała mnie telewizja i jest to czas fajnego odświeżenia
Tancerka robi sobie przerwę od teatralnej sceny i cieszy się, że teraz będzie jej więcej w telewizji. Ostatnie tygodnie spędza przede wszystkim na planie produkcji realizowanych dla Polsatu. Swoich sił próbuje między innymi w 22. edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Będzie ją można oglądać również w nowych odcinkach serialu „Przyjaciółki”. Edyta Herbuś zaznacza jednak, że niezależnie od tego, jak bardzo jest zajęta, zawsze znajdzie chwilę, by potańczyć czy stworzyć spontaniczny układ choreograficzny.
Edukacja
Zaspokajanie potrzeb behawioralnych kota pomaga w budowaniu z nim pozytywnych relacji. Kluczem jest poznanie jego typu osobowości

Dobrostan kotów w dużej mierze zależy od właściwej opieki. Niezwykle istotne jest zaspokajanie ich potrzeb behawioralnych, wśród których ważne jest poczucie bezpieczeństwa, ale również m.in. prawidłowa dieta czy też instynkt łowiecki. Dla opiekunów pomocne w tym może być poznanie typu osobowości swojego kota. Już 7 sierpnia 2025 roku w specjalnej strefie WHISKAS przed wejściem do centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie każdy będzie mógł wziąć udział w specjalnym Quizie Osobowości Kota i spotkaniu z behawiorystą.
Media
Tomasz Jacyków: W tym sezonie w Polsacie jest dużo „spadochroniarzy” z innych stacji. Ja nie oglądam telewizji w ogóle

Co prawda stylista zaznacza, że nie ogląda telewizji, ale pojawił się na prezentacji jesiennej ramówki Polsatu. To dla niego okazja, by nie tylko samemu się pokazać na ściance w nietuzinkowym stroju, ale także podejrzeć, co pozostali postanowili na siebie założyć. Tomasz Jacyków zauważa też, że do stacji dołączyły niedawno nazwiska wcześniej kojarzone z innymi kanałami, jest więc ciekawy, jakie będą efekty tej współpracy.