Komunikaty PR

Tygryski BIO podwójnie nagrodzone w plebiscycie Influencer’s TOP 2020

2020-12-15  |  07:55

Kukurydziane chrupki Tygryski BIO otrzymały nagrodę  Influencer’s TOP 2020  w plebiscycie prowadzonym przez portal AllAboutLife, stając się tym samym niekwestionowanym liderem wśród przekąsek dla dzieci. Tygryski BIO zwyciężyły w aż dwóch kategoriach: EKO/NATURALNE oraz DZIECI/NASTOLATKI.   

– Zdobyte laury dowodzą, że stawiając na innowacyjne rozwiązania, czyli odpowiedni, prosty i krótki skład oraz ekologiczne, biodegradowalne opakowania, podjęliśmy słuszną decyzję. Podwójna nagroda w tegorocznym plebiscycie Influencer’s TOP, to dla nas duże wyróżnienie, a zarazem mobilizacja do dalszej pracy – mówi Gabriela Antczak z firmy Gabriela Antczak Marketing Outsourcing, pod której opieką strategiczną odbywa się poszerzenie asortymentu Tygrysków. – Obserwujemy trendy konsumenckie i zawsze staramy się odpowiadać na potrzeby klientów. Przyznane Tygryskom BIO nagrody potwierdzają, że w przypadku tego produktu udało nam się w 100% zrealizować ten cel i potwierdzają najwyższą jakość naszych chrupek – dodaje Antczak.

Tygryski BIO to idealna przekąska dla maluchów, którą chętnie częstują się również ich rodzice. Są produkowane z najwyższej jakości składników, tylko od sprawdzonych dostawców. Posiadają certyfikat „zielonego listka”, który potwierdza, że te chrupki kukurydziane spełniają restrykcyjne normy i powstają zgodnie z zasadami rolnictwa ekologicznego. Tygryski BIO mają tzw. „czystą etykietę” i są doskonałym wyborem dla konsumentów, którzy poszukują wyrobów o sprawdzonym składzie, bez substancji dodatkowych. Wyróżniają się niesamowitą chrupkością i niepowtarzalnym smakiem.

Tygryski wspierają działania proekologiczne na wielu płaszczyznach. Są pakowane w folię biodegradowalną, która szybko się rozkłada i jest wykonana z materiałów kompostowalnych. Ich ingerencja w otoczenie jest dzięki temu ograniczona do minimum. Warto dodać, że TBM jest pierwszą firmą na polskim rynku przekąsek, która wprowadziła zastosowanie takiej folii.

Tygryski BIO pomagają rodzicom zadbać nie tylko o jadłospis najmłodszych, ale również o wykształcenie w nich świadomości ekologicznej już od najmłodszych lat. Aktywne zaangażowanie w działania na rzecz środowiska naturalnego to najlepsza droga do wykształcenia nawyku troski o przyrodę i najbliższe otoczenie oraz podejmowanie mądrych i odpowiedzialnych decyzji konsumenckich. – Firma TBM nie tylko wprowadziła w 100% ekologiczny produkt na rynek, prowadzi też edukację w tym obszarze i promuje odpowiedzialne podejmowanie decyzji konsumenckich. Brand hero – lubiany Tygrysek – jest wykorzystywany do bezpośredniej komunikacji z rodzicami i dziećmi. Został przygotowany tzw. Manifest Tygryska, pokazujący konkretne możliwości, jak być bardziej „eko” na co dzień – podsumowuje Antczak.

W plebiscycie Influencer’s TOP influencerzy i gwiazdy wybierają najlepsze produkty z danego okresu. Organizator zaprasza do współpracy najbardziej opiniotwórcze osoby, mające wpływ na decyzje konsumenckie tysięcy osób.

Tygryski BIO są dostępne w dwóch wersjach: jako chrupki i pałeczki.

Cena:

Tygryski chrupki kukurydziane BIO ok. 2,90 zł/50 g

Tygryski pałeczki kukurydziane BIO ok. 2,90 zł/60 g

Tygryski to jedna z marek firmy TBM Sp. z o.o., istniejącej na polskim rynku od 1992 r. Spółka zajmuje się produkcją wielu rodzajów przekąsek, wytwarzanych w nowoczesnym zakładzie produkcyjnym i dedykowanych do różnych grup docelowych. Firma z największą starannością dba o klientów, poprawiając i udoskonalając produkty oraz zapewniając im wysoką jakość, co jest poparte najwyższymi ocenami audytów systemów bezpieczeństwa żywności.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie „Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War Biuro prasowe
2024-07-03 | 15:05

„Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War

Oranżada Hellena wystartowała z nową odsłoną kampanii #hellendż, realizowaną w tym roku pod hasłem „Chwalcie siebie!”. W ramach akcji, na Nowym Mieście w Warszawie, pojawił
Żywienie Chrup wafle Familijne i wygraj rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem!
2024-07-03 | 15:00

Chrup wafle Familijne i wygraj rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem!

Spotkanie z ulubionymi postaciami z kultowych animacji, światowej klasy pokazy oraz pięć niezwykłych krain – to tylko część atrakcji jakie czekają na zwycięzcę loterii „Mus
Żywienie Świadome wybory żywieniowe Polaków. Naturalne składniki nadal w trendach
2024-07-02 | 11:00

Świadome wybory żywieniowe Polaków. Naturalne składniki nadal w trendach

Świadomość konsumentów w kwestii odżywiania rośnie w szybkim tempie, co potwierdzają wyraźne trendy z ostatnich lat[i]. Polacy coraz uważniej analizują składy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Teatr

Mateusz Banasiuk: Podczas studiów uczyliśmy się żonglerki maczugami i popisów cyrkowych. Te umiejętności przydały mi się w zawodzie aktora

W pracy zawodowej kolejny raz przydały się Mateuszowi Banasiukowi umiejętności zdobyte w szkole aktorskiej. W spektaklu „Wypiór” wystawianym na scenie Teatru IMKA odtwórca roli Łukasza udowodnił, że potrafi perfekcyjnie żonglować, wzbudzając podziw widowni. W rozmowie z agencją Newseria Lifestyle artysta zdradza, że podczas studiów nauczył się jeszcze kilku innych sztuczek cyrkowych.