Unitop odświeża wizerunek – online i stacjonarnie!
38 pr & content communication
Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl
Unitop odświeża wizerunek – online i stacjonarnie!
Od dziś można zobaczyć nowy, odświeżony wizerunek firmy Unitop – jednego z największych producentów chałwy i sezamków w Europie. Spółka ma ambicję podwoić wartość swojej kategorii w Polsce do 2025 roku. W tym celu podejmuje szereg działań marketingowych i sprzedażowych. Przede wszystkim stawia na odświeżenie wizerunku – zarówno online, w ramach premiery nowej odsłony strony www, jak i stacjonarnie w sklepie firmowym.
Nowa strona – nowy wizerunek
Odświeżona strona www.unitop.com.pl wraz ze sklepem online ma swoją premierę 10 grudnia 2020 roku. Wiele ciekawostek na temat sezamu, tajemnice procesu ręcznego wyrabiania chałwy oraz przejrzysta prezentacja portfolio firmy – to wszystko znajdzie na niej użytkownik. Jednak największą nowością jest utworzenie sklepu internetowego z wygodną opcją dostawy za pośrednictwem firmy InPost – paczki z zamówieniem mogą być dostarczone przez kuriera, odebrane w paczkomatach Inpost na terenie całej Polski, ale można je także odebrać bezpośrednio w Łodzi w sklepie firmowym na ul. Andrzeja Struga 61.
Odświeżony wizerunek sklepu stacjonarnego, dzięki nowemu, estetycznemu szyldowi z logo firmy oraz materiałom promocyjnym na jego fasadzie, zachęca nie tylko do odbioru paczek zamówionych online, ale także do wstąpienia na zakupy przechodniów.
- Nasza odświeżona strona internetowa będzie pełniła ważną funkcję w komunikacji ze „światem zewnętrznym”. Umieściliśmy tam sporo ciekawych treści i planujemy je regularnie wzbogacać. Dodatkowo, umożliwiliśmy zakup naszych produktów online, myśląc szczególnie o mniejszych klientach biznesowych, dla których zakup naszych produktów stanie się znacznie łatwiejszy i przyjemniejszy. Od stycznia 2021 roku wystartuje również odsłona strony kierowana do naszych partnerów eksportowych – wyjaśnia Svetlana Vnučko, Marketing Director w firmie Unitop Sp. z o.o.
Komunikacja z biznesem i konsumentami
Unitop w ostatnich miesiącach odświeżył portfolio markowe, aby lepiej komunikować się ze współczesnymi konsumentami. Firma podjęła także liczne działania marketingowe i promocyjne, których celem jest zwiększanie świadomości marki i pozycjonowanie Unitop w „top of mind”. Podjęte aktywności motywują także konsumentów do zakupu sezamków i chałwy, pokazując kategorię w nowym świetle.
- Działania marketingowe i promocyjne prowadzimy głównie pod naszą marką parasolową Amki Snacks – zdrowsze słodkie przekąski. Koncentrujemy się przede wszystkim na dedykowanej stronie www.amkisnacks.com, a także na social mediach. Etapem zamykającym ten cykl jest odświeżenie wizerunku Unitop z jasnym pozycjonowaniem firmy jako jednego z największych producentów chałwy i sezamków w Europie. Wiemy wszystko o sezamie oraz sezamkach i jako ekspert chcemy dzielić się tą wiedzą z naszymi partnerami biznesowymi, a także konsumentami – komentuje Svetlana Vnučko, Marketing Director w firmie Unitop Sp. z o.o.
Facebook marki jest dostępny pod adresem www.facebook.com/amkisnackspl, natomiast profil Instagram znajdziemy pod linkiem www.instagram.com/amkisnackspl/.
Więcej informacji na www.unitop.com.pl oraz www.amkisnacks.com.
Spółka Unitop (dawniej Agros Trading Confectionary i Unitop-Optima), jest jednym z największych producentów sezamków i chałwy w Europie, a także znanym eksporterem innych polskich wyrobów cukierniczych. W 2018 roku podjęto decyzję o rozwoju portfolio markowych wyrobów na rynku polskim. Zakład i siedziba Unitopu mieszczą się w Łodzi. Fabryka powstała w 1945 roku i jest znana z dbałości o tradycję i jakość wyrobów sezamowych. Do dziś chałwa jest wyrabiana ręcznie, co pozwala utrzymać jej oryginalny smak oraz charakterystyczną włóknistą konsystencję.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Zespół Kombii: W tym roku świętujemy 50-lecie naszej współpracy. Jesteśmy nadal w tym zawodzie z miłości do muzyki i do naszych fanów
Grzegorz Skawiński i Waldemar Tkaczyk na co dzień mieszkają w Trójmieście, niedaleko Opery Leśnej. W całej swojej karierze muzycy zespołu Kombii zagrali w sopockim amfiteatrze kilkadziesiąt razy, ale jak zaznaczają – przed każdym kolejnym występem towarzyszą im duże emocje. W tym roku świętują 50-lecie współpracy, a podczas Polsat Hit Festiwal będzie można ich usłyszeć w koncercie „Gdzie się podziały tamte prywatki”.
Media
Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.