Unitop odświeża wizerunek – online i stacjonarnie!
38 pr & content communication
Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl
Unitop odświeża wizerunek – online i stacjonarnie!
Od dziś można zobaczyć nowy, odświeżony wizerunek firmy Unitop – jednego z największych producentów chałwy i sezamków w Europie. Spółka ma ambicję podwoić wartość swojej kategorii w Polsce do 2025 roku. W tym celu podejmuje szereg działań marketingowych i sprzedażowych. Przede wszystkim stawia na odświeżenie wizerunku – zarówno online, w ramach premiery nowej odsłony strony www, jak i stacjonarnie w sklepie firmowym.
Nowa strona – nowy wizerunek
Odświeżona strona www.unitop.com.pl wraz ze sklepem online ma swoją premierę 10 grudnia 2020 roku. Wiele ciekawostek na temat sezamu, tajemnice procesu ręcznego wyrabiania chałwy oraz przejrzysta prezentacja portfolio firmy – to wszystko znajdzie na niej użytkownik. Jednak największą nowością jest utworzenie sklepu internetowego z wygodną opcją dostawy za pośrednictwem firmy InPost – paczki z zamówieniem mogą być dostarczone przez kuriera, odebrane w paczkomatach Inpost na terenie całej Polski, ale można je także odebrać bezpośrednio w Łodzi w sklepie firmowym na ul. Andrzeja Struga 61.
Odświeżony wizerunek sklepu stacjonarnego, dzięki nowemu, estetycznemu szyldowi z logo firmy oraz materiałom promocyjnym na jego fasadzie, zachęca nie tylko do odbioru paczek zamówionych online, ale także do wstąpienia na zakupy przechodniów.
- Nasza odświeżona strona internetowa będzie pełniła ważną funkcję w komunikacji ze „światem zewnętrznym”. Umieściliśmy tam sporo ciekawych treści i planujemy je regularnie wzbogacać. Dodatkowo, umożliwiliśmy zakup naszych produktów online, myśląc szczególnie o mniejszych klientach biznesowych, dla których zakup naszych produktów stanie się znacznie łatwiejszy i przyjemniejszy. Od stycznia 2021 roku wystartuje również odsłona strony kierowana do naszych partnerów eksportowych – wyjaśnia Svetlana Vnučko, Marketing Director w firmie Unitop Sp. z o.o.
Komunikacja z biznesem i konsumentami
Unitop w ostatnich miesiącach odświeżył portfolio markowe, aby lepiej komunikować się ze współczesnymi konsumentami. Firma podjęła także liczne działania marketingowe i promocyjne, których celem jest zwiększanie świadomości marki i pozycjonowanie Unitop w „top of mind”. Podjęte aktywności motywują także konsumentów do zakupu sezamków i chałwy, pokazując kategorię w nowym świetle.
- Działania marketingowe i promocyjne prowadzimy głównie pod naszą marką parasolową Amki Snacks – zdrowsze słodkie przekąski. Koncentrujemy się przede wszystkim na dedykowanej stronie www.amkisnacks.com, a także na social mediach. Etapem zamykającym ten cykl jest odświeżenie wizerunku Unitop z jasnym pozycjonowaniem firmy jako jednego z największych producentów chałwy i sezamków w Europie. Wiemy wszystko o sezamie oraz sezamkach i jako ekspert chcemy dzielić się tą wiedzą z naszymi partnerami biznesowymi, a także konsumentami – komentuje Svetlana Vnučko, Marketing Director w firmie Unitop Sp. z o.o.
Facebook marki jest dostępny pod adresem www.facebook.com/amkisnackspl, natomiast profil Instagram znajdziemy pod linkiem www.instagram.com/amkisnackspl/.
Więcej informacji na www.unitop.com.pl oraz www.amkisnacks.com.
Spółka Unitop (dawniej Agros Trading Confectionary i Unitop-Optima), jest jednym z największych producentów sezamków i chałwy w Europie, a także znanym eksporterem innych polskich wyrobów cukierniczych. W 2018 roku podjęto decyzję o rozwoju portfolio markowych wyrobów na rynku polskim. Zakład i siedziba Unitopu mieszczą się w Łodzi. Fabryka powstała w 1945 roku i jest znana z dbałości o tradycję i jakość wyrobów sezamowych. Do dziś chałwa jest wyrabiana ręcznie, co pozwala utrzymać jej oryginalny smak oraz charakterystyczną włóknistą konsystencję.
![Grillowanie z VEGETA Natur: niezwykłe smaki na Twoim talerzu Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_72690923,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Grillowanie z VEGETA Natur: niezwykłe smaki na Twoim talerzu
![Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo](/files/_uploaded/glownekonf_306983065,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo
![Oliwki drylowane czarne OLE! Śródziemnomorski smak zamknięty w słoiczku](/files/_uploaded/glownekonf_366885733,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Oliwki drylowane czarne OLE! Śródziemnomorski smak zamknięty w słoiczku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Media
![](/files/1922771799/pakosinska-na-zywo-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie
Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i w ten sposób rozładować napięcie.
Handel
Podatki od żywności wysokoprzetworzonej mogą pomóc walczyć z otyłością. Wpływy z nich można przeznaczyć na dopłaty do zdrowego jedzenia
![](/files/1922771799/pineda-podatek-jedzenie-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Nie tylko napoje słodzone, jak ma to miejsce w Polsce, ale i cała niezdrowa żywność powinna być objęta dodatkowym opodatkowaniem – przekonują badacze z Centrum Ekonomiki Zdrowia i Polityki Innowacji w Imperial College Business School, którzy przyjrzeli się wynikom badań w tym zakresie z całego świata. Pieniądze z podatku od żywności wysokoprzetworzonej, z dużą zawartością soli czy cukru, powinny ich zdaniem zostać spożytkowane na dopłaty do zdrowego jedzenia. Okazuje się, że zwłaszcza w krajach o niskich i średnich dochodach to czynnik ekonomiczny decyduje o wyborze niezdrowego jedzenia, które jest mocno reklamowane i często tańsze.
Gwiazdy
Aleksandra Popławska: Pomysł na trenowanie boksu zrodził się u mnie z fascynacji Sashą Sidorenko. Dyscyplina ta wymaga skupienia, a właśnie tego mi na co dzień brakuje
![](/files/1922771799/poplawska-boks-plany-foto,w_133,_small.jpg)
Aktorka zaznacza, że trenuje boks, bo pozwala jej nauczyć się trzeźwo myśleć, analizować i szybko podejmować decyzje. Z uprawiania tej dyscypliny czerpie sporą przyjemność, zwłaszcza że robi to pod okiem mistrzyni – Sashy Sidorenko. Aleksandra Popławska podkreśla, że dla niej nie tyle liczy się zwycięstwo na ringu, ile taktyka gry, jaką przyjmuje się wobec przeciwnika.