Vioblock – pierwsza wegańska alternatywa dla masła od Violife
Violife to marka oferująca doskonałe wegańskie alternatywy dla nabiału, którą pokochali weganie, wegetarianie i fleksitarianie na całym świecie. Od teraz w jej portfolio znajdziemy kolejną rewolucyjną nowość – Vioblock. Jest to w 100% wegańska alternatywa dla masła. Produkt ma uniwersalne zastosowanie w kuchni – sprawdzi się doskonale zarówno do smarowania, gotowania, pieczenia, jak i smażenia. Vioblock wzbogaci swoim kremowym smakiem każde danie!
Vioblock – rewolucyjna alternatywa dla masła
Nowy Vioblock to uniwersalna wegańska alternatywa dla masła, której skład jest w 100% oparty na roślinach. Dzięki zawartości aż 79% tłuszczu jest doskonały do smarowania, gotowania, pieczenia i smażenia. Roztopiony na gorącej kukurydzy, rozsmarowany na świeżym pieczywie, dodany do pieczonych ziemniaków, chrupiących tostów, słodkich naleśników czy wypieków – pyszny Vioblock wzbogaci swoim kremowym, pysznym smakiem każde danie! Idealny zamiast masła!
Vioblock to produkt dla wegan i wegetarian, ale też dla każdego, kto uwielbia pyszne jedzenie, ceni jakość i doskonały smak. Jest znakomitym wyborem dla wszystkich szukających wszechstronnych i niezawodnych rozwiązań w kuchni, którzy jednocześnie dążą do tego, by ich dieta była bardziej roślinna. Produkt został wzbogacony o witaminy B1, B2, B6, B12 i kwas foliowy.
Vioblock jest dostępny m.in.: w wybranych sklepach sieci Biedronka i Netto,
Sugerowana cena detaliczna wynosi: 7,99 zł.
Violife Cocospread – czekoladowa słodycz
Violife Cocospread to produkt roślinny, bez alergenów, orzechów, oleju palmowego, konserwantów, cholesterolu i GMO. Jest wzbogacony o witaminę B12, którą powinny suplementować szczególnie osoby będące na diecie wegańskiej i wegetariańskiej.
Violife Cocospread jest dostępny m.in.: w sklepach Auchan i E.Leclerc.
Sugerowana cena detaliczna wynosi: 12,99 zł.
„Wprowadzenie na polski rynek Vioblock, naszej pierwszej alternatywy dla masła, to bardzo ważny moment w rozwoju marki Violife. Nieustannie staramy się rozbudowywać ofertę produktów w kategorii alternatyw dla produktów nabiałowych. W 100% wegański Vioblock pozostaje wierny wartościom, które stoją u podstaw portfolio produktów Violife – jest stworzony z myślą o wszystkich, którzy dążą do tego, by ich dieta była bardziej roślinna, dla zdrowia, a także dla dobra planety. Produkty Violife są doskonałą, niezwykle smaczną alternatywą dla produktów pochodzenia zwierzęcego” – mówi Anna Matusiak, Brand Manager Violife.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Dorota Szelągowska: W moim rodzinnym domu się nie przelewało. Od mamy i babci się nauczyłam, jak ugotować coś z niczego
Prezenterka zaznacza, że dużo czasu spędza w kuchni i jak przekonuje, zawsze da się przyrządzić coś smacznego, nawet gdy pod ręką nie ma zbyt wielu produktów. Tego nauczyła się w rodzinnym domu. Dorota Szelągowska uwielbia kulinarne eksperymenty, dlatego też chętnie podgląda, jak gotują inni i z ich pomysłów również czerpie inspiracje.
Nauka
MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.
Media
Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.