Komunikaty PR

Wakacje w rytmie „Shake” KFC

2022-06-28  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Weber Shandwick
Weber Shandwick

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com

Hitem tegorocznego lata niezaprzeczalnie będzie shake. Wielbiciele tego napoju znajdą go w KFC w najpyszniejszych wariacjach smakowych sezonu w ofercie KFC Deluxe Shakes, a fani letnich bitów na pewno zachwycą się najnowszą piosenką „Shake” w wykonaniu Julii Żugaj. W ramach współpracy influencerki z marką powstał – inspirowany napojem z KFC – murowany przebój lata. Będzie można go usłyszeć podczas najbliższej trasy koncertowej artystki.

Oferta KFC Deluxe Shakes pojawia się w letnim menu restauracji KFC niezmiennie od kilku lat. To idealne ochłodzenie w upalne, wakacyjne dni, które doskonale sprawdza się podczas spotkań z przyjaciółmi w plenerze. Już milion Polaków miało okazję przekonać się, jak KFC Deluxe Shakes doskonale komponują się z wysoką temperaturą za oknem. Co roku delikatnie zmieniają się preferencje smakowe Gości restauracji, a w tym sezonie w KFC królują czekolada i krówka. Tego lata do wyboru są wersje klasyczne: Shake Deluxe Wanilia, Shake Deluxe Truskawka i Shake Deluxe Czekolada oraz cieszące się ogromną popularnością Shakes Deluxe U.S. Peanut Butter i właśnie Shake Deluxe Krówka.

Do współpracy przy tegorocznej ofercie KFC Deluxe Shakes została zaproszona Julia Żugaj, influencerka i uczestniczka Team X. Codziennie śledzą ją miliony fanów na Tik Toku, Instagramie i YouTube. Największą pasją Julii jest taniec i to dzięki niemu zdobyła popularność w internecie. Nie tylko tańczy, ale też śpiewa. Lubi też wpadać do KFC. To właśnie dlatego marka właśnie jej zaproponowała współpracę przy swojej najnowszej ofercie wakacyjnej.

KFC zależało, aby ofertę KFC Deluxe Shakes wspierała osoba pełna energii, która czerpie radość z życia pełnymi garściami, a do tego jest wiarygodna w przekazie dla swoich odbiorców. A Julia właśnie taka jest i za to kochają ją miliony fanów. – powiedział Szymon Dyjach, Buzz & Appreciation Manager w KFC.

W ramach współpracy powstała łatwo wpadająca w ucho piosenka pt. „Shake”, którą zapewne wszyscy będziemy nucić przez całe wakacje na niejednej imprezie. Do piosenki powstał bardzo optymistyczny teledysk nawiązujący do stylistyki lat 70/80. To muzyczna pocztówka z letnich, wakacyjnych dni – wypady na miasto z przyjaciółmi, pierwsze miłosne zauroczenia. Dodatkową niespodzianką dla fanów Julii i shake’ów jest challenge, który artystka przygotowała na Tik Toku. Julia zachęca w nim do naśladowania jej ruchów będących częścią choreografii z teledysku.

Kocham jedzenie i muzykę, więc kiedy tylko KFC zwróciło się do mnie z propozycją wspólnego projektu, niemal od razu miałam w głowie pierwsze słowa kawałka „Shake”. Razem z moim teamem mieliśmy ogromną frajdę i swobodę w tworzeniu materiału, a efekt końcowy zdecydowanie przeszedł najśmielsze oczekiwania. To murowany kandydat na przebój tego lata. – powiedziała Julia Żugaj.

Za opracowanie strategii, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja McCANN i House of Hype, koordynacją działań z influencerką zajmuje się Spotlight Agency, za zakup mediów Media Direction OMD, a za działania PR agencja Weber Shandwick. Spot „Shake” został zrealizowany przez ekipę KRIZIZ, za reżyserię odpowiada Paweł Biegun. Tekst piosenki napisali: Jeremi Sikorski, Kevin Mglej, a muzykę: Jeremi Sikorski, Kevin Mglej oraz Andrzej Jaworski. Za produkcję odpowiedzialni byli: Jeremi Sikorski oraz Andrzej Jaworski. Za mix / master -  Marek Walaszek.  Wydawcą jest UNITY RECORDS.

Ochłódź się letnimi napojam KFC Deluxe Shakes, które znajdziesz w restauracjach KFC w całej Polsce, a także zamówisz w dostawie i chwytaj promienie słońca przy dźwiękach „Shake”. Teledysk do najnowszej piosenki Julii Żugaj możesz obejrzeć tu: https://www.youtube.com/watch?v=q1pOy9rcd1o

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Weber Shandwick
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Finanse

Wciąż niewielkie finansowanie wsparcia psychicznego przez państwo. Usługi terapeutyczne są dziś głównie prywatne

Co czwarty Polak przynajmniej raz w ciągu swojego życia zmaga się z poważnym kryzysem zdrowia psychicznego. Może więc on statystycznie dotyczyć każdej polskiej rodziny – przypomina Fundacja Pomagam.pl. Problemem jest wciąż niskie finansowanie wsparcia psychicznego i psychiatrycznego przez państwo oraz słaba wiedza o zdrowiu psychicznym. Organizacja zwraca uwagę, że świadomość problemu może uwolnić ogromny potencjał wzajemnego wsparcia.

Film

Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani

Artystka nie ma żadnych wątpliwości – polska branża filmowa wymaga natychmiastowego uzdrowienia. Konieczne jest wprowadzenie gruntownych zmian po to, aby zapewnić aktorom lepsze warunki pracy, odpowiednie wynagrodzenie i wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Joanna Kurowska zauważa, że honoraria w polskim kinie są rażąco niskie i chociażby w stosunku do zarobków amerykańskich gwiazd dysproporcja jest ogromna. Dla przykładu żaden polski aktor nie otrzymał jeszcze miliona dolarów za rolę, podczas gdy w USA takie kwoty są standardem.