Komunikaty PR

Wakacje w rytmie „Shake” KFC

2022-06-28  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Weber Shandwick
Weber Shandwick

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo@webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com

Hitem tegorocznego lata niezaprzeczalnie będzie shake. Wielbiciele tego napoju znajdą go w KFC w najpyszniejszych wariacjach smakowych sezonu w ofercie KFC Deluxe Shakes, a fani letnich bitów na pewno zachwycą się najnowszą piosenką „Shake” w wykonaniu Julii Żugaj. W ramach współpracy influencerki z marką powstał – inspirowany napojem z KFC – murowany przebój lata. Będzie można go usłyszeć podczas najbliższej trasy koncertowej artystki.

Oferta KFC Deluxe Shakes pojawia się w letnim menu restauracji KFC niezmiennie od kilku lat. To idealne ochłodzenie w upalne, wakacyjne dni, które doskonale sprawdza się podczas spotkań z przyjaciółmi w plenerze. Już milion Polaków miało okazję przekonać się, jak KFC Deluxe Shakes doskonale komponują się z wysoką temperaturą za oknem. Co roku delikatnie zmieniają się preferencje smakowe Gości restauracji, a w tym sezonie w KFC królują czekolada i krówka. Tego lata do wyboru są wersje klasyczne: Shake Deluxe Wanilia, Shake Deluxe Truskawka i Shake Deluxe Czekolada oraz cieszące się ogromną popularnością Shakes Deluxe U.S. Peanut Butter i właśnie Shake Deluxe Krówka.

Do współpracy przy tegorocznej ofercie KFC Deluxe Shakes została zaproszona Julia Żugaj, influencerka i uczestniczka Team X. Codziennie śledzą ją miliony fanów na Tik Toku, Instagramie i YouTube. Największą pasją Julii jest taniec i to dzięki niemu zdobyła popularność w internecie. Nie tylko tańczy, ale też śpiewa. Lubi też wpadać do KFC. To właśnie dlatego marka właśnie jej zaproponowała współpracę przy swojej najnowszej ofercie wakacyjnej.

KFC zależało, aby ofertę KFC Deluxe Shakes wspierała osoba pełna energii, która czerpie radość z życia pełnymi garściami, a do tego jest wiarygodna w przekazie dla swoich odbiorców. A Julia właśnie taka jest i za to kochają ją miliony fanów. – powiedział Szymon Dyjach, Buzz & Appreciation Manager w KFC.

W ramach współpracy powstała łatwo wpadająca w ucho piosenka pt. „Shake”, którą zapewne wszyscy będziemy nucić przez całe wakacje na niejednej imprezie. Do piosenki powstał bardzo optymistyczny teledysk nawiązujący do stylistyki lat 70/80. To muzyczna pocztówka z letnich, wakacyjnych dni – wypady na miasto z przyjaciółmi, pierwsze miłosne zauroczenia. Dodatkową niespodzianką dla fanów Julii i shake’ów jest challenge, który artystka przygotowała na Tik Toku. Julia zachęca w nim do naśladowania jej ruchów będących częścią choreografii z teledysku.

Kocham jedzenie i muzykę, więc kiedy tylko KFC zwróciło się do mnie z propozycją wspólnego projektu, niemal od razu miałam w głowie pierwsze słowa kawałka „Shake”. Razem z moim teamem mieliśmy ogromną frajdę i swobodę w tworzeniu materiału, a efekt końcowy zdecydowanie przeszedł najśmielsze oczekiwania. To murowany kandydat na przebój tego lata. – powiedziała Julia Żugaj.

Za opracowanie strategii, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja McCANN i House of Hype, koordynacją działań z influencerką zajmuje się Spotlight Agency, za zakup mediów Media Direction OMD, a za działania PR agencja Weber Shandwick. Spot „Shake” został zrealizowany przez ekipę KRIZIZ, za reżyserię odpowiada Paweł Biegun. Tekst piosenki napisali: Jeremi Sikorski, Kevin Mglej, a muzykę: Jeremi Sikorski, Kevin Mglej oraz Andrzej Jaworski. Za produkcję odpowiedzialni byli: Jeremi Sikorski oraz Andrzej Jaworski. Za mix / master -  Marek Walaszek.  Wydawcą jest UNITY RECORDS.

Ochłódź się letnimi napojam KFC Deluxe Shakes, które znajdziesz w restauracjach KFC w całej Polsce, a także zamówisz w dostawie i chwytaj promienie słońca przy dźwiękach „Shake”. Teledysk do najnowszej piosenki Julii Żugaj możesz obejrzeć tu: https://www.youtube.com/watch?v=q1pOy9rcd1o

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Weber Shandwick
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Muzyka

Lanberry: Szykuję grube show, które zapadnie widzom w pamięci. Przede mną intensywne miesiące, w weekendy będziemy grać po cztery–pięć koncertów

Podczas Polsat Hit Festival w Sopocie Lanberry wystąpi zarówno solo, jak i w duecie z Tribbsem. W drugiej odsłonie artyści zaprezentują wielki hit „Dzięki, że jesteś”. Wokalistka zapowiada, że na tę okazję przygotowali show, które ma mocno zaskoczyć widzów. Piosenkarka będzie także jedną z gwiazd koncertu Radiowy Przebój Roku. Jak zaznacza, występ na scenie Opery Leśnej to dla niej wielki zaszczyt i wyróżnienie, bo przecież przez lata w tym legendarnym miejscu śpiewały największe gwiazdy z Polski i zagranicy.

Edukacja

Brytyjski dyplom można zdobyć w Polsce. Studia w formacie ponadnarodowym zyskują na popularności

Brytyjski dyplom uczelni wyższej bez potrzeby wyjazdu z Polski – taką możliwość dają zdobywające coraz większą popularność na świecie studia w formacie ponadnarodowym. Choć w Polsce taka możliwość nie jest powszechnie znana, zdobywa coraz większą liczbę zwolenników.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć