News powiązane z Radio Zet

2015-05-06 | 06:25
Media i PR
W I kwartale firmy finansowe wydały ponad 300 mln zł na reklamę. Najczęściej promowały szybkie pożyczki i kredyty gotówkowe News powiązane z Radio Zet

W I kwartale firmy finansowe wydały ponad 300 mln zł na reklamę. Najczęściej promowały szybkie pożyczki i kredyty gotówkowe

300,7 mln zł wydały firmy finansowe na reklamę w pierwszym kwartale. W stosunku do poprzednich trzech miesięcy wynik ten był gorszy o około 130 mln zł. Największy kawałek reklamowego tortu trafił do telewizji. Najczęściej promowane w mediach były szybkie pożyczki i kredyty gotówkowe.
więcej
2014-12-19 | 06:55
Podróże
Zespół Pectus: Kochamy narty. Nie wyobrażamy sobie zimy bez wyjazdu na stok

Zespół Pectus: Kochamy narty. Nie wyobrażamy sobie zimy bez wyjazdu na stok

Członkowie grupy Pectus to zapaleni narciarze. Przyznają, że sport ten kochają już od czasów dzieciństwa, gdy zamiast nart do jazdy po śniegu używali desek. Bracia już rozpoczęli sezon narciarski, wzięli bowiem udział w zawodach Radia ZET w Austrii, gdzie rywalizowali m.in. z Kingą Rusin. Sukcesu nie odnieśli, ale Maciek Szczepanik zdołał pokonać dziennikarkę TVN w slalomie gigancie. Kinga Rusin zaskoczyła muzyków nie tylko świetną jazdą na nartach, lecz także umiejętnościami wokalnymi.
więcej

Gwiazdy

Margaret: Mam ponad 10 tatuaży. Niektóre coś znaczą, a inne są efektem przedłużonej imprezy

Wokalistka lubi ozdabiać swoje ciało tatuażami i jak tłumaczy, czasem przywiązuje uwagę do ich symboliki, ale często też tatuuje sobie po prostu to, co jej się w danym momencie podoba. Na razie piosenkarka ma ponad dziesięć tatuaży i jak wspomina, powstawały one w różnych okolicznościach, czasem zupełnie spontanicznie, na przykład po dobrej imprezie.

Partner sekcji zdrowie

Film

Stefano Terrazzino: Przygotowywałem aktorów „365 dni” do zatańczenia tanga. Ta scena jest bardzo zmysłowa, zresztą jak cały film i książka

Tancerz nie kryje satysfakcji z tego, że producenci filmu „365 dni”, który jest ekranizacją powieści Blanki Lipińskiej, docenili jego kunszt i zaprosili do współpracy. Jego zadaniem było przygotowanie choreografii do jednej z kluczowych scen.

 

Ochrona środowiska

Biznes modowy walczy z plastikowymi odpadami. Do 2025 roku LPP wyeliminuje plastikowe opakowania niepodlegające recyklingowi lub kompostowaniu

Duży biznes w coraz większym stopniu włącza się w walkę z plastikiem. Dotyczy to również przemysłu odzieżowego. W sprzedaży są już ubrania wykonane z bardziej przyjaznych dla środowiska materiałów lub przetworzonych odpadów. W sklepach organizowane są także zbiórki używanej odzieży. Kolejna kwestia to zarządzanie plastikowymi odpadami. Firma LPP – jako pierwsza w Polsce – przystąpiła do inicjatywy New Plastics Economy Global Commitment. Zobowiązała się, że do 2025 roku będzie w 100 proc. korzystać wyłącznie z opakowań, które nadają się do ponownego użycia, recyklingu lub kompostowania.

Seriale

Maciej Musiał: Widzowie dzisiaj mają dosyć wysokie wymagania i lubią być traktowani jak widzowie inteligentni. I myślę, że w ten sposób traktuje ich „Pułapka”

Mimo że początkowo produkcja TVN miała być wyłącznie sześcioodcinkowym miniserialem, to wysoka oglądalność i dobre przyjęcie przez widzów przekonało twórców, aby przedłużyć „Pułapkę” na kolejny sezon. W drugiej serii są aktorzy dobrze znani z pierwszej odsłony, ale pojawi się także kilka nowych nazwisk.