News powiązane z Splendor by Claudia

2014-08-18 | 07:00
Gwiazdy
Claudia Adaszewska o wyróżnieniu w „Vanity Fair”: wstawiałam zdjęcia na portale i czekałam, aż coś się wydarzy News powiązane z Splendor by Claudia

Claudia Adaszewska o wyróżnieniu w „Vanity Fair”: wstawiałam zdjęcia na portale i czekałam, aż coś się wydarzy

Polka Claudia Adaszewska znalazła się na liście najlepiej ubranych ludzi na świecie według prestiżowego magazynu o modzie „Vanity Fair”. Pojawiała się obok takich gwiazd, jak Emma Watson, księżna Kate Middleton, Karl Lagerfeld czy Cate Blanchett. Studentka projektowania ubioru od roku prowadzi blog Splendor by Claudia, ale nie zdobyła dotąd popularności. Teraz ma nadzieję, że sukces otworzy jej drzwi do kariery projektantki.
więcej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Gwiazdy

Jan Wieczorkowski: W ogóle nie mam wyczucia w kwestii kupowania prezentów. Sam kilka razy dostałem wody toaletowe, które po prostu do mnie nie pasowały

Aktor grający jedną z głównych ról w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka przyznaje, że w życiu prywatnym również zdarzyły mu się nietrafione prezenty, które szybko wylądowały w koszu. Zwykle były to perfumy czy wody kolońskie, których kompozycja zapachowa w ogóle mu nie odpowiadała. Jeśli natomiast chodzi o wybór okolicznościowych upominków dla innych, to Jan Wieczorkowski zdradza, że zawsze zdaje się w tej kwestii na gust i intuicję żony. Sam zupełnie nie ma do tego głowy.

Handel

Rynek makaronów w Polsce wart jest około 800 mln zł. Producenci pracują nad nowymi funkcjami tych produktów w diecie

Makarony stają się coraz nowocześniejszą kategorią na rynku spożywczym. Konsumenci mają do wyboru m.in. szereg makaronów warzywnych, bezglutenowych, a także funkcjonalnych, których regularne spożywanie ma pomagać w walce z chorobami cywilizacyjnymi, jak cukrzyca, otyłość czy miażdżyca. To m.in. w ten segment rynku chce w najbliższych latach inwestować notowany na warszawskiej giełdzie producent Makarony Polskie. Spółka podkreśla, że wyzwaniem dla dalszego rozwoju firm z branży spożywczej pozostają rosnące koszty działalności, braki kadrowe, a także niestabilność cenowa.