News powiązane z Yan

2023-03-03 | 06:16
Moda
PLICH: U Blanki widzę same słabe punkty. Musi popracować nad wokalem i wizerunkiem, bo na razie jest to przaśne, słodkie i bez żadnego pomysłu News powiązane z Yan

PLICH: U Blanki widzę same słabe punkty. Musi popracować nad wokalem i wizerunkiem, bo na razie jest to przaśne, słodkie i bez żadnego pomysłu

Zdaniem projektanta Blankę czeka bardzo długa droga, zarówno jeśli chodzi o doskonalenie warsztatu wokalnego, jak i o kreowanie scenicznego wizerunku. Zwyciężczyni polskich preselekcji do Eurowizji 2023 nie zrobiła na nim dobrego wrażenia, bo braki widoczne były na wielu płaszczyznach. PLICH uważa, że absolutnie nie powinna się ona do nikogo na siłę upodabniać, tylko umiejętnie wykorzystać swoje atuty i na ich bazie stworzyć swój niepowtarzalny styl. Dobrze, by z pomocy profesjonalistów skorzystała już teraz, bo lista rzeczy do nadrobienia jest bardzo długa. Dużo bardziej przekonujący był dla niego natomiast występ i strój Yana.
więcej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Transport

Przyszłość motoryzacji to niekoniecznie auta bateryjne. Zainteresowanie kierowców mniejsze niż oczekiwane

W 2023 roku w Unii Europejskiej zarejestrowano 1,5 mln nowych elektrycznych samochodów osobowych zasilanych wyłącznie akumulatorem. Łącznie jest ich już 4,5 mln, wciąż jednak to zaledwie 1,7 proc. wszystkich samochodów w UE. – Widać, że upowszechnianie samochodów bateryjnych nie odbędzie się tak szybko, jak jeszcze kilka lat temu się wydawało. Podstawowy problem dotyczy ceny pojazdów – ocenia prof. dr hab. Wojciech Paprocki ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. To może oznaczać konieczność weryfikacji unijnych planów elektryfikacji transportu.

Media

Katarzyna Dowbor: Po rewolucji telewizja publiczna już staje na wszystkie nogi. Dobrze sobie teraz radzimy i wierzymy, że część osób wróci do nas

Prezenterka wierzy, że odświeżona formuła „Pytania na śniadanie” nadawana z imponującego studia przełamie nie najlepszą passę porannego programu i wreszcie uda się odzyskać zaufanie tych widzów, którzy byli rozczarowani zmianami i odeszli do konkurencji. Katarzyna Dowbor wie, że każda rewolucja w danym formacie telewizyjnym niesie ze sobą ryzyko. Jej zdaniem w tym przypadku antidotum mogą być chociażby ciekawe cykle skierowane do osób w różnym wieku i o różnym statusie społecznym.