News powiązane z dobra luksusowe

2019-08-20 | 06:20
Transport
W Polsce przybywa wielbicieli zabytkowych aut. Mercedes w czołówce News powiązane z dobra luksusowe

W Polsce przybywa wielbicieli zabytkowych aut. Mercedes w czołówce

Motoryzacyjne klasyki mogą być nie tylko hobby, lecz także bardzo zyskowną lokatą kapitału. Wzrost wartości rynkowej takiego pojazdu idzie w parze z mniejszą wrażliwością takiej inwestycji na wahania koniunktury, przez co jest ona relatywnie bezpieczna. Zakup zabytkowego auta o charakterze kolekcjonerskim to niemały wydatek, zaczynający się od 80–100 tys., ale mimo to w Polsce z roku na rok przybywa pasjonatów zabytkowych samochodów. Właściciele starych mercedesów spotkali się w ubiegły weekend na targach MotoClassic Wrocław.
więcej
2019-03-08 | 06:10
Konsument
Diamenty wciąż są pożądanym przez kobiety prezentem. Ich dostępność w ostatnich latach mocno spada

Diamenty wciąż są pożądanym przez kobiety prezentem. Ich dostępność w ostatnich latach mocno spada

Kobiety kochają diamenty, co czyni je idealnym prezentem dla żony, matki lub partnerki. Naturalny, prawdziwy kamień szlachetny można kupić już za ok. 200 zł, ale najdroższe okazy kosztują nawet kilka milionów dolarów. Najcenniejsze są diamenty czerwone, niebieskie i fioletowe. Od kilku lat popularnością cieszą się za to kamienie w odcieniach różu, które są jeszcze stosunkowo tanie, ale ich cena rośnie o kilkanaście lub kilkadziesiąt procent w skali roku. Chętni na zakup muszą uważać na podrabiane diamenty, których na rynku nie brakuje.
więcej
2017-10-06 | 06:40
Sport
Marki coraz chętniej zatrudniają do współpracy gwiazdy sportu. Udział sportowca w kampanii reklamowej znacznie zwiększa jej efektywność

Marki coraz chętniej zatrudniają do współpracy gwiazdy sportu. Udział sportowca w kampanii reklamowej znacznie zwiększa jej efektywność

Sportowcy, którzy mają na koncie duże sukcesy i szerokie grono fanów, są dla firm i marek wymarzonymi ambasadorami. Taka współpraca wzmacnia wizerunek brandu i może znacząco podnieść efektywność kampanii reklamowej. Do jej sukcesu konieczne jest obustronne reprezentowanie podobnych wartości. Rzadko zdarza się jednak wieloletnia współpraca marki z jednym i tym samym ambasadorem. Atlantic, którego od 10 lat reprezentuje Krzysztof Hołowczyc, uczcił ten jubileusz luksusową, limitowaną kolekcją zegarków.
więcej
2015-09-03 | 06:40
Handel
Rośnie rynek luksusowych mebli w Polsce. Przy zakupie najważniejsza jest wysoka jakość i staranne wykonanie

Rośnie rynek luksusowych mebli w Polsce. Przy zakupie najważniejsza jest wysoka jakość i staranne wykonanie

Polacy coraz chętniej otaczają się luksusowymi przedmiotami, a wysokiej jakości meble stają się symbolem dobrego statusu materialnego. W ubiegłym roku wartość rynku luksusowych mebli sięgnęła 625 mln zł i cały czas rośnie w tempie 10 proc. rocznie – wynika z raportu KPMG.
więcej
2015-01-23 | 06:35
Psychologia
Prawie 20 proc. bogatych Polaków kupuje dobra luksusowe po to, by pokazać innym swój status materialny

Prawie 20 proc. bogatych Polaków kupuje dobra luksusowe po to, by pokazać innym swój status materialny

Coraz więcej Polaków stać na luksusowe dobra i usługi. Zdecydowana większość z nich kupuje tego typu produkty, by cieszyć się ich jakością i niezawodnością, ale blisko 20 proc. zamożnych Polaków otacza się luksusem na pokaz. Chcą w ten sposób wyróżnić się na tle otoczenia i pokazać swój wysoki status materialny. Bogaci Polacy chętnie kupują luksusowe samochody, odzież, kosmetyki i elektronikę. Zakupów coraz częściej dokonują przez internet ze względu na wygodę i niższe ceny.
więcej
2014-12-30 | 06:00
Konsument
W ciągu 10 lat polski rynek cygar wzrósł piętnastokrotnie. Wciąż jest jednak dużo mniejszy niż na Zachodzie

W ciągu 10 lat polski rynek cygar wzrósł piętnastokrotnie. Wciąż jest jednak dużo mniejszy niż na Zachodzie

Nawet 22 mln cygar kupili w tym roku Polacy. Choć rynek ten od wejścia Polski do UE urósł ok. 15 razy, to wciąż w Polsce pali się znacznie mniej cygar niż w krajach Europy Zachodniej. W Niemczech, Francji, a nawet mniejszym Beneluksie sprzedaż cygar przekracza miliard sztuk rocznie. Dobrej jakości cygaro można kupić już za 20-30 zł, więc jak podkreślają przedstawiciele branży, jest to luksus dostępny dla każdego.
więcej
2014-11-20 | 06:00
Moda
Wśród klientek kupujących dobra luksusowe dominują aktywne zawodowo kobiety po 40. roku życia

Wśród klientek kupujących dobra luksusowe dominują aktywne zawodowo kobiety po 40. roku życia

Polki są coraz bardziej świadomymi konsumentkami dóbr luksusowych. Znają obowiązujące trendy i mają ulubione marki, którym długo pozostają wierne. Wśród klientek marek premium dominują aktywne zawodowo kobiety po 40. roku życia, które lubią wydawać pieniądze na luksusową odzież czy ekskluzywne wakacje.
więcej
2014-07-21 | 06:35
Handel
Luksusowy Vitkac przyciąga głównie młodych Polaków i klientów z Rosji i Bliskiego Wschodu

Luksusowy Vitkac przyciąga głównie młodych Polaków i klientów z Rosji i Bliskiego Wschodu

Luksusowy Dom Handlowy Vitkac niedługo będzie obchodzić swoje trzecie urodziny. Jak zapewniają jego właściciele, stale powiększa się grono zainteresowanych luksusowymi markami klientów, nie tylko z Polski. Dom handlowy działający w warszawskim budynku Wolf Bracka odwiedzają regularnie goście zza wschodniej granicy czy Bliskiego Wschodu.
więcej
2014-06-13 | 06:40
Handel
Sephora chce otwierać 3-5 sklepów rocznie i rozwijać sprzedaż przez internet

Sephora chce otwierać 3-5 sklepów rocznie i rozwijać sprzedaż przez internet

Sephora do swoich 92 perfumerii w tym roku dołączy jeszcze kolejny salon w Olsztynie. W kolejnych latach sieć będzie rozwijać się w podobnym tempie jak do tej pory, czyli planuje 3-5 otwarć rocznie. Dodatkowo tak jak w ubiegłych latach, co roku około 6-8 już działających salonów będzie przechodzić remodeling, dzięki czemu będą jeszcze bardziej atrakcyjne dla klientów. Firma mocno stawia też na rozwój swojego e-sklepu.
więcej
2014-03-26 | 06:30
Handel
W Warszawie największy popyt na ekskluzywne obuwie na zamówienie

W Warszawie największy popyt na ekskluzywne obuwie na zamówienie

Luksusowe obuwie wykonane na indywidualne zamówienie kosztuje w Warszawie od 500 do 5 tys. złotych. Cena pary zależy od fasonu, użytych materiałów czy nakładu pracy szewca. Warunkiem utrzymania się na rynku tego rodzaju biznesu jest jednak spore zaplecze stałych, zamożnych klientów, w tym również tych, dla których noszenie unikatowych butów najwyższej jakości jest elementem rodzinnej tradycji. Największy popyt na tego rodzaju produkty jest na rynku stołecznym.
więcej
2014-02-07 | 06:30
IT i technologie
Sephora wystartowała ze sprzedażą w internecie. Rośnie popyt na luksusowe kosmetyki

Sephora wystartowała ze sprzedażą w internecie. Rośnie popyt na luksusowe kosmetyki

Od kilku dni działa sklep internetowy Sephory w Polsce. Sieć drogerii nie rezygnuje jednak z otwierania nowych placówek stacjonarnych. Jak zapewniają jej przedstawiciele nowe sklepy nadal będą powstawać w najlepszych lokalizacjach i centrach handlowych. Sieć planuje też dalsze zmiany wyglądu już istniejących sklepów.
więcej

Gwiazdy

Aleksander Milwiw-Baron: mój biznes rośnie w siłę. To nieprawda, że dostarczam nieświeże produkty klientom

Znana psycholog jest podekscytowana swoim nowym wyzwaniem zawodowym i obiecuje, że nie zawiedzie widzów „Dzień dobry TVN”. Jej zdaniem pomysł producentów na jej duet z Filipem Chajzerem jest strzałem w dziesiątkę. Cieszy się, że może rozwijać swoje umiejętności u boku dziennikarza, ale nie zamierza pozostawać w jego cieniu. Zapewnia, że ma na siebie pomysł i wierzy, że ta taktyka pozwoli jej zdobyć sympatię widzów.

Gwiazdy

Kamila Porczyk: Sport ma ciemne strony. Ale odsłuchanie hymnu, gdy się stoi na pudle, to rzecz warta wszystkiego

Sport, zdaniem zawodniczki, ma wiele ciemnych stron, z których istnienia kibice nie zdają sobie sprawy. Nie widzą oni katorżniczych treningów, bólu po kontuzjach i problemach emocjonalnych po zakończeniu kariery. Mistrzyni podkreśla, że wielu sportowców nie potrafi się odnaleźć w zwyczajnym życiu, powinni więc otrzymywać profesjonalną pomoc.

 

Farmacja

Polska firma farmaceutyczna szuka młodych talentów już w liceach. Na najlepszych czekają stypendia naukowe

Adamed, jedna z największych w Polsce firm farmaceutyczno-biotechnologicznych, poszukuje młodych talentów. 5 lat temu uruchomiła program ADAMED SmartUP, którego celem jest wyszukiwanie i wspieranie utalentowanych młodych ludzi w dziedzinie nauk ścisłych oraz przyrodniczych już na etapie liceum. Najlepsi z nich mają szansę na udział w indywidualnych konsultacjach edukacyjnych oraz zdobycie stypendium finansowego, które mogą przeznaczyć na wymarzone studia i dalszy rozwój, ułatwiający im start kariery naukowej. Kolejna 6. edycja rekrutacji do programu ruszyła z początkiem września.

Seriale

Tomasz Karolak o „39 i pół tygodnia”: Zrobiliśmy świetną tragikomedię. Takiej formy nie ma na polskim rynku serialowym

W nowej wersji hitu TVN-u główny bohater pozostaje ten sam. Darek Jankowski – w tej roli Tomasz Karolak, choć jest nieco starszy, to wciąż ma takie samo podejście do życia. Tyle, że teraz będzie musiał zmierzyć z bardzo poważnym problemem. Zdaniem aktora pomysł na scenariusz jest doskonały, a wynikiem ciężkiej pracy całej ekipy jest świetny serial, który przyciągnie widzów fabułą i dobrą obsadą. Niezwykle poruszający będzie też utwór zaprezentowany w finałowym odcinku serii.