News powiązane z kampania reklamowa
Innowacyjne podejście do kampanii marek alkoholowych. Kampanie coraz częściej wykorzystują nowe technologie
Grupa Multimedia Polska rozpoczęła kampanię reklamową. Nowy przekaz wspiera pierwszą w pełni ogólnopolską ofertę Grupy
Katarzyna Popowska: zdecydowałam się na udział w reklamie, bo sprzedaje nie tylko produkt, lecz także ideę
Klienci galerii handlowych atrakcyjną grupą dla reklamodawców. Dzięki digitalom Clear Channel Poland łatwiej do niej dotrą
Ilona Felicjańska: Trzy lata jestem trzeźwa. Ufa mi coraz więcej ludzi
McDonald’s oferuje zatrudnienie młodym ludziom w Polsce. Kolejny tysiąc miejsc pracy w bieżącym roku
Rynek reklamowy odbija się od dna. Rosną wydatki na reklamę, a wraz z nimi – ceny za ich emisję
Joanna Brodzik i Paweł Wilczak: to, że jesteśmy parą pomaga nam w pracy
Nowa kampania „wydżampuje” wyniki sprzedaży Netii?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Anita Sokołowska: W tym sezonie teatralnym podejmę się reżyserii. To dla mnie coś zupełnie nowego
Aktorka docenia to, że tegoroczne wakacje przyniosły jej tak wyczekiwane chwile odpoczynku i wytchnienia. Wreszcie miała czas na spotkania ze znajomymi i na regularną aktywność fizyczną na świeżym powietrzu. Zdecydowała się również rozpocząć przygodę z windsurfingiem. W nowy sezon teatralny wkracza z nową energią, a jesień w tym roku dla aktorki zapowiada się szczególnie pracowicie. Anitę Sokołowską nie tylko będzie można zobaczyć na deskach teatru, ale też będzie miała okazję zaprezentować widzom swoje umiejętności reżyserskie.
Sport
Sport i e-sport przyciągają różne typy osobowości. Tradycyjni sportowcy są bardziej ekstrawertyczni i sumienni niż e-sportowcy

Polscy naukowcy dowiedli, że osoby reprezentujące różne formy rywalizacji – sport lub e-sport – mają odmienne cechy osobowości. Okazało się, że w tradycyjny sport angażują się osoby, które są bardziej sumienne i ekstrawertywne. Nie wiadomo jednak, skąd wynika takie zróżnicowanie.
Konsument
Dietetycy zalecają włączenie margaryny do codziennego menu jako element profilaktyki zdrowotnej. Zastąpienie nią masła może znacząco obniżyć spożycie tłuszczów nasyconych

Tłuszcze są niezbędnym składnikiem odżywczym, bo dostarczają potrzebnej energii i pomagają wchłaniać witaminy A, D i E. W diecie ważna jest jednak nie tyle sama ilość, co jakość spożywanego tłuszczu. Zastąpienie nasyconych kwasów tłuszczowych wielo- i jednonienasyconymi znacząco zmniejsza więc ryzyko zaburzeń lipidowych czy rozwoju miażdżycy, prowadzących do problemów z sercem. Dlatego dietetycy zachęcają, by stosować margaryny, które pozwalają ograniczyć spożycie tłuszczów nasyconych nawet o połowę.