Newsy

Katarzyna Popowska: zdecydowałam się na udział w reklamie, bo sprzedaje nie tylko produkt, lecz także ideę

2016-02-15  |  06:50

Wokalistka jest zadowolona ze współpracy ze znaną marką kosmetyczną. Twierdzi, że na udział w kampanii zdecydowała się, ponieważ promuje ona nie tylko konkretny produkt, lecz także ciekawą ideę. Zachęca bowiem Polki do rozwijania swoich zainteresowań oraz życia z pasją i odwagą.

Katarzyna Popowska została ambasadorką farby do włosów Casting w połowie 2015 roku. Razem z nią do współpracy zaproszono także tancerkę Ilonę Bekier oraz blogerkę modową Weronikę Załazińską. Wokalistka nie ukrywa, że była zaskoczoną tą propozycją.

 Bardzo się ucieszyłam z tej propozycji, ale byłam w dużym szoku, bo jeszcze jakiś czas temu miałam problem z włosami i trochę byłam zaskoczona całą tą sytuacją – mówi Katarzyna Popowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Kampania reklamowa odbywa się online. Jej ambasadorki kręcą materiały wideo o swoich pasjach i sposobie ich rozwijania, a następnie publikują je w internecie, w specjalnie założonym serwisie. Na platformie tej prowadzą też warsztaty oraz integracyjne zabawy dla internautek. Katarzyna Popowska twierdzi, że od razu spodobała jej się idea promowania kobiecych pasji i aktywnego życia.

Na platformie, którą prowadzimy, zrzeszamy dziewczyny, które chcą mieć różne pasje, które pielęgnują te pasje, rozwijają się. Oczywiście produkt jedno, ale sprzedajemy także ideę i to jest ten powód, dla którego się zdecydowałam na te współpracę – mówi Katarzyna Popowska.

Akcja ma trwać dwanaście miesięcy. Mimo zaangażowania w rozwijanie platformy wokalistka nie zapomina także o swojej największej pasji, czyli muzyce. Właśnie pracuje nad nową płytą, która ma się ukazać jeszcze przed wakacjami.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Problemy społeczne

Stres w życiu zawodowym może działać destrukcyjnie. O profilaktykę muszą zadbać zarówno pracownicy, jak i pracodawcy

Co czwarty Polak doświadcza w pracy wysokiego lub bardzo wysokiego stresu, a trzech na czterech pracowników znajduje się w stresowej sytuacji zawodowej przynajmniej raz w tygodniu – wynika z badań Instytutu Psychologii Stresu. Najwyższy poziom częstego stresu dotyczy kobiet i pracowników powyżej 55. roku życia. To grupy najbardziej narażone na poczucie przeciążenia obowiązkami zawodowymi, co odbija się na ich zdrowiu fizycznym i psychicznym, a w kontekście społecznym niesie ze sobą poważne skutki ekonomiczne. W Unii Europejskiej stres zabija rocznie nawet 10 tys. osób.

Gwiazdy

Maciej Dowbor: Ostatnio kupiłem zdalnie sterowane motorówki dla córki. Ten wspólnie spędzony czas pozwala oderwać dzieci od smartfonów

Zdaniem prezentera nawet niepozorny gadżet może pomóc w budowaniu relacji ze swoimi pociechami i tworzeniu pięknych wspomnień. On sam przekonał się o tym, kiedy jego siedmioletnia córka chętnie zaczęła się bawić małymi, zdalnie sterowanymi motorówkami. Teraz kolekcja systematycznie się powiększa, a w zabawie bierze udział cała rodzina.