Newsy

Katarzyna Popowska: zdecydowałam się na udział w reklamie, bo sprzedaje nie tylko produkt, lecz także ideę

2016-02-15  |  06:50

Wokalistka jest zadowolona ze współpracy ze znaną marką kosmetyczną. Twierdzi, że na udział w kampanii zdecydowała się, ponieważ promuje ona nie tylko konkretny produkt, lecz także ciekawą ideę. Zachęca bowiem Polki do rozwijania swoich zainteresowań oraz życia z pasją i odwagą.

Katarzyna Popowska została ambasadorką farby do włosów Casting w połowie 2015 roku. Razem z nią do współpracy zaproszono także tancerkę Ilonę Bekier oraz blogerkę modową Weronikę Załazińską. Wokalistka nie ukrywa, że była zaskoczoną tą propozycją.

 Bardzo się ucieszyłam z tej propozycji, ale byłam w dużym szoku, bo jeszcze jakiś czas temu miałam problem z włosami i trochę byłam zaskoczona całą tą sytuacją – mówi Katarzyna Popowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Kampania reklamowa odbywa się online. Jej ambasadorki kręcą materiały wideo o swoich pasjach i sposobie ich rozwijania, a następnie publikują je w internecie, w specjalnie założonym serwisie. Na platformie tej prowadzą też warsztaty oraz integracyjne zabawy dla internautek. Katarzyna Popowska twierdzi, że od razu spodobała jej się idea promowania kobiecych pasji i aktywnego życia.

Na platformie, którą prowadzimy, zrzeszamy dziewczyny, które chcą mieć różne pasje, które pielęgnują te pasje, rozwijają się. Oczywiście produkt jedno, ale sprzedajemy także ideę i to jest ten powód, dla którego się zdecydowałam na te współpracę – mówi Katarzyna Popowska.

Akcja ma trwać dwanaście miesięcy. Mimo zaangażowania w rozwijanie platformy wokalistka nie zapomina także o swojej największej pasji, czyli muzyce. Właśnie pracuje nad nową płytą, która ma się ukazać jeszcze przed wakacjami.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Mika Urbaniak: Cały czas tworzę i mam w szufladzie dużo utworów. Teraz kończę moją nową płytę i mam nadzieję, że znowu sporo się będzie wokół mnie działo

Artystka pracuje właśnie nad nową płytą, która ma się ukazać jesienią. Będzie to piąty album w jej karierze i powrót po sześciu latach przerwy. Zwiastunem tego wydawnictwa jest singiel „Co masz na myśli?”. Mika Urbaniak zaznacza, że nowe kompozycje odzwierciedlają jej przemyślenia na temat miłości, siły, nadziei i odnajdywania siebie, a także pułapek przemysłu muzycznego, w którym – jej zdaniem, kobiety radzą sobie coraz lepiej i są bardziej pewne siebie. Jeśli natomiast chodzi o warstwę muzyczną tego krążka, to oprócz powrotu do hip-hopowych korzeni, będzie także można usłyszeć wpływy funku i popu.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Farmacja

Endometrioza przez lata pozostawała lekceważonym problemem. Mimo że cierpi na nią 14 mln kobiet w Europie

Coraz więcej państw UE kompleksowo zaczyna się zajmować problemem endometriozy. W tej grupie państw jest także Polska, która od lipca wprowadziła nowy model bezpłatnej diagnostyki i opieki dla pacjentek z tą chorobą oznaczającą dla nich życie z chronicznym bólem. Podczas ubiegłotygodniowej debaty w Parlamencie Europejskim europosłowie wezwali Komisję Europejską do większej inicjatywy na forum unijnym: opracowania strategii walki z endometriozą i skierowania większych środków na badania nad tą chorobą.