Newsy

Ilona Felicjańska: Trzy lata jestem trzeźwa. Ufa mi coraz więcej ludzi

2014-08-01  |  07:20

Po pokonaniu nałogu i uporaniu się z osobistymi problemami, Ilona Felicjańska rozpoczyna nowy etap w życiu zawodowym. Modelka została twarzą kampanii promującej limitowaną serię kosmetyków. To swoisty przełom w jej karierze, dlatego nie kryje satysfakcji z tego, że znów stała się osobą godną zaufania nie tylko dla bliskich, lecz także dla pracodawców.

–  Ta kampania pokazuje mi, że moje działania, konsekwencja, ciężka praca, lata terapii, nauka akceptacji siebie i nauka dojrzałości odniosła swoje rezultaty, odniosła skutek. To jest potwierdzenie tego, że droga, jaką wybrałam, była słuszna – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Ilona Felicjańska, modelka.

Ilona Felicjańska uważa, że jest najlepszym przykładem na to, że można wyjść z nałogu, pokonać życiowy zakręt z podniesioną głową i rozpocząć nowy etap. Modelka nie odcina się od swojej przeszłości, wręcz przeciwnie – otwarcie przyznaje się do swoich słabości i analizując popełnione błędy, daje wskazówki innym.

 Trzy lata jestem trzeźwa i widać, że ufa mi coraz więcej ludzi. Każdego dnia odpisuję na listy kobiet, rozmawiam z nimi, mówię im, że będzie ciężko, ale skoro mi się udało, to im też uda się zmienić swoje życie i przestać pić. Bo to jest ogromny problem w naszym kraju, który dotyczy całej masy ludzi, bez względu na wiek i pracę – tłumaczy Ilona Felicjańska.

Modelka przyznaje, że zrobiła wszystko, by przekuć życiową porażkę w sukces. Napisała trzy książki poświęcone walce z nałogami, zorganizowała wiele spotkań z osobami uzależnionymi, do tej pory udziela im porad na portalach społecznościowych. Po uporządkowaniu spraw prywatnych i związaniu się z kompozytorem Yossarianem Malewskiem, przyszedł czas na nowe wyzwania zawodowe. Felicjańska wróciła do modelingu i została twarzą kampanii kosmetyków firmy Être Belle. To jej pierwszy tak poważny kontrakt reklamowy od czasu, kiedy przyznała się do alkoholizmu.

–  Być może właśnie ten boom, to wszystko, co się zwaliło na moją głowę, dało mi szansę odbicia się. Mogłam się poddać, ale na szczęście zjawił się Yossarian, który trzymał mnie za rękę. I na początku, kiedy nie wierzyłam, że mogę to zrobić dla siebie lub nawet dla moich dzieci, zrobiłam to, wierząc, że jeśli on mi zaufał, to jednak może znajdą się ludzie, którzy też mi będą ufać – dodaje Ilona Felicjańska.

Kosmetyki reklamowane przez Felicjańską pojawiły się na rynku w limitowanej serii z okazji 10. urodzin magazynu lifestylowego „Miasto Kobiet”.

Więcej na temat
Gwiazdy Ilona Felicjańska: książka zmieniła postrzeganie mnie jako człowieka Wszystkie newsy
2014-05-30 | 07:20

Ilona Felicjańska: książka zmieniła postrzeganie mnie jako człowieka

Ilona Felicjańska po czterech latach od przyznania się do alkoholizmu wciąż jest krytykowana. Jednak dzięki zaangażowaniu na rzecz walki z chorobą, opowiadaniu o swoich
Gwiazdy Ilona Felicjańska napisała poradnik dla osób uzależnionych od alkoholu
2014-04-30 | 07:25

Ilona Felicjańska napisała poradnik dla osób uzależnionych od alkoholu

Na półki księgarń trafiła dziś trzecia książka Ilony Felicjańskiej. Poradnik „Jak być niezniszczalną. O uzależnieniu, depresji, przemocy” adresowany jest do wszystkich, którzy
Zdrowie Ilona Felicjańska i Patrycja Markowska zachęcają Polki do badań
2014-03-12 | 06:20

Ilona Felicjańska i Patrycja Markowska zachęcają Polki do badań

Patrycja Markowska i Ilona Felicjańska namawiają kobiety do regularnych badań profilaktycznych. Gwiazdy przekonują, że warto poświęcić czas na to, by raz w roku zrobić

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.