News powiązane z nocne życie

2019-11-12 | 06:45
Gwiazdy
Sandra Kubicka: W Miami zawsze jestem pierwsza, która wskakuje na stół. Imprezowanie w Polsce wygląda zupełnie inaczej – każdy patrzy i zaraz ocenia News powiązane z nocne życie

Sandra Kubicka: W Miami zawsze jestem pierwsza, która wskakuje na stół. Imprezowanie w Polsce wygląda zupełnie inaczej – każdy patrzy i zaraz ocenia

Modelka przyznaje, że jest stałą bywalczynią klubów w Miami. Lubi dobrą zabawę i miłe towarzystwo. Nie ukrywa też, że zdarza jej się tańczyć na stole, ale tam nikogo to nie bulwersuje. Jej zdaniem imprezy w polskich lokalach nie są już tak udane. Problemem jest mentalność ludzi, liczne ograniczenia i obawa o to, co powiedzą inni.
więcej
2014-02-26 | 06:40
Styl życia
Młodzi ludzie z dużych miast stawiają na kreatywne imprezowanie

Młodzi ludzie z dużych miast stawiają na kreatywne imprezowanie

Młodym ludziom nie wystarcza już nocne tournée po klubach czy domówki zakrapiane alkoholem. Według najnowszych badań Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych przeprowadzonych dla marki Smirnoff Black, mieszkańcy dużych miast w czasie wolnym chcą spotykać się z ludźmi, realizować własne pomysły, a w imprezach szukają nowości. W ten sposób rozumieją stwierdzenie „żyć pełnią życia”.
więcej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.