News powiązane z starość

2018-09-24 | 06:18
Gwiazdy
Monika Zamachowska: czas starości jest bliżej niż nam się wydaje News powiązane z starość

Monika Zamachowska: czas starości jest bliżej niż nam się wydaje

Opakowanie się starzeje, ale na świat wciąż patrzą oczy szesnastolatki – mówi dziennikarka. Z przykrością odkrywa, że nastolatki i dwudziestolatki mogą postrzegać ją już jako starszą panią. Gwiazda twierdzi, że jest to wyjątkowo nieprzyjemny moment w życiu kobiety.
więcej
2017-04-07 | 06:33
Gwiazdy
Krzysztof Gojdź: Jestem teraz bardzo zakochany. Mam nadzieję, że to będzie związek na kolejne 60 lat

Krzysztof Gojdź: Jestem teraz bardzo zakochany. Mam nadzieję, że to będzie związek na kolejne 60 lat

Lekarz twierdzi, że powoli dojrzewa do stałego, długoletniego związku. Obecnie jest zakochany i liczy, że ta relacja przetrwa wiele lat. Zdaniem gospodarza „Niezwykłych przypadków medycznych” miłość może trwać do późnej starości, o ile się w nią naprawdę wierzy, a partnera życiowego obdarza szacunkiem.
więcej
2016-07-25 | 06:45
Inwestycje
Domy opieki dla seniorów stały się w Polsce jedną z form inwestycji. Dają szansę na wysokie stopy zwrotu

Domy opieki dla seniorów stały się w Polsce jedną z form inwestycji. Dają szansę na wysokie stopy zwrotu

Inwestycje w profesjonalne domy opieki dla seniorów zapewniające całodobową opiekę mogą wygenerować wysoką stopę zwrotu – oceniają eksperci z Prelios Real Estate Advisory. W przypadku nowych projektów deweloperskich mogą one przynieść dwucyfrowe zyski. Siłą napędową są tendencje demograficzne oraz dynamicznie rosnące zapotrzebowanie na tego typu placówki na rynku.
więcej
2016-02-23 | 06:55
Gwiazdy
Jolanta Kwaśniewska: najbardziej przerażająca dla mnie wizja to niedołężność na starość

Jolanta Kwaśniewska: najbardziej przerażająca dla mnie wizja to niedołężność na starość

Była pierwsza dama nie obawia się starości. Przeraża ją jednak ewentualna niedołężność, zwłaszcza mentalna, związana z zaawansowanym wiekiem. Jolanta Kwaśniewska uważa, że jakość życia w podeszłym wieku zależy w dużej mierze od stylu życia w młodości – zdrowego odżywiania, unikania używek i aktywności fizycznej.
więcej

Więcej ważnych informacji

Gwiazdy

Piotr Zelt: Staram się jak najwięcej jeździć na rowerze szosowym. Dzięki temu jestem spokojniejszy w domu, a w pracy bardziej kreatywny

Aktor robi niesamowite wyniki na rowerze szosowym i z każdym sezonem coraz bardziej upewnia się, że jest to sport dla niego wręcz idealny. Pomaga mu dbać o formę, a także oczyszcza umysł i zwiększa efektywność zawodową. Dziś Piotr Zelt już nie wyobraża sobie życia bez dwóch kółek i niestraszne mu nawet długie dystanse. Artysta należy do BIKE EXPO Narodowy Team. To grupa ludzi, którzy zakochali się w kolarstwie, w wyścigach szosowych i dzięki temu zmienili swój styl życia i zdrowia.

Handel

Specjalna aplikacja rozpoznaje frustrację u użytkownika strony internetowej. Narzędzia do analizy zachowań będą coraz istotniejsze w e-handlu

Sztuczna inteligencja i machine learning pomagają przeanalizować zachowania klientów odwiedzających strony internetowe firm, głównie e-sklepów, i wskazać, w których momentach tej wizyty pojawiła się frustracja. Polski start-up rozwija aplikację, która jako pierwsza na świecie wykorzystuje tę technologię i już po kilku minutach działania wskazuje pierwsze wnioski. Satysfakcja klientów jest w centrum zainteresowania przedsiębiorstw na całym świecie, a analitycy przewidują, że rynek oprogramowania do automatycznego badania wzorców ich zachowań niemal dwukrotnie zwiększy swoją wartość w najbliższych latach.

Handel

Czapki z Biedronki wesprą 30. Finał WOŚP. Cała kwota ze sprzedaży trafi na okulistykę dziecięcą

Biedronka dołączyła do firm wspierających Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. W placówkach sieci od 10 stycznia za 9,99 zł można kupić zimowe czapki, a całkowity dochód ze sprzedaży trafi na okulistykę dziecięcą, którą w tym roku wspiera WOŚP. – Zależało nam bardzo na tym, żeby czapka była w przystępnej cenie, która pomoże każdemu się zaangażować. Pierwsze dni sprzedaży pokazują, że to szczególne nakrycie głowy stało się gorącym towarem – mówi Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji i CSR w sieci Biedronka.​