News powiązane z trening siłowo-wytrzymałościowy

2016-02-22 | 06:00
Sport
Crossfit coraz bardziej popularnym rodzajem treningu. Spada zainteresowanie zumbą News powiązane z trening siłowo-wytrzymałościowy

Crossfit coraz bardziej popularnym rodzajem treningu. Spada zainteresowanie zumbą

Z danych serwisu FitPlanner wynika, że joga praktykowana jest w Polsce od lat i wciąż ma stałe grono zwolenników, zumba traci na popularności, a crossfit cały czas zyskuje. Stolicą fitnessu jest Warszawa, natomiast jeśli chodzi o inne części kraju, to mieszkańcy Wielkopolski najchętniej uprawiają jogę, na Śląsku i Podkarpaciu króluje trening siłowo-wytrzymałościowy, a w Małopolsce i województwie lubuskim trening taneczny. Badania pokazują, że wzrost zainteresowania sportem można zaobserwować w styczniu, co niewątpliwie wiąże się z postanowieniami noworocznymi, a kolejne apogeum popularności aktywności fizycznej przypada na wrzesień i październik.
więcej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Nauka

MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.