Mówi: | Jessica Mercedes Kirschner |
Funkcja: | blogerka modowa |
Jessica Mercedes Kirschner: Nie jestem zakupoholiczką. Traktuję to jako moją pracę
Blogerka lubi zakupy, ale nie uważa się za osobę uzależnioną od wizyt w sklepach. Traktuje to jako istotny element swojej pracy. Najchętniej kupuje ubrania na początku sezonu, gdy w sklepach można znaleźć najciekawsze modele.
Jessica Mercedes Kirschner nie ukrywa, że często robi zakupy odzieżowe i bardzo to lubi. Twierdzi, że kupowanie ubrań to istotna część jej pracy jako blogerki modowej.
– Czy jestem zakupoholiczką? Może nie, ale bardzo często chodzę na zakupy, bardzo lubię, to też jest moja praca w pewien sposób, bo tworzę różne stylizacje, sesje zdjęciowe na bloga, więc bardzo lubię zakupy – mówi Jessica Mercedes Kirschner agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Na blogu Jemerced pokazuje różne stylizacje, przygotowuje sesje zdjęciowe, musi więc stale bywać w sklepach odzieżowych.
– Jest tak, że czasami robię bardzo szybko zakupy, jeśli nie sprawiają mi frajdy – mówi Jessica Mercedes.
Blogerka chętnie kupuje ubrania podczas sezonowych wyprzedaży. Nie przeszkadza jej nawet tłum ludzi w sklepach i długie kolejki do kas. Ulubioną porą na odzieżowe zakupy jest dla niej jednak początek sezonu. Wtedy jej zdaniem można dostać najciekawsze modele.
– Lubię zakupy na początku sezonu, czyli kiedy pod koniec sierpnia, na początku września wchodzą kolekcje jesienno-zimowe i tak samo z kolekcją letnią. Lubię jak ona szybko wchodzi, np. w marcu, w kwietniu – mówi Jessica Mercedes Kirschner.
Czytaj także
- 2024-10-09: Monika Mrozowska: Mamy w mieszkaniu małą lodówkę i dlatego nie robię zakupów na zapas. Dzięki temu nie marnuję jedzenia
- 2024-09-03: Jessica Mercedes: Mój brat został potrącony na pasach, mimo że miał zielone światło. Była to dla nas strasznie stresująca sytuacja
- 2024-09-11: Jessica Mercedes i Justin Kirschner: Ludzie w Azji są bardzo szczęśliwi i doceniają to, co mają. A w Polsce wciąż na coś narzekamy i jesteśmy niezadowoleni
- 2024-08-01: Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
- 2024-06-06: Handel w sieci nie zwalnia mimo zawirowań w gospodarce. Coraz większą rolę odgrywa w nim sztuczna inteligencja
- 2024-06-13: Allegro wchodzi do kolejnych krajów europejskich. Platformy sprzedażowe uruchomi niedługo na Węgrzech, w Słowenii i Chorwacji
- 2024-06-07: Joanna Przetakiewicz: Jestem za otwarciem sklepów w niedzielę. To duże ułatwienie dla pracujących matek
- 2024-05-07: Tanie dekoracje do domu coraz poważniejszym problemem dla środowiska. Eksperci ostrzegają przed skutkami fast homeware
- 2024-04-05: Wydatki na zbrojenia nabierają tempa. Przez ostatnie 30 lat państwa NATO tkwiły w letargu
- 2024-02-19: Kasy samoobsługowe mają wpływ na spadek lojalności klientów. Irytuje ich brak pomocy kasjera przy większych zakupach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.