Newsy

Polska projektantka uznana przez francuską prasę podczas Paris Fashion Week za odkrycie roku

2016-07-08  |  06:45
Mówi:Barbara Sosnowski, partner pokazu Fashion Glam Couture

Myriam Charleins, aktorka

Myriam Larriere, organizatorka pokazu Fashion Glam Couture

Véronique Bonnet, dziennikarka modowa

  • MP4
  • Dorota Goldpoint zachwyciła swoją kolekcją francuską branżę modową. Zaprezentowała podczas Paris Fashion Week swoją kolekcję ubrań wieczorowych. Francuscy dziennikarze nazywają polską projektantkę odkryciem roku i wróżą jej międzynarodową karierę. Wszyscy zgodnie podkreślają, że projektantka już stała się w Paryżu symbolem jakości i oryginalności. Znana aktorka Myriam Charleins przyznała, że zaszczytem będzie założenie sukienki z pracowni Doroty Goldpoint na Festiwal w Cannes.

    Kilka dni temu Dorota Goldpoint zaprezentowała swoją wieczorową kolekcję jesień–zima w czasie Paris Fashion Week 2016. Jej premierowy pokaz wywarł olbrzymie wrażenie na zgromadzonych.

    Jak ona pokazała swoje sukienki, to w pewnym momencie zapadła cisza na sali, bo widać było, że z czterech kreatorów, którzy byli pokazani, francuscy między innymi, Dorota jednak jest gwiazdą. Rozmawiałam z prasą francuską, z mediami i muszę powiedzieć, że kolekcja Doroty została bardzo pozytywnie przyjęta, wręcz entuzjastycznie – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Barbara Sosnowski, partner pokazu Fashion Glam Couture.

    Również aktorka Myriam Charlein, gość honorowy pokazów, wypatrzyła w kolekcji coś idealnego dla siebie.

    Z zachwytem popatrzyła się na jedną z sukienek i powiedziała: „Marzę, by w wystąpić w niej w Cannes” to już wiadomo. I to jest właśnie to, co żeśmy chcieli usłyszeć. To jest największa reklama – mówi Barbara Sosnowski.

    Aktorka nie szczędziła pochwał, podkreślała, że Dorota Goldpoint była odkryciem wieczoru i zapewniała, że będzie wierną klientką jej pracowni.

    Pokaz był przepiękny. Byłam bardzo zaskoczona polską modą, jej oryginalnością. Dorota Goldpoint zaprezentowała niesamowitą kolekcję, która definiuje dzisiejszą kobietę – jest pełna miłości, uczucia i luksusu. Piękne materiały, piękne wykończenie, praca jest wykonana perfekcyjnie. Wszyscy to zauważyli i na pewno ta kolekcja namiesza we francuskiej prasie, a w Paryżu czeka ją jeszcze dużo pięknych chwil – mówi Myriam Charleins, aktorka.

    Specjaliści z branży modowej i dziennikarze widzą w Polce ogromny potencjał. Po pokazie zgodnie podkreślali, że Dorota Goldpoint ma ogromną gamę możliwości, a jej projekty są niezwykle oryginalne i eleganckie.

    Odkryłam dzisiaj kreatorkę Dorotę Goldpoint i jestem ogromnie zaskoczona. Te kreacje to kreacje haute couture, z dużym błyskiem i świetnym wyborem materiałów i krojów. Do tego harmonia kolorów i klasa, było naprawdę super. To piękna kolekcja, bardzo kobieca. Na pewno znajdzie dla siebie miejsce zarówno we Francji, jak i na scenie międzynarodowej w Nowym Jorku czy Chinach. Jestem o tym przekonana – mówi Véronique Bonnet, dziennikarka modowa.

    Zdaniem Barbary Sosnowski, która również widzi siebie w kreacjach Doroty Goldpoint, polska projektantka ma ogromną szansę na zrobienie międzynarodowej kariery.

    Ponieważ Miriam organizuje to wszystko również w Nowym Jorku, w Mediolanie, a także w różnych innych dużych miastach europejskich i pozaeuropejskich, to jestem przekonana o tym, że będziemy mieli gwiazdę z Doroty i będę wtedy zaszczycona, że przyczyniam się do jej sukcesu – mówi Barbara Sosnowski.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

    Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

    Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

    Dom i ogród

    Handel

    Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

    W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

    Moda

    Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

    Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.