Mówi: | Barbara Sosnowski, partner pokazu Fashion Glam Couture Myriam Charleins, aktorka Myriam Larriere, organizatorka pokazu Fashion Glam Couture Véronique Bonnet, dziennikarka modowa |
Polska projektantka uznana przez francuską prasę podczas Paris Fashion Week za odkrycie roku
Dorota Goldpoint zachwyciła swoją kolekcją francuską branżę modową. Zaprezentowała podczas Paris Fashion Week swoją kolekcję ubrań wieczorowych. Francuscy dziennikarze nazywają polską projektantkę odkryciem roku i wróżą jej międzynarodową karierę. Wszyscy zgodnie podkreślają, że projektantka już stała się w Paryżu symbolem jakości i oryginalności. Znana aktorka Myriam Charleins przyznała, że zaszczytem będzie założenie sukienki z pracowni Doroty Goldpoint na Festiwal w Cannes.
Kilka dni temu Dorota Goldpoint zaprezentowała swoją wieczorową kolekcję jesień–zima w czasie Paris Fashion Week 2016. Jej premierowy pokaz wywarł olbrzymie wrażenie na zgromadzonych.
– Jak ona pokazała swoje sukienki, to w pewnym momencie zapadła cisza na sali, bo widać było, że z czterech kreatorów, którzy byli pokazani, francuscy między innymi, Dorota jednak jest gwiazdą. Rozmawiałam z prasą francuską, z mediami i muszę powiedzieć, że kolekcja Doroty została bardzo pozytywnie przyjęta, wręcz entuzjastycznie – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Barbara Sosnowski, partner pokazu Fashion Glam Couture.
Również aktorka Myriam Charlein, gość honorowy pokazów, wypatrzyła w kolekcji coś idealnego dla siebie.
– Z zachwytem popatrzyła się na jedną z sukienek i powiedziała: „Marzę, by w wystąpić w niej w Cannes” to już wiadomo. I to jest właśnie to, co żeśmy chcieli usłyszeć. To jest największa reklama – mówi Barbara Sosnowski.
Aktorka nie szczędziła pochwał, podkreślała, że Dorota Goldpoint była odkryciem wieczoru i zapewniała, że będzie wierną klientką jej pracowni.
– Pokaz był przepiękny. Byłam bardzo zaskoczona polską modą, jej oryginalnością. Dorota Goldpoint zaprezentowała niesamowitą kolekcję, która definiuje dzisiejszą kobietę – jest pełna miłości, uczucia i luksusu. Piękne materiały, piękne wykończenie, praca jest wykonana perfekcyjnie. Wszyscy to zauważyli i na pewno ta kolekcja namiesza we francuskiej prasie, a w Paryżu czeka ją jeszcze dużo pięknych chwil – mówi Myriam Charleins, aktorka.
Specjaliści z branży modowej i dziennikarze widzą w Polce ogromny potencjał. Po pokazie zgodnie podkreślali, że Dorota Goldpoint ma ogromną gamę możliwości, a jej projekty są niezwykle oryginalne i eleganckie.
– Odkryłam dzisiaj kreatorkę Dorotę Goldpoint i jestem ogromnie zaskoczona. Te kreacje to kreacje haute couture, z dużym błyskiem i świetnym wyborem materiałów i krojów. Do tego harmonia kolorów i klasa, było naprawdę super. To piękna kolekcja, bardzo kobieca. Na pewno znajdzie dla siebie miejsce zarówno we Francji, jak i na scenie międzynarodowej w Nowym Jorku czy Chinach. Jestem o tym przekonana – mówi Véronique Bonnet, dziennikarka modowa.
Zdaniem Barbary Sosnowski, która również widzi siebie w kreacjach Doroty Goldpoint, polska projektantka ma ogromną szansę na zrobienie międzynarodowej kariery.
– Ponieważ Miriam organizuje to wszystko również w Nowym Jorku, w Mediolanie, a także w różnych innych dużych miastach europejskich i pozaeuropejskich, to jestem przekonana o tym, że będziemy mieli gwiazdę z Doroty i będę wtedy zaszczycona, że przyczyniam się do jej sukcesu – mówi Barbara Sosnowski.
Czytaj także
- 2025-04-11: Spada udział chowu klatkowego w hodowli drobiu. Wciąż jednak 67 proc. kur trzymanych jest w klatkach
- 2025-04-03: Krakowska fabryka Philip Morris przestawia się na produkcję wkładów tytoniowych do nowych podgrzewaczy. Amerykański koncern ogłosił zakończenie inwestycji o wartości blisko 1 mld zł
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2025-02-21: Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy
- 2025-02-20: Wysoka akcyza na e-papierosy to nokaut dla polskiej branży vapingowej. Eksperci ostrzegają przed upadłościami, ale i problemami z fiskusem
- 2025-02-10: Polscy europosłowie chcą rewizji zakazu sprzedaży aut spalinowych od 2035 roku. Liczą na zdecydowane poparcie w europarlamencie
- 2025-01-28: Branża drzewna obawia się zalewu mebli z importu. Apeluje o wypracowanie strategii leśnej państwa
- 2024-12-13: PZU chce mocniej inwestować w sektor zdrowia i transformację energetyki. W strategii do 2027 roku zapowiada duże zmiany w strukturze grupy
- 2024-12-23: Wiktor Dyduła: Znam osoby w branży muzycznej wypalone z powodu nadmiaru pracy. To, co kiedyś sprawiało im przyjemność, teraz jest zawodowym obowiązkiem
- 2025-01-02: Wiktor Dyduła: Słyszę coraz więcej utworów wygenerowanych przez sztuczną inteligencję. Trudno je odróżnić od kompozycji stworzonych przez ludzi
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.