Newsy

Ada Fijał: Produkuję na Instagrama serial o kobietach poszukujących miłości przez aplikacje randkowe. Chętnie poprowadziłabym program w telewizji

2022-11-10  |  06:16

Prowadząc swoje instagramowe konto, aktorka wykazuje się dużą inwencją. Stara się, by zawsze trafiały tam treści, które przyciągną i zainteresują użytkowników tej platformy. Stąd też pomysł na własny serial zatytułowany „Szybkie randki Idy”. Miniprodukcja opowiada o poszukiwaniu miłości w wirtualnym świecie. Główną rolę gra sama Ada Fijał.

Bohaterką serialu jest Ida, fanka mody. Kiedy po 10 latach jej małżeństwo się rozpadło, kobieta zaczęła szukać miłości w sieci. Na spotkanie z każdym potencjalnym kandydatem na nowego partnera szykuje nieszablonowe stylizacje, które z czasem stają się jej znakiem rozpoznawczym.

– Zaczęłam się zastanawiać, czy Instagram jest miejscem, w którym taka krótka forma miniserialu się sprawdzi, i stworzyłam „Szybkie randki Idy”. To jest taki serial o kobietach poszukujących miłości przez aplikacje randkowe, o dziewczynie w moim wieku, która właśnie po rozwodzie szuka miłości. Postanowiłam więc sprawdzić, jak to jest i co na to moi odbiorcy – mówi agencji Newseria Lifestyle Ada Fijał.

Aktorka cieszy się, że ten pomysł przypadł jej followersom do gustu i filmiki publikowane na jej Instagramie oraz TikToku są bardzo często odtwarzane. Na popularność z pewnością wpływ ma nie tylko ich formuła, ale również tematyka. Niewykluczone, że w przedstawionych sytuacjach wielu odbiorców dostrzega odbicie własnych perypetii miłosnych.

– Mam dużo koleżanek, które narzekają na to, że w obecnym świecie bardzo trudno jest spotkać bratnią duszę i że wcale nie jest to łatwiejsze w świecie aplikacji i w świecie wirtualnym – mówi.

Ada Fijał niejednokrotnie już udowodniła, że ma ogromny talent aktorski i nietuzinkowe poczucie humoru. Jest również bardzo kreatywna i doskonale odnajduje się w każdym projekcie artystycznym. Nie ukrywa też, że z przyjemnością zostałaby gospodynią jakiegoś intrygującego programu rozrywkowego.

– Bardzo chętnie wykorzystam moje poczucie humoru i coś poprowadzę, jeżeli będzie taki pomysł i format. Lubię pracować w telewizji, lubię tę adrenalinę, lubię nawet wejścia na żywo, które wydają się być dużo trudniejsze, ale ja bardzo dobrze działam, może w stresie to za dużo powiedziane, ale mam w sobie taką mobilizację adrenalinową, więc dlaczego nie – dodaje aktorka.

Ostatnio Ada Fijał wzięła udział w programie „Perfect Picture” emitowanym w TVN7.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Roche

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Uroda

Dorota Goldpoint: Gwiazdom wraz z wiekiem trudno pogodzić się ze zmianami zachodzącymi w ich wyglądzie. Niektóre, jak Madonna, próbują w ekstremalny sposób zatrzymać czas

– Artystkom, gwiazdom kina, teatru czy estrady jest niezwykle trudno pogodzić się z tym, że wraz z wiekiem ich wizerunek zmienia się na niekorzyść, stąd przesada w korzystaniu z zabiegów odmładzających – podkreśla projektantka. Jej zdaniem negatywnym przykładem jest tutaj chociażby Madonna. Niekwestionowana królowa popu sama przyznaje, że często i chętnie korzysta z dobrodziejstw medycyny estetycznej. Dorota Goldpoint uważa jednak, że piosenkarka nie zna w tej kwestii umiaru i efekt jest wręcz karykaturalny.

IT i technologie

Polskie placówki ochrony zdrowia chcą korzystać z analityki predykcyjnej. Poprawiłoby to diagnostykę i jakość leczenia pacjentów

– Szpitale na całym świecie zaczynają się chwalić tym, że są tzw. databased. Oznacza to, że decyzje zarządcze dotyczące szpitala, decyzje finansowe czy organizacyjne, są podejmowane w oparciu o dane, które gromadzi placówka. To prowadzi do zwiększenia ich efektywności – mówi Ligia Kornowska, dyrektor Polskiej Federacji Szpitali. Potencjał w wykorzystaniu danych w działalności zarządczej, ale przede wszystkim w celu poprawy diagnostyki i leczenia pacjentów dostrzegają również polscy liderzy ochrony zdrowia. Jak wynika z raportu Philipsa „Future Health Index 2022”, ponad 60 proc. chce wdrażać analitykę predykcyjną w ciągu najbliższych lat. Najpierw jednak muszą wyeliminować przeszkody utrudniające uwolnienie pełnego potencjału danych.

Konsument

Polacy szukają sprzętów, które pozwolą zimą dogrzać mieszkanie. Koszt może jednak sięgnąć nawet 300 zł w skali miesiąca [DEPESZA]

Polacy boją się trudnej zimy. Start sezonu jesienno-zimowego i spadek temperatur spowodowały, że wielu z nich szuka dodatkowych źródeł ciepła, takich jak farelki czy grzejniki konwektorowe, które pozwolą dogrzać mieszkanie. Jednak z analizy Krajowej Agencji Poszanowania Energii przygotowanej na zlecenie PKEE wynika, że koszt takiego dogrzewania – w zależności od urządzenia – może sięgnąć blisko 300 zł miesięcznie i mocno obciążyć domowy budżet. Przy tym może to doprowadzić do przekroczenia limitów zamrożenia cen energii, które uprawniają do preferencyjnych rozliczeń od stycznia 2023 roku.