Newsy

Agnieszka Dygant: dzięki „Prawu Agaty” studenci zdają egzaminy na piątki

2014-02-10  |  07:15
Agnieszka Dygant wraca na antenę TVN z nowym sezonem „Prawa Agaty”. Aktorka cieszy się, że postać Agaty Przybysz stanowi inspirację dla Polek. Aktywna, niezależna bohaterka pozwala młodym kobietom uwierzyć we własne możliwości i spróbować swoich sił w zawodzie prawnika. 

Ostatnio spotkałam młodą dziewczynę, która bardzo mi dziękowała. Powiedziała, że dzięki naszemu serialowi zdała na piątkę sesję. Byłam też na spotkaniu z młodymi prawnikami w BUW-ie i wiem, że oni śledzą ten serial i dla nich ta postać jest interesująca. Pozytywnie do „Prawa Agaty” nastawiona jest również najważniejsza prawniczka w TVN. Cieszę się, że serial się podoba, że Agata przypomina żywą, prawdziwą postać – mówi Agnieszka Dygant agencji informacyjnej Newseria Lifestyle. 

W 5. sezonie serialu nie zabraknie skomplikowanych spraw, na czele z tajemniczym morderstwem, a także zawirowań miłosnych.

 – Staramy się zaskoczyć widzów czymś fajnym. Wymyślamy coraz bardziej skomplikowane wyzwania zawodowe dla Agaty. Oczywiście powróci ten cudowny wątek seksualno-erotyczny z kolegą Dębskim. Chociaż śmieję się, że już nikt nie wierzy w ten romans. Po czterech sezonach „gonienia króliczka” w końcu „króliczek” został dopadnięty – mówi Agnieszka Dygant.

Premiera 5. sezonu „Prawa Agaty” odbędzie się we wtorek 4 marca o 21.30 w TVN.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.