Newsy

Agnieszka Kaczorowska stworzyła własne perfumy

2015-08-21  |  06:50

Tancerka niedawno świętowała 23. urodziny. Z tej okazji przyjaciółka zaprowadziła ją perfumerii, gdzie mogła stworzyć swój własny zapach. Agnieszka Kaczorowska była zachwycona taką możliwością, tym bardziej że uwielbia perfumy. Nie zamierza jednak tworzyć w przyszłości swojej własnej linii.

Trudno opowiadać o zapachu, ale czuję, że te perfum do mnie pasują. Kiedy się nimi psikam, to jestem bardziej pewna siebie i  mam jakąś taką moc – opowiada o stworzonym przez siebie zapachu Agnieszka Kaczorowska.

Tancerka nazwała perfumy Dziki Pocałunek. Przyznaje też, że od lat jest fanką zapachów.

Lubię różne zapachy, np. kawy, wanilii, różnego rodzaju jedzenia. Uwielbiam, jak ludzie pięknie pachną, sama  też lubię próbować różne zapachy, ale nie znam się na tym i nie zamierzam nigdy tworzyć swojej linii perfum. Zostawiam to tym, którzy się na tym znają – mówi gwiazda.

Agnieszkę Kaczorowską będzie można oglądać jesienią w 4. edycji polsatowskiego show „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.