Newsy

Aleksandra Szwed: Chętnie wprowadzam zmiany w swoim wyglądzie. Przez ponad 20 lat w branży można się ludziom trochę opatrzyć

2019-02-19  |  06:13

Aktorka chętnie eksperymentuje ze swoim wizerunkiem, a najczęściej robi to poprzez diametralną zmianę fryzury. Nieraz zaskakiwała już fanów zadziornym uczesaniem w stylu chłopczycy, długimi romantycznymi lokami czy drobnymi warkoczykami. Czasem te zmiany podyktowane są rolą, innym razem – gwiazda po prostu czuje, że ma ochotę na metamorfozę. Aktorka zachęca wszystkie kobiety do zmian, bo jak tłumaczy – znacznie poprawia to samopoczucie. Jej zdaniem bardzo ważna jest także regularna pielęgnacja skóry.

Aleksandra Szwed wyjaśnia, że jej zawód nie zawsze pozwala na swobodne zmiany wizerunku. Bardzo często umowy czy kontrakty zakazują aktorom diametralnych metamorfoz. Ale bywa też tak, że przygotowując się do danej roli, trzeba właśnie dużo zmienić w swoim wyglądzie.

– Każda kobieta zmienną jest i raz na jakiś czas lubimy zmiany. Natomiast 90 proc. tych zmian wynika po prostu z kolejnych wyzwań zawodowych, które przede mną są stawiane. Nie zawsze to są rzeczy, które bym faktycznie chciała dokładnie, ale takie są wymogi nowej roli czy nowego programu, na który reżyser ma jakiś pomysł. Bardzo chętnie takie zmiany wprowadzam, bo też wiem, że jeżeli ponad 20 lat pracuje się w branży, to się można ludziom trochę opatrzyć. W związku z tym te zmiany też powodują, że mogę odkrywać swoje nowe wizerunki, nową siebie w nowym wydaniu – mówi agencji Newseria Lifestyle Aleksandra Szwed. 

Aktorka przez wszystkie lata działała w show-biznesie, pokazała się już w wielu odsłonach. Pod koniec ubiegłego roku zaprezentowała fanom fryzurę, na którą czekała ponad rok. Na jej głowie pojawiło się mnóstwo drobnych warkoczyków.

– Mam wrażenie, że nasz wygląd jest bardzo kompatybilny z tym, jak my się czujemy w środku, w związku z tym, drogie panie, bądźcie szczęśliwe, wtedy będziecie najpiękniejsze na świecie – mówi.

Zdaniem Aleksandry Szwed metamorfoza przydaje się każdej kobiecie. Warto pomyśleć o tym na przykład teraz, bo wiosna to dobry moment na zmianę fryzury, koloru włosów czy odświeżenie garderoby.

– Chodzi o to, żeby nasze zewnętrze oddawało to, co jest w nas w środku. W związku z tym, jeżeli nagle wybuchła radość i kolor, to pokazujmy to na zewnątrz. Szarości, czerni, burych kolorów jest masa, w związku z tym jestem np. osobą, która prywatnie bardzo lubi żywe kolory i gdy tylko mogę, to przywdziewam kolejne, kolejne – mówi Aleksandra Szwed.

Aktorka lubi czuć się piękna i zadbana, dlatego też nawet mimo ogromnego zmęczenia każdego dnia stara się znaleźć czas na swoje ulubione rytuały pielęgnacyjne.

– W moim przypadku zawód mnie obliguje do tego, żeby moja twarz, moje ciało, które są moim narzędziem pracy, były zadbane, żeby mi służyły po prostu jak najdłużej – mówi Aleksandra Szwed.

Szwed tłumaczy, że zima jest dobrym momentem na to, by zadbać o swoją skórę i włosy. Zdradza też, że ma swoje sprawdzone domowe sposoby na dbanie o urodę.

– Jestem zwolenniczką domowych sposobów na pielęgnację i szczerze mówiąc nie pamiętam, kiedy ostatnio byłam u kosmetyczki czy u manicurzystki. Wszystko robię sama, jestem taka trochę zosia samosia, bo wychodzę z założenia, że zrobię sobie dokładnie tak, jak chcę. Natomiast jeżeli chodzi o pielęgnację, to korzystam ze sposobów naszych drogich babć. Najlepsze kosmetyki znajdziecie u siebie w kuchni i naprawdę polecam, bo działa to sto razy lepiej niż markowe kosmetyki, za które płacimy niesamowite pieniądze. Moim ulubionym kosmetykiem jest oliwka – mówi Aleksandra Szwed.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Złote Spinacze 2020 - zgłoszenie

Zdrowie

Kinga Zawodnik: Widziałam cierpienie osób chorych na raka z bliska. Mój tata niedawno zmarł na nowotwór

Prowadząca program TVN Style „Dieta czy cud?” zwraca uwagę, że regularne i kompleksowe badania specjalistyczne mogą uratować życie. Umożliwiają bowiem dokładną kontrolę stanu zdrowia i – w razie jakichkolwiek nieprawidłowości – szybką reakcję. Kinga Zawodnik zachęca także do wykonywania profilaktycznego samobadania piersi, dzięki któremu możliwe jest wczesne wykrycie choroby nowotworowej. Tłumaczy, że wie, jak ważne w przypadku raka jest natychmiastowe podjęcie leczenia, ponieważ jej tata zmagał się z nim przez długi czas.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Gwiazdy

Siostry ADiHD: Chcemy stworzyć kolejny wspólny biznes i wiemy, że się w nim dogadamy. Do tej pory wiele wspólnie osiągnęłyśmy

Milena i Ilona Krawczyńskie lubią ze sobą współpracować i nie wyobrażają sobie odrębnych ścieżek zawodowych. Łączy je niezwykle silna więź. Wiedzą, że jako siostry zawsze mogą na siebie liczyć, choć czasem mają zupełnie różne zdania na jakiś temat. Wspierają się nawzajem, są wobec siebie lojalne i mają świadomość, że razem mogą dużo więcej.

Muzyka

Agnieszka Hyży: Branża eventowa mocno odczuła pandemię i pewnie długo będzie się odbudowywać. Organizatorzy nadal nie chcą brać odpowiedzialności za duże wydarzenia

Dziennikarka przyznaje, że pandemia koronawirusa znacząco osłabiła branżę eventową. Znaczna część społeczeństwa nadal boi się uczestniczyć w imprezach i wydarzeniach kulturalnych. Ludzie w obawie przed zarażeniem unikają tłumnych zgromadzeń. Ponadto izolacja pokazała im, że mogą spędzić czas inaczej niż dotychczas – na przykład odpoczywając na łonie natury. Agnieszka Hyży w ostatnich miesiącach skupiła się na pracy i udoskonalaniu wirtualnego wydawnictwa How2, którego jest prezesem.

Regionalne - Dolnośląskie

Ruch turystyczny we Wrocławiu o połowę mniejszy niż w sezonie 2019. Miasto w kampaniach zachęca turystów do przyjazdu i realizacji bonu na wakacje w Polsce

– Obłożenie atrakcji turystycznych, restauracji i barów kształtuje się między 45 a 60 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku – mówi Radosław Michalski, dyrektor Biura Promocji Miasta i Turystyki Urzędu Miejskiego we Wrocławiu. Promocja miasta w okresie lockdownu bazowała na wirtualnych spacerach, które obejrzało ponad milion widzów, a obecnie do odwiedzenia Wrocławia mają zachęcać turystów kolejne kampanie skierowane nie tylko do Polaków, ale także do Niemców i Czechów.