Mówi: | AniKa Dąbrowska |
Funkcja: | zwyciężczyni drugiej edycji programu „The Voice Kids” |
Firma: | „ |
AniKa Dąbrowska: Na dzień wydania płyty czekałam całe swoje życie. Jestem bardzo wrażliwą osobą, chcę w piosenkach pokazywać emocje
Młoda wokalistka zyskała rozpoznawalność dzięki zwycięstwu w drugiej edycji programu rozrywkowego TVP2 „The Voice Kids”. Od tamtej pory jej kariera rozwija się bardzo dynamicznie. 26 czerwca do sklepów i serwisów cyfrowych trafi debiutancki album AniKi Dąbrowskiej. Artystka przyznaje, że jest bardzo podekscytowana, ponieważ wydanie solowej płyty od zawsze było jej największym marzeniem. Utwory, które znajdują się na krążku, odzwierciedlają osobowość wokalistki i jej entuzjastyczne podejście do życia.
Tłumaczy, że podczas pracy nad materiałem miała okazję poznać wiele osób, które pomogły nadać płycie ostateczny kształt. Wokalistka jest ogromnie wdzięczna za wsparcie, które od ich otrzymała. Ma nadzieję, że efekt przypadnie do gustu jej fanom.
– Na ten dzień czekałam całe swoje życie. Mogę powiedzieć, że na płycie znajdzie się 10 utworów oraz intro. Wszystkie piosenki są dla mnie niesamowicie ważne, więc mam nadzieję, że moim słuchaczom się spodobają. Wierzę, że przekaz zawarty w tekstach i muzyce dotrze do publiczności – mówi w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle AniKa Dąbrowska.
Tematem przewodnim debiutanckiego albumu zwyciężczyni drugiej edycji programu The Voice Kids jest wiara we własne możliwości. Artystka chciałaby, aby fani po wysłuchaniu piosenek czuli się zmotywowani do spełniania marzeń. Zaznacza, że jej priorytetem było przekazanie światu pozytywnej energii i radości, którą ma w sobie. Wierzy, że z uśmiechem łatwiej jest pokonywać codzienne trudności i przeszkody.
– Poruszam na swojej płycie temat miłości i szacunku do drugiego człowieka. Za pomocą utworów mówię, że pomimo wszystkich przeciwności losu trzeba być sobą. Nie możemy się zmieniać, musimy cieszyć się chwilą i uśmiechać każdego dnia. Życie jest krótkie, więc powinniśmy korzystać z niego pełnymi garściami – tłumaczy.
AniKa Dąbrowska przyznaje, że to właśnie dzięki pozytywnemu myśleniu udało jej się osiągnąć sukces muzyczny i zrealizować cel, jakim było wydanie albumu. Zaznacza, że materiał, który znajduje się na płycie, jest dla niej ważny, ponieważ określa kierunek, w jakim chciałaby pójść. Młoda artystka chce, by teksty jej utworów były szczere i miały wpływ na życie słuchaczy.
– Jestem bardzo wrażliwą osobą. Myślę, że ludzie, którzy przyglądali się mojej karierze od samego początku i były ze mną, kiedy stawiałam pierwsze kroki, o tym wiedzą. Chciałabym w muzyce przekazywać emocje i to, jaka jestem – zwraca uwagę młoda wokalistka.
AniKa Dąbrowska tłumaczy, że tytuł płyty łączy wszystkie utwory, które się na niej znajdują, i odzwierciedla główny przekaz albumu. Wokalistka przyznaje, że traktuje go bardzo osobiście, ponieważ dotyczy bezpośrednio jej życiowych doświadczeń. Wierzy, że słuchacze z łatwością się z nimi utożsamią, ponieważ jest uniwersalny.
– „Afirmacja” jest odbiciem mojej codzienności, ponieważ jestem osobą, która adoruje życie i cieszy się każdą chwilą. Wielką radość sprawia mi to, że mogę być z bliskimi i przyjaciółmi, występować na scenie, nagrywać piosenki, bawić się ze zwierzętami oraz spotykać z fanami. Afirmacja pomaga także w realizacji marzeń. Myślę, że w każdej z moich piosenek zawarta jest tajemnicza mała afirmacja – zaznacza artystka.
Czytaj także
- 2025-06-09: Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła
- 2025-06-04: Bryska: Kończę prace nad nowym albumem. To jest bardzo osobisty krążek opowiadający o nowym okresie w moim życiu
- 2025-06-18: Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować
- 2025-04-28: Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel
- 2025-04-04: Dziś premiera drugiego albumu Wiktora Dyduły. „Serwuję dużą gamę najróżniejszych emocji”
- 2025-03-19: Kajra: Sławomir zaskakuje mnie i totalnie zachwyca każdym utworem. Jego teksty i muzyka są zupełnie na innym poziomie
- 2025-03-12: Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską
- 2025-03-24: Julia Kamińska: Materiał z mojej debiutanckiej płyty jest kontrowersyjny i raczej ciężki, ale ludzie chcą tego słuchać
- 2025-02-19: Superluksusowy Maybach już po polskiej premierze. Fanki motoryzacji wieszczą powrót mody na kabriolety
- 2024-12-13: W Europie segment elektrycznych małych aut miejskich zapóźniony o trzy–cztery lata. Hyundai chce to zmienić
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.