Mówi: | Anna Bałon |
Anna Bałon chce zmieniać wygląd Polek
Anna Bałon wciąż korzysta ze swojej popularności, którą przyniósł jej udział w programie „Top model - zostań modelką”. Kilka miesięcy temu zapraszała na kursy modelingu, a teraz namawia na skorzystanie z kursu „Metamorfozy”. Jest pomysłodawczynią i organizatorką przedsięwzięcia.
– Zgłaszały się do mnie kobiety, które mają troszkę więcej lat i niestety nie kwalifikują się już do bycia modelką, ale chciały bardzo coś w sobie zmienić, tzn. inaczej się ubierać, zrobić sobie fajną sesję. Wpadł mi do głowy pomysł, że można zrobić kurs „Metamorfozy” – mówi Anna Bałon agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Na dwudniowych warsztatach kursantka spotka się z ekspertami od zmiany wizerunku.
– Będzie można skorzystać z metamorfozy fryzjerskiej, makijażowej. Są warsztaty ze stylistą, podczas których dziewczyny same dobierają sobie stroje. Później styliści je oceniają i mówią, co jest nie tak, na co powinny zwrócić uwagę i jakie fasony i kolory są dla nich najlepsze – wyjaśnia Bałon.
Kobiety będą mogły także skorzystać z porad dietetyka, nauczą się chodzenia z gracją oraz profesjonalnej autoprezentacji.
– Jak zachować się na rozmowie o pracę, jak zwiększyć szanse przejścia różnych rozmów czy castingów, jak lepiej sobie radzić w związkach czy relacjach prywatnych z różnymi osobami, jak przekonać kogoś do swojego zdania, jak pokonać stres – wylicza tematy szkolenia Bałon.
Zakończeniem kursu będzie sesja zdjęciowa. Koszt warsztatów to 300 zł.
Top modelka nie jest pierwszą gwiazdą, która chce zmieniać Polki. Maja Sablewska w TVN Style prowadzi autorski program „Sablewskiej sposób na modę”, w którym zmienia wizerunek kobiet. Anna Kalata również organizuje kursy dla pań, które chcą zmienić wygląd i swoje życie. Mamom odnaleźć siebie jako kobietę pomaga z kolei Katarzyna Cichopek w programie „Sexy Mama” w stacji Polsat Cafe.
Czytaj także
- 2025-06-05: Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet
- 2025-06-03: Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
- 2025-04-30: Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań
- 2025-04-28: Niepewna sytuacja zwracanych do Skarbu Państwa gruntów dzierżawnych. To może się wiązać z likwidacją infrastruktury rolniczej i miejsc pracy
- 2025-04-16: Brakuje decyzji KOWR o przyszłości dzierżawionej ziemi rolnej. To zagrożenie dla polskiego rolnictwa i zatrudnionych w nim pracowników
- 2025-04-23: Ogromna baza magazynowa zbóż w Wielkopolsce do likwidacji. Pracę może stracić kilkaset osób
- 2025-04-04: W drugiej połowie roku do sprzedaży trafi najinteligentniejszy Mercedes. W pełni elektryczny CLA jest krokiem do całkowitej dekarbonizacji produkcji
- 2025-04-11: Klaudia Zioberczyk: Święta wiążą się z tym, że się kupuje masę ubrań i jedzenia. Ja w tym roku postawię na minimalizm
- 2025-03-04: Anna Dec: Za mówienie kontrowersyjnych rzeczy byłam karcona w szkole przez rówieśników. Teraz w pracy jestem za to doceniana
- 2025-02-19: Superluksusowy Maybach już po polskiej premierze. Fanki motoryzacji wieszczą powrót mody na kabriolety
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.