Newsy

Anna Bałon chce zmieniać wygląd Polek

2014-02-25  |  07:10
Anna Bałon organizuje kolejne kursy dla pań, tym razem pod nazwą „Metamorfozy”. Kobiety, które się na nie zapiszą, usłyszą, jak zmienić swój wygląd i nauczyć się profesjonalnej autoprezentacji. Była finalistka „Top Model” wbrew krążącym plotkom, nie będzie prowadzić zajęć. – Jestem tylko organizatorem kursów. Współpracujemy z profesjonalistami – mówi Bałon.

Anna Bałon wciąż korzysta ze swojej popularności, którą przyniósł jej udział w programie „Top model - zostań modelką”. Kilka miesięcy temu zapraszała na kursy modelingu, a teraz namawia na skorzystanie z  kursu „Metamorfozy”. Jest pomysłodawczynią i organizatorką przedsięwzięcia.

Zgłaszały się do mnie kobiety, które mają troszkę więcej lat i niestety nie kwalifikują się już do bycia modelką, ale chciały bardzo coś w sobie zmienić, tzn. inaczej się ubierać, zrobić sobie fajną sesję. Wpadł mi do głowy pomysł, że można zrobić kurs „Metamorfozy” – mówi Anna Bałon agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Na dwudniowych warsztatach kursantka spotka się z ekspertami od zmiany wizerunku.

Będzie można skorzystać z metamorfozy fryzjerskiej, makijażowej. Są warsztaty ze stylistą, podczas których dziewczyny same dobierają sobie stroje. Później styliści je oceniają i mówią, co jest nie tak, na co powinny zwrócić uwagę i jakie fasony i kolory są dla nich najlepsze –  wyjaśnia Bałon.

Kobiety będą mogły także skorzystać z porad dietetyka, nauczą się chodzenia z gracją oraz profesjonalnej autoprezentacji.

Jak zachować się na rozmowie o pracę, jak zwiększyć szanse przejścia różnych rozmów czy castingów, jak lepiej sobie radzić w związkach czy relacjach prywatnych z różnymi osobami, jak przekonać kogoś do swojego zdania, jak pokonać stres – wylicza tematy szkolenia Bałon.

Zakończeniem kursu będzie sesja zdjęciowa. Koszt warsztatów to 300 zł.

Top modelka nie jest pierwszą gwiazdą, która chce zmieniać Polki. Maja Sablewska w TVN Style prowadzi autorski program „Sablewskiej sposób na modę”, w którym zmienia wizerunek kobiet. Anna Kalata również organizuje kursy dla pań, które chcą zmienić wygląd i swoje życie. Mamom odnaleźć siebie jako kobietę pomaga z kolei Katarzyna Cichopek w programie „Sexy Mama” w stacji Polsat Cafe.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.