Mówi: | Anna Bałon |
Anna Bałon chce zmieniać wygląd Polek
Anna Bałon wciąż korzysta ze swojej popularności, którą przyniósł jej udział w programie „Top model - zostań modelką”. Kilka miesięcy temu zapraszała na kursy modelingu, a teraz namawia na skorzystanie z kursu „Metamorfozy”. Jest pomysłodawczynią i organizatorką przedsięwzięcia.
– Zgłaszały się do mnie kobiety, które mają troszkę więcej lat i niestety nie kwalifikują się już do bycia modelką, ale chciały bardzo coś w sobie zmienić, tzn. inaczej się ubierać, zrobić sobie fajną sesję. Wpadł mi do głowy pomysł, że można zrobić kurs „Metamorfozy” – mówi Anna Bałon agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Na dwudniowych warsztatach kursantka spotka się z ekspertami od zmiany wizerunku.
– Będzie można skorzystać z metamorfozy fryzjerskiej, makijażowej. Są warsztaty ze stylistą, podczas których dziewczyny same dobierają sobie stroje. Później styliści je oceniają i mówią, co jest nie tak, na co powinny zwrócić uwagę i jakie fasony i kolory są dla nich najlepsze – wyjaśnia Bałon.
Kobiety będą mogły także skorzystać z porad dietetyka, nauczą się chodzenia z gracją oraz profesjonalnej autoprezentacji.
– Jak zachować się na rozmowie o pracę, jak zwiększyć szanse przejścia różnych rozmów czy castingów, jak lepiej sobie radzić w związkach czy relacjach prywatnych z różnymi osobami, jak przekonać kogoś do swojego zdania, jak pokonać stres – wylicza tematy szkolenia Bałon.
Zakończeniem kursu będzie sesja zdjęciowa. Koszt warsztatów to 300 zł.
Top modelka nie jest pierwszą gwiazdą, która chce zmieniać Polki. Maja Sablewska w TVN Style prowadzi autorski program „Sablewskiej sposób na modę”, w którym zmienia wizerunek kobiet. Anna Kalata również organizuje kursy dla pań, które chcą zmienić wygląd i swoje życie. Mamom odnaleźć siebie jako kobietę pomaga z kolei Katarzyna Cichopek w programie „Sexy Mama” w stacji Polsat Cafe.
Czytaj także
- 2025-06-25: Anna Powierza: W wakacje jadę z córką pod namiot rozkładany na dachu samochodu. Będziemy nad samym brzegiem jeziora
- 2025-06-17: Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie
- 2025-06-05: Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet
- 2025-06-16: Qczaj: Mam dłuższe włosy i w życiu nie słyszałem tylu komplementów na temat swojego wyglądu. Dziewczyny mnie porównują do Massimo z „365 dni”
- 2025-06-03: Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
- 2025-04-30: Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań
- 2025-04-28: Niepewna sytuacja zwracanych do Skarbu Państwa gruntów dzierżawnych. To może się wiązać z likwidacją infrastruktury rolniczej i miejsc pracy
- 2025-04-16: Brakuje decyzji KOWR o przyszłości dzierżawionej ziemi rolnej. To zagrożenie dla polskiego rolnictwa i zatrudnionych w nim pracowników
- 2025-04-23: Ogromna baza magazynowa zbóż w Wielkopolsce do likwidacji. Pracę może stracić kilkaset osób
- 2025-04-04: W drugiej połowie roku do sprzedaży trafi najinteligentniejszy Mercedes. W pełni elektryczny CLA jest krokiem do całkowitej dekarbonizacji produkcji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.