Newsy

Anna Bałon o Marceli Leszczak: jest bardzo mądra, na pewno wiele osiągnie

2014-06-10  |  07:10
Anna Bałon przyjaźni się z Marcelą Leszczak. Byłe uczestniczki programu „Top Model” poznały się przez wspólnych znajomych. Bałon podkreśla, że to prawdziwa przyjaźń, a Marcela Leszczak wiele razy pomogła jej w podjęciu życiowych decyzji.

 – Już dłuższy czas utrzymujemy taką bliską znajomość i trzymamy się razem. Chodzimy ćwiczyć na siłownię, mamy bardzo dużo wspólnych tematów. Zawsze mogę na niej polegać i na nią liczyć. Jest bardzo ciepła. Kiedy miałam kilka razy załamkę w życiu, to się do niej zwracałam i ona mnie wysłuchiwała, zawsze mi dobrze doradzała – mówi w rozmowie z Newserią Lifestyle Anna Bałon.

Modelka zaznacza, że przyjaźń z Marcelą Leszczak nie jest na pokaz, jak być może będą jej niektórzy zarzucać.

Pewnie wiele osób teraz powie o nas, że w ten sposób chcemy się promować. To nie tak. Tak się akurat złożyło, że się zaprzyjaźniłyśmy i co na to poradzić. Marcela jest bardzo mądra i ona na pewno wiele osiągnie w życiu. Naprawdę, polecam mieć takich przyjaciół – opowiada Anna Bałon.

Bałon była finalistką drugiej edycji „Top Model”, a Marcela Leszczak trzeciej edycji. Po zakończeniu programu dziewczyny rozpoczęły karierę w show-biznesie. Anna Bałon została bohaterką cyklu reportaży o odchudzaniu w programie „Dzień Dobry TVN”. Obecnie organizuje szkolenia dla przyszłych modelek oraz warsztaty dla pań, które chcą zmienić wygląd, sposób ubierania się i malowania. W tym roku rozpoczęła także studia dziennikarskie w Wyższej Szkole Informatyki, Zarządzania i Administracji w Warszawie. Już próbuje sił w tym zawodzie. Nagrywa wywiady z gwiazdami i będzie je publikować m.in. na swoim oficjalnym profilu na Facebooku.

Marcela Leszczak występuje w drugim sezonie filmu „Miłość na bogato”, emitowanym w stacji Viva Polska. Uczęszcza na kurs aktorstwa. Na początku roku razem z raperem Lui nagrała także piosenkę „Zostań”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.