Newsy

Artur Barciś: Wielkanoc to dla mnie moment wyciszenia. Bardzo potrzebny w tym zwariowanym świecie

2017-04-14  |  07:10

Aktor nigdy nie pracuje w święta wielkanocne. Jest to dla niego czas odpoczynku i wyciszenia. Wyłącza wówczas telefon, nie gra w teatrze, nie uczestniczy w próbach do spektakli.

Zdaniem Artura Barcisia życie ludzkie toczy się cyklicznie, od jednych świąt do kolejnych. Wynika to z tradycji i wychowania w duchu religii katolickiej. Dlatego jak zauważa aktor, nawet osoby niewierzące w Boga obchodzą zarówno święta Bożego Narodzenia, jak i Wielkanoc.

– I ja też te święta obchodzę właśnie w taki sposób, że wyłączam się, wtedy nie mam prób, nie gram, nie występuję w teatrze mówi Artur Barciś agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Aktor przyznaje jednak, że zdarza mu się pracować w świąteczny poniedziałek. Sobotę i niedzielę zachowuje jako dni spędzane z rodziną, w drugi dzień świąt wielkanocnych czasem staje natomiast na deskach teatru. Twierdzi, że na czas świąt do Warszawy przyjeżdża wiele ludzi, którzy oprócz wizyty u bliskich, chcą skorzystać z dóbr kultury.

– Chcą po prostu wieczorem pójść do teatru, więc dlatego zdarza się, że gramy. Ale to jest taki moment wyhamowania, wyciszenia, bardzo potrzebny w tym zwariowanym świecie mówi Artur Barciś.

Aktor współpracuje obecnie z warszawskim Och-Teatrem. Można go zobaczyć m.in. w spektaklu „Mayday” w reżyserii Krystyny Jandy.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.