Mówi: | Artur Szpilka |
Funkcja: | bokser |
Artur Szpilka: Dla mojej partnerki nie ma co robić żadnych niespodzianek. Było już tyle okazji, gdzie chciałem coś wymyślić na Walentynki i zawsze jej się to nie podobało
Bokser podkreśla, że nie planuje dla partnerki żadnej niespodzianki z okazji Walentynek, bo trudno mu trafić w jej gust. Kilkukrotne próby boksera okazywały się porażką, dlatego teraz wybór pozostawia ukochanej. Jego zdaniem, w związku z niemal 7-letnim stażem trudno czymkolwiek zaskoczyć drugą osobę.
– Zawsze moja kobieta wszystko organizuje. Było już tyle okazji, gdzie chciałem coś wymyślić na Walentynki – jakiś wyjazd, SPA i zawsze mi to niwelowała, bo jej się to nie podobało. Mówiłem do niej tak: zwijaj się, zbieraj torbę, weź sobie rzeczy. Ona przed tym zaczęła kombinować, gdzie jedziemy, wybrałem jakiś hotel, ona: nie, tam mi się nie podoba. Z nią nie ma co robić żadnych niespodzianek, ona to wszystko ogarnia – mówi agencji Newseria Artur Szpilka, bokser.
Artur Szpilka i Kamila Wybrańczyk są ze sobą od czerwca 2011 roku. Tworzą szczęśliwy związek – narzeczona wspiera boksera, kibicuje mu, towarzyszy w wyjazdach na walki.
– My nie jesteśmy ze sobą rok czy dwa żeby wymyślać. Jesteśmy siedem lat, mieszkamy ze sobą, to kawał czasu i raczej niczym się nie zaskoczymy nawzajem, więc razem podejmujemy jakieś decyzje – mówi Artur Szpilka.
Bokser i jego partnerka co prawda zaręczyli się, ale obydwoje zgodnie przyznają, że o ślubie nie myślą. Ich zdaniem najważniejsze jest uczucie i wzajemne zrozumienie, a nie kwestie formalne.
– My nie chcemy ślubu, to wszystko kwestia człowieka. Mam masę kumpli którzy mają ślub i narzekają bardziej po ślubie. Mam też kilku kumpli, którzy się cieszą, mówią, że to jest mocniejsze, a my we dwoje nie chcemy i jest fajnie jak jest – mówi Artur Szpilka.
W jednym z wywiadów, Kamila Wybrańczyk zdradziła, że ich receptą na udany związek jest codzienne obdarzanie się dobrym słowem. Jej zdaniem, mężczyźni powinni jak najczęściej mówić komplementy swoim kobietom. Kosztuje to o wiele mniej niż kwiaty, a sprawia ogromną przyjemność.
Czytaj także
- 2025-02-28: Branża AGD podnosi się po trudnym okresie. Liczy na wsparcie w walce z silną konkurencją z Chin
- 2025-02-21: Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy
- 2025-02-19: Polskie mleczarstwo przygotowuje się do silniejszej konkurencji na zagranicznych rynkach. Potrzebuje wsparcia systemowego
- 2025-02-04: Rząd planuje podwójnie opodatkować e-papierosy. To zmusi palaczy do powrotu do tradycyjnych papierosów
- 2025-01-28: Powstała koalicja na rzecz zmniejszenia dopuszczalnego limitu alkoholu u kierowców do 0,0 promila. Jest wniosek o zmiany prawne w tym zakresie
- 2025-01-21: Ministerstwo Finansów chce objąć akcyzą wkłady do e-papierosów. Eksperci prognozują upadek polskich producentów i wzrost szarej strefy
- 2024-12-20: Krystian Ochman: Kiedyś dostałem w prezencie grę komputerową i strasznie się wkręciłem. Chciałem grać cały czas, ale mama dawała mi szlaban
- 2025-01-20: Joanna Kurowska: W tym kraju aktorzy są na końcu przewodu pokarmowego. Nikt nas nie broni, nie mamy związków zawodowych jak w USA
- 2024-11-22: Artur Barciś: Od sztucznej inteligencji dowiedziałem się, że zmarłem na scenie. Dla niej jestem kompletnie nikim
- 2024-11-14: Artur Barciś: Wystawy sklepowe są już świąteczne – to jest biznes. Jednak kolędy słuchane od listopada zaczynają się nudzić
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.