Newsy

Krystian Ochman: Kiedyś dostałem w prezencie grę komputerową i strasznie się wkręciłem. Chciałem grać cały czas, ale mama dawała mi szlaban

2024-12-20  |  06:16

Wokalista zaznacza, że spośród wielu świątecznych prezentów, jakie w życiu dostał, jeden najbardziej zapadł mu w pamięć. Była to bowiem wymarzona wówczas gra komputerowa FIFA 17. Krystian Ochman wspomina, że wręcz nie mógł się oderwać od konsoli, ale niestety mama czuwała, by nie spędzał zbyt dużo czasu przed komputerem. Musiał więc uciekać się do pewnych sztuczek.

Krystian Ochman przyznaje, że rozpakowywanie prezentów wiąże się z dużymi emocjami. Dobrze pamięta, jak osiem lat temu najwięcej radości sprawiła mu nie płyta ulubionego wykonawcy czy modny gadżet elektroniczny, ale najnowsza wersja popularnej gry komputerowej.

– Od aniołka dostałem Fifę 17 i pamiętam, że katowałem tę grę cały czas, strasznie się wkręciłem – mówi agencji Newseria Lifestyle Krystian Ochman.

Jednak na rozgrywkę nie mógł poświęcić tyle czasu, ile chciał. Jak  bowiem przyznaje, w jego domu panowały dość surowe zasady dotyczące czasu spędzanego przed ekranem komputera.

– To nie było tak, że wracam ze szkoły i od razu mogę sobie włączyć grę. Mieliśmy restrykcję na granie w gry. Zazwyczaj mama mówiła, że pół godziny, ale wszyscy, którzy znają się na jakichś tam grach, wiedzą, że pół godziny to jest nic. Przez 10–15 minut to włączasz grę, a dopiero potem tak naprawdę grasz – mówi.

Aby zyskać nieco więcej czasu na rozgrywki, musiał się więc wykazać sprytem. Pomagał mu też brat.

– Próbowałem być jednak wtedy taki sprytny, że najwięcej grałem, jak rodziców nie było w domu, jak mama jechała do sklepu, a tata był w pracy. Wtedy brat był ze mną i zawsze sprawdzał przy oknie, czy mama nie wraca. W ten sposób udawało się zagrać jeden lub dwa mecze – dodaje.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.