Newsy

Asia Ash stworzyła remiks utworu Janis Joplin

2014-02-25  |  06:50
Wokalistka klubowa Asia Ash już dziś zaprezentuje najnowszy singiel pt. „Move Over”. Piosenka jest klubową wersją utworu Janis Joplin. Kompozycja znajdzie się również na składance Radia Eska – „Wiosna 2014”, która swoją premierę będzie miała 18 marca.

Pierwotna wersja utworu Janis Joplin pochodzi z drugiego albumu wokalistki – „Pearl” – wydanego już po śmierci artystki w 1971 roku. Asia Ash postanowiła odświeżyć zasłużoną kompozycję i nadać jej klubowy charakter.

Najnowszy singiel – „Move Over” – dostępny będzie zarówno na iTunes, jak i na Youtube, na kanale mojej wytwórni – My Music. Na pewno dużym zaskoczeniem dla wszystkich będzie to, że zremiksowaliśmy utwór Janis Joplin. Stworzyliśmy całkowicie nową wersję tego numeru, bardziej klubową – stwierdza wokalistka.

Do najnowszego utworu nagrano także wideo. Za reżyserię odpowiada Tymoteusz Drożdż, który jest twórcą wszystkich klipów Asi. Do tej pory teledyski wokalistki obejrzało ponad milion internautów.

W marcu piosenkarka zaprezentuje najnowszy utwór w programie „Must Be The Music”.

Remiks utworu Janis Joplin zaprezentowałam również, startując w 7. edycji programu „Must Be The Music”. Kawałek wykonałam wraz z muzykami z Pink Busters. Mimo że jestem wokalistką klubową i występuję głównie z DJ-ami, to tym razem chciałam urozmaicić to, co robię na scenie –  mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Asia Ash.

Artystka widzi ogromny potencjał w muzyce klubowej, która coraz śmielej przebija się do mainstreamu.

Muzyka klubowa w Polsce rozwija się bardzo prężnie. Myślę, że niedługo będzie to jeden z popularniejszych gatunków w naszym kraju. Mamy coraz więcej wykonawców klubowych, którzy współpracują z producentami. Jeszcze 2-3 lata temu tego nie było, a dziś staje się coraz bardziej popularne – dodaje piosenkarka.

Asia Ash to wokalistka klubowa, która w 2011 roku zdobyła nagrodę Eska Music Awards w kategorii „Nowa Twarz”. Piosenkarka od lat współpracuje z warszawskimi klubami: Platinium, The Eve, Panorama oraz Bank.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.