Newsy

Asia Ash stworzyła remiks utworu Janis Joplin

2014-02-25  |  06:50
Wokalistka klubowa Asia Ash już dziś zaprezentuje najnowszy singiel pt. „Move Over”. Piosenka jest klubową wersją utworu Janis Joplin. Kompozycja znajdzie się również na składance Radia Eska – „Wiosna 2014”, która swoją premierę będzie miała 18 marca.

Pierwotna wersja utworu Janis Joplin pochodzi z drugiego albumu wokalistki – „Pearl” – wydanego już po śmierci artystki w 1971 roku. Asia Ash postanowiła odświeżyć zasłużoną kompozycję i nadać jej klubowy charakter.

Najnowszy singiel – „Move Over” – dostępny będzie zarówno na iTunes, jak i na Youtube, na kanale mojej wytwórni – My Music. Na pewno dużym zaskoczeniem dla wszystkich będzie to, że zremiksowaliśmy utwór Janis Joplin. Stworzyliśmy całkowicie nową wersję tego numeru, bardziej klubową – stwierdza wokalistka.

Do najnowszego utworu nagrano także wideo. Za reżyserię odpowiada Tymoteusz Drożdż, który jest twórcą wszystkich klipów Asi. Do tej pory teledyski wokalistki obejrzało ponad milion internautów.

W marcu piosenkarka zaprezentuje najnowszy utwór w programie „Must Be The Music”.

Remiks utworu Janis Joplin zaprezentowałam również, startując w 7. edycji programu „Must Be The Music”. Kawałek wykonałam wraz z muzykami z Pink Busters. Mimo że jestem wokalistką klubową i występuję głównie z DJ-ami, to tym razem chciałam urozmaicić to, co robię na scenie –  mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Asia Ash.

Artystka widzi ogromny potencjał w muzyce klubowej, która coraz śmielej przebija się do mainstreamu.

Muzyka klubowa w Polsce rozwija się bardzo prężnie. Myślę, że niedługo będzie to jeden z popularniejszych gatunków w naszym kraju. Mamy coraz więcej wykonawców klubowych, którzy współpracują z producentami. Jeszcze 2-3 lata temu tego nie było, a dziś staje się coraz bardziej popularne – dodaje piosenkarka.

Asia Ash to wokalistka klubowa, która w 2011 roku zdobyła nagrodę Eska Music Awards w kategorii „Nowa Twarz”. Piosenkarka od lat współpracuje z warszawskimi klubami: Platinium, The Eve, Panorama oraz Bank.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.