Newsy

Blogi z modą dziecięcą coraz bardziej popularne w Polsce

2014-03-31  |  06:10
Rynek odzieży dziecięcej rozwija się dynamicznie, a rodzice coraz chętnie wydają pieniądze na ubrania dla dzieci. Chcą je ubierać stylowo i zgodnie z wyznacznikami mody dziecięcej. Szukają inspiracji na blogach z modą dziecięcą, których w sieci pojawia się coraz więcej.

Rodzicom, którzy chcą, aby ich dzieci wyglądały modnie, trudno odnaleźć się w bogatej ofercie odzieży dziecięcej. Pomysłów na stylowy ubiór coraz częściej szukają na blogach z modą dziecięcą, których w sieci powstaje coraz więcej.  Na świecie modowy blog ma m.in. 3-letnia Harper Seven Beckham, córka Victorii i Davida Beckhamów. Modową stronę ma również Suri Cruise, córka Katie Holmes i Toma Cruise’a. Blogerzy podkreślają jednak, że nie należy ślepo naśladować trendów. Najważniejsza jest wygoda i komfort dziecka.

Strój nie może krępować ruchów, musi być wygodny. Dbajmy też o jakość ubrań, czyli warto spojrzeć na metkę, z czego on jest wykonany, czy nie są to sztuczne materiały. Dziecko powinno być też ubrane stosownie do okazji i sytuacji – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Joanna Helena Pomarańska-Woźniak, autorka bloga Lilylife.pl.

Blogerka w stylizacjach dziecięcych, które prezentuje na swojej stronie, kieruje się również zasadą „mniej znaczy więcej”. Zachęca rodziców, żeby nie przesadzali z kolorami i dokonywali przemyślanych zakupów.

–  Najlepiej zachować minimalizm. Wybieramy proste formy, jeden akcent kolorystyczny, który gra pierwsze skrzypce. Możemy bawić się modą, bo wszystko jest dozwolone. Tylko należy zachować umiar, żeby to nie było przebranie a ubranie – mówi Pomarańska-Woźniak.

Wielu blogerów i znawców mody zachęca, aby łamać stereotypy i niekoniecznie dziewczynki ubierać na różowo, a chłopców na niebiesko. Część osób twierdzi nawet, że ubieranie dzieci w takich kolorach już dawno wyszło z mody, a wręcz jest synonimem złego gustu.

Polskie blogi z modą dziecięcą można znaleźć m.in. na stronach: www.bobofashion.pl, www. kaszkazmlekiem.wordpress.com, www. szafeczka.com, www. ladygugu.pl czy www.olivkablog.pl.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.