Newsy

Cleo stworzy własną kolekcję ubrań

2013-12-16  |  09:40
Krótka folkowa spódniczka Cleo, w której piosenkarka wystąpiła w klipie „My Słowianie”, zrobiła taką furorę, że wkrótce ma trafić do sprzedaży. Młoda gwiazda zdradza, że zaprojektowała ją sama i w przyszłości chciałaby stworzyć własną kolekcję ubrań.

– Ogromnie się cieszę, że spotkała się z takim entuzjazmem – mówi agencji Newseria Lifestyle o ubraniu piosenkarka. – Nie spodziewałam się tego, naprawdę jest to ogromny komplement dla mnie. Cieszę się, że ten folk jakoś tak znowu odżył.

Spódniczkę naszkicowała piosenkarka, a uszyła jej mama. Wkrótce ubranie, w którym Cleo wystąpiła w teledysku ma trafić do sprzedaży, a informacje o tym ukażą się na facebookowym profilu piosenkarki. Cleo zdradza także, że w przyszłości chciałaby stworzyć własną kolekcję ubrań.

– To jest moje małe marzenie od dziecka. W związku z tym mam sporo pomysłów w głowie – mówi.

Piosenkarka jednak nie chce spieszyć się z realizacją pomysłu.

– W tej chwili mam masę pracy, jeżeli chodzi o muzykę – przyznaje.

Wśród polskich gwiazd własną kolekcję ubrań pokazała m.in Natasza Urbańska oraz Michał Piróg.

Cleo do polskiego show-biznesu wdarła się miesiąc temu przebojem „My Słowianie”, zaśpiewanym w duecie z Donatanem. Klip obejrzany został ponad 26 milionów razy.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.