Newsy

Cleo stworzy własną kolekcję ubrań

2013-12-16  |  09:40
Krótka folkowa spódniczka Cleo, w której piosenkarka wystąpiła w klipie „My Słowianie”, zrobiła taką furorę, że wkrótce ma trafić do sprzedaży. Młoda gwiazda zdradza, że zaprojektowała ją sama i w przyszłości chciałaby stworzyć własną kolekcję ubrań.

– Ogromnie się cieszę, że spotkała się z takim entuzjazmem – mówi agencji Newseria Lifestyle o ubraniu piosenkarka. – Nie spodziewałam się tego, naprawdę jest to ogromny komplement dla mnie. Cieszę się, że ten folk jakoś tak znowu odżył.

Spódniczkę naszkicowała piosenkarka, a uszyła jej mama. Wkrótce ubranie, w którym Cleo wystąpiła w teledysku ma trafić do sprzedaży, a informacje o tym ukażą się na facebookowym profilu piosenkarki. Cleo zdradza także, że w przyszłości chciałaby stworzyć własną kolekcję ubrań.

– To jest moje małe marzenie od dziecka. W związku z tym mam sporo pomysłów w głowie – mówi.

Piosenkarka jednak nie chce spieszyć się z realizacją pomysłu.

– W tej chwili mam masę pracy, jeżeli chodzi o muzykę – przyznaje.

Wśród polskich gwiazd własną kolekcję ubrań pokazała m.in Natasza Urbańska oraz Michał Piróg.

Cleo do polskiego show-biznesu wdarła się miesiąc temu przebojem „My Słowianie”, zaśpiewanym w duecie z Donatanem. Klip obejrzany został ponad 26 milionów razy.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.