Newsy

Cleo: Występ Viki Gabor to pełna profeska. Jestem zafascynowana jej niesamowitym talentem

2019-12-02  |  06:26

W tym roku Polska drugi raz z rzędu wygrała konkurs Eurowizji dziecięcej. Tym razem nasz kraj reprezentowała Viki Gabor – finalistka drugiej edycji The Voice Kids. Wokalistka Cleo, przyznaje, że jest pod ogromnym wrażeniem zdolności 12-letniej dziewczyny. Wcześniej, gdy była jurorem w popularnym programie telewizyjnym, miała okazję zapoznać się z jej talentem. Artystka wróży Viki wielką karierę.

Cleo przyznaje, że umiejętności muzyczne Viki Gabor są na niebywale wysokim poziomie, zwłaszcza jeśli uświadomimy sobie, że jest to jeszcze bardzo młoda osoba.

– Miałam okazję oglądać Eurowizję dziecięcą, niesamowicie przygotowana impreza. Oczywiście występ Viki, pełna profeska. Aż trudno uwierzyć, że ta dziewczyna ma 12 lat. Poznałam ją już wcześniej w programie i przyznam szczerze, że cały czas jestem zafascynowana jej niesamowitym talentem – mówi agencji Newseria Lifestyle Cleo.

Na pytanie, czy jeśli pojawiłaby się taka propozycja, Cleo zaśpiewałaby wspólnie z Viki Gabor, wokalistyka odpowiada twierdząco. Co więcej, perspektywa ewentualnej współpracy wydaje się napawać ją entuzjazmem.

Oczywiście, że tak! To jest dziewczyna pełna energii, otwarta na różne brzmienia – dodaje Cleo.

Chociaż kierunek i rozwój kariery w dużej mierze zależą od wielkości talentu i ilości pracy włożonej w samodoskonalenie, ważni są także ludzie, których spotyka się na swojej zawodowej ścieżce. Cleo twierdzi, że zwłaszcza w tak młodym wieku niezwykle istotne jest, aby Viki otoczyła się dobrymi i przychylnymi jej osobami. Ich doświadczenie i  świadomość będą mogły poprowadzić 12-latkę przez kręte drogi show-biznesu. Mimo wszystko piosenkarka wierzy, że jej młodsza koleżanka trafiła w dobre ręce i w przyszłości da sobie radę.

– Jeżeli młoda osoba jest bardzo zdolna i trafi pod opiekę niesamowicie dobrych ludzi, to myślę, że czeka ją bardzo długa kariera. Natomiast to jest tylko kwestia tego, na jakich ludzi  trafi i czy będą się nią opiekowali. Wiem, że trafiła na dobrych, więc wszystko będzie dobrze – tłumaczy artystka.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.