Mówi: | Dawid Woliński |
Funkcja: | projektant mody |
Dawid Woliński: Współpracuję z wybranymi partnerami. Są to ludzie, którzy pragną być kreatywni
Projektant stworzył limitowaną kolekcję kurtek we współpracy z marką Martini. W nadchodzących miesiącach zamierza kontynuować także współpracę z Cisowianką Perlage oraz marką Semilac. Twierdzi, że jego partnerzy są starannie wyselekcjonowani. Są to ludzie kreatywni, pragnący czegoś więcej niż zwykły biznes.
W czasie tegorocznych wakacji Dawid Woliński odpoczywał na greckiej wyspie Mykonos. Do pracy wrócił już w sierpniu i od tego czasu intensywnie pracuje na planie 6. sezonu „Top Model”. Funkcja jurora w tym reality show stacji TVN to jednak tylko jeden z licznych obowiązków zawodowych projektanta. Równocześnie przygotowuje się on do pokazu swojej najnowszej kolekcji, kończy projekty rozpoczęte w czasie wakacji oraz zaczyna nowe.
– Drugi sezon pracuję z bardzo fajną firmą Semilac. Dużo ciekawych projektów wyjazdowych z Martini. Świetna współpraca z Perlage. Robimy dużo dobrych modowych projektów, to nie są takie tylko projekty, że nic się nie dzieje, że sobie tam cichutko siedzę, biorę pieniądze i już – mówi Dawid Woliński agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
We współpracy z marką Martini projektant przygotował limitowaną kolekcję dziesięciu kurtek typu bomber. Wszystkie modele zostały ręcznie uszyte z wysokiej jakości jedwabiu w kolorach inspirowanych barwami Martini. Na początku września Woliński wyjechał ponadto do Hiszpanii na spotkanie ambasadorów marki. Towarzyszyła mu Joanna Krupa.
– Firma Semilac namówiła mnie, żebym zrobił torebkę, czyli coś, czego wcześniej nie robiłem. Tak się rozkręciłem, że Kasi Sokołowskiej na bal zrobiłem kolejną torebkę – mówi projektant.
Dawid Woliński współpracuje także z Cisowianką Perlage, partnerem jednego z najsłynniejszych rajdów samochodowych świata Mille Miglia we Włoszech. Na potrzeby tegorocznego finału rajdu zaprojektował suknię w czerwonym kolorze ze srebrnym drapowaniem w kształcie liter MM. Współpracę z producentem wody mineralnej określa jako ekscytującą.
– Tak naprawdę jest to coś niesamowitego, te projekty są tak ekskluzywne, takie porywające, że to jest dla mnie fajna sprawa – mówi Dawid Woliński.
Projektant twierdzi, że współpracuje z wybranymi partnerami. Są to przedstawiciele różnych branż, zarówno związanych z modą i urodą, jak i spoza tego środowiska. Wszystkich łączy pragnienie kreatywnego podejścia do biznesu.
– Są to ludzie, którzy pragną kreować coś wokół tego biznesu, który jest zwyczajnym biznesem przynoszącym pieniądze, ale chcą mieć coś jeszcze. Chcą mieć taką rzecz, która im sprawi przyjemność i w związku z czym zaprosili mnie do współpracy – mówi Dawid Woliński.
Czytaj także
- 2025-03-11: Dawid Kwiatkowski: W programie „MBtM” były wyznania miłości w moim kierunku. To było miłe, ale za uczestnikiem musi iść też dobra muzyka
- 2024-11-18: Maciej Rock: „Must Be the Music” to jeden z moich ulubionych programów. Szczególnie wspominam Korę
- 2025-01-14: Dawid Kwiatkowski: Padłem ofiarą oszustów, którzy na mnie nieuczciwie zarabiali. Teraz jestem też swoim księgowym, liczę pieniądze i sprawdzam umowy
- 2024-12-06: Dawid Kwiatkowski: Nie nazwałbym się jurorem pobłażliwym, ale też nie jestem surowym oceniającym. Moje decyzje są sprawiedliwe i żadnej z nich nie żałuję
- 2024-11-28: Dawid Kwiatkowski: Uczestnicy „Must Be the Music” starają się zaczepiać nas na korytarzach. Ja uciekam, bo przed castingiem nie chcę wchodzić w żadne relacje
- 2022-10-07: Karolina Malinowska: Jeżeli ma się partnera, który jest faktycznym partnerem, to nie musimy sobie wyszarpywać wolnego czasu. W partnerstwie chodzi o uzupełnianie się
- 2022-11-23: Nie da się narzucić wszystkim związkom jednego partnerskiego modelu funkcjonowania. Podstawą równości jest dialog i kompromis
- 2022-08-26: Polacy chętnie wyjeżdżają na wakacje bez partnerów. W ten sposób łapią oddech w związku i efektywniej wypoczywają
- 2021-04-13: Olivier Janiak: Żyjemy w dziwnych czasach, od roku pozamykani w domach. Nasze relacje wystawione są na próbę i teraz możemy pokazać, jaką tak naprawdę mamy twarz
- 2020-03-20: Marcelina Szlachcic: Rodzice tłumaczyli mi, że ludzie będą mi zazdrościć. Zrozumiałam, że to normalne, i uodporniłam się na hejt
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.