Newsy

Piotr Rubik: Dzieci nie chcą wychodzić z mojego przedszkola. To dla mnie największa nagroda

2015-09-08  |  06:50

W przedszkolu Piotra Rubika dzieci biorą udział w zajęciach instrumentalnych i wokalnych, mają też styczność z żywą muzyką. Organizuje on bowiem tam próby przed koncertami. Muzyk twierdzi, że dzieci tak lubią jego przedszkole, że nie chcą z niego wychodzić.

Przedszkole muzyczne Rubik Music School istnieje od września 2014 roku. Piotr Rubik zdecydował, że będzie czynne także przez całe wakacje, aby zapewnić opiekę i rozrywkę dzieciom pracujących rodziców. Przez dwa miesiące dzieci mogły uczestniczyć w zajęciach edukacyjnych, i zabawach, również na świeżym powietrzu, oraz wycieczkach fakultatywnych. Z oferty mogły skorzystać także maluchy, które na co dzień nie uczęszczają do przedszkola Piotra Rubika.

– Dzieci nie chciały od nas wychodzić, a to jest chyba największa nagroda dla mnie, jako właściciela przedszkola mówi Piotr Rubik agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Muzyk ma nadzieję, że przedszkole nadal będzie się tak dobrze rozwijać, jak do tej pory. Zwłaszcza że oprócz regularnych zajęć zapewnia swoim podopiecznym dodatkowe atrakcje. Wszystkie próby przed koncertami muzyk przeprowadza właśnie w przedszkolu, aby dzieci, które do niego uczęszczają, miały na co dzień styczność z żywą muzyką.

– Jest to miejsce, w którym dzieci mogą się dowiedzieć, że muzyka to wielka frajda – mówi Piotr Rubik.

Od listopada do Rubik Music School zacznie uczęszczać także młodsza córka Piotra Rubika. Alicja skończy wówczas 2,5 roku. Już w wakacje uczestniczyła w niektórych zajęciach w przedszkolu i  jak twierdzi Rubik nie chciała wracać do domu. 

– Moja starsza córka, niestety, już jest za duża na przedszkole, ale chodzi do mnie na zajęcia dodatkowe, indywidualne lekcje śpiewu i gry na fortepianie – mówi Piotr Rubik.

Muzyk lubi pracę z dziećmi. Był opiekunem drużyny w talent show stacji TVN pt. „Mali giganci”, a od września jest jurorem w nowym programie tej telewizji. „Aplauz, aplauz!” to program, w którym uzdolnione wokalnie dzieci występują razem ze swoimi dorosłymi opiekunami.

 

 

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.