Mówi: | Piotr Rubik |
Funkcja: | kompozytor |
Piotr Rubik: Dzieci nie chcą wychodzić z mojego przedszkola. To dla mnie największa nagroda
W przedszkolu Piotra Rubika dzieci biorą udział w zajęciach instrumentalnych i wokalnych, mają też styczność z żywą muzyką. Organizuje on bowiem tam próby przed koncertami. Muzyk twierdzi, że dzieci tak lubią jego przedszkole, że nie chcą z niego wychodzić.
Przedszkole muzyczne Rubik Music School istnieje od września 2014 roku. Piotr Rubik zdecydował, że będzie czynne także przez całe wakacje, aby zapewnić opiekę i rozrywkę dzieciom pracujących rodziców. Przez dwa miesiące dzieci mogły uczestniczyć w zajęciach edukacyjnych, i zabawach, również na świeżym powietrzu, oraz wycieczkach fakultatywnych. Z oferty mogły skorzystać także maluchy, które na co dzień nie uczęszczają do przedszkola Piotra Rubika.
– Dzieci nie chciały od nas wychodzić, a to jest chyba największa nagroda dla mnie, jako właściciela przedszkola – mówi Piotr Rubik agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Muzyk ma nadzieję, że przedszkole nadal będzie się tak dobrze rozwijać, jak do tej pory. Zwłaszcza że oprócz regularnych zajęć zapewnia swoim podopiecznym dodatkowe atrakcje. Wszystkie próby przed koncertami muzyk przeprowadza właśnie w przedszkolu, aby dzieci, które do niego uczęszczają, miały na co dzień styczność z żywą muzyką.
– Jest to miejsce, w którym dzieci mogą się dowiedzieć, że muzyka to wielka frajda – mówi Piotr Rubik.
Od listopada do Rubik Music School zacznie uczęszczać także młodsza córka Piotra Rubika. Alicja skończy wówczas 2,5 roku. Już w wakacje uczestniczyła w niektórych zajęciach w przedszkolu i – jak twierdzi Rubik – nie chciała wracać do domu.
– Moja starsza córka, niestety, już jest za duża na przedszkole, ale chodzi do mnie na zajęcia dodatkowe, indywidualne lekcje śpiewu i gry na fortepianie – mówi Piotr Rubik.
Muzyk lubi pracę z dziećmi. Był opiekunem drużyny w talent show stacji TVN pt. „Mali giganci”, a od września jest jurorem w nowym programie tej telewizji. „Aplauz, aplauz!” to program, w którym uzdolnione wokalnie dzieci występują razem ze swoimi dorosłymi opiekunami.
Czytaj także
- 2025-06-10: Piotr Zelt: Pęknięcie w Polsce jest bardzo głębokie. Myślę, że strona zwycięska w tych wyborach zadba o to, żeby te podziały były coraz głębsze
- 2025-05-19: Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat
- 2025-05-21: Bryska: Dla mnie Opera Leśna to bardzo sentymentalne miejsce. Jako dziecko oglądałam festiwale w Sopocie, a teraz sama mogę na nich występować
- 2025-05-23: Maciej Rock: Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne
- 2025-03-20: Piotr Zelt: Planuję wziąć udział w wyścigach kolarskich Gran Fondo. Trenuję cztery razy w tygodniu
- 2025-05-08: Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę
- 2025-04-15: Piotr Zelt: Na Święta Wielkanocne zamierzam wyjechać na narty w Alpy. Jak mam czas, to pracuję jako instruktor narciarski
- 2025-03-11: Dawid Kwiatkowski: W programie „MBtM” były wyznania miłości w moim kierunku. To było miłe, ale za uczestnikiem musi iść też dobra muzyka
- 2025-03-13: Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
- 2024-11-28: P. Serafin: Potrzebujemy bardziej elastycznego unijnego budżetu. UE musi ponownie stać się synonimem innowacyjności i konkurencyjności
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.