Mówi: | Piotr Rubik |
Funkcja: | kompozytor |
Piotr Rubik: Dzieci nie chcą wychodzić z mojego przedszkola. To dla mnie największa nagroda
W przedszkolu Piotra Rubika dzieci biorą udział w zajęciach instrumentalnych i wokalnych, mają też styczność z żywą muzyką. Organizuje on bowiem tam próby przed koncertami. Muzyk twierdzi, że dzieci tak lubią jego przedszkole, że nie chcą z niego wychodzić.
Przedszkole muzyczne Rubik Music School istnieje od września 2014 roku. Piotr Rubik zdecydował, że będzie czynne także przez całe wakacje, aby zapewnić opiekę i rozrywkę dzieciom pracujących rodziców. Przez dwa miesiące dzieci mogły uczestniczyć w zajęciach edukacyjnych, i zabawach, również na świeżym powietrzu, oraz wycieczkach fakultatywnych. Z oferty mogły skorzystać także maluchy, które na co dzień nie uczęszczają do przedszkola Piotra Rubika.
– Dzieci nie chciały od nas wychodzić, a to jest chyba największa nagroda dla mnie, jako właściciela przedszkola – mówi Piotr Rubik agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Muzyk ma nadzieję, że przedszkole nadal będzie się tak dobrze rozwijać, jak do tej pory. Zwłaszcza że oprócz regularnych zajęć zapewnia swoim podopiecznym dodatkowe atrakcje. Wszystkie próby przed koncertami muzyk przeprowadza właśnie w przedszkolu, aby dzieci, które do niego uczęszczają, miały na co dzień styczność z żywą muzyką.
– Jest to miejsce, w którym dzieci mogą się dowiedzieć, że muzyka to wielka frajda – mówi Piotr Rubik.
Od listopada do Rubik Music School zacznie uczęszczać także młodsza córka Piotra Rubika. Alicja skończy wówczas 2,5 roku. Już w wakacje uczestniczyła w niektórych zajęciach w przedszkolu i – jak twierdzi Rubik – nie chciała wracać do domu.
– Moja starsza córka, niestety, już jest za duża na przedszkole, ale chodzi do mnie na zajęcia dodatkowe, indywidualne lekcje śpiewu i gry na fortepianie – mówi Piotr Rubik.
Muzyk lubi pracę z dziećmi. Był opiekunem drużyny w talent show stacji TVN pt. „Mali giganci”, a od września jest jurorem w nowym programie tej telewizji. „Aplauz, aplauz!” to program, w którym uzdolnione wokalnie dzieci występują razem ze swoimi dorosłymi opiekunami.
Czytaj także
- 2024-11-28: P. Serafin: Potrzebujemy bardziej elastycznego unijnego budżetu. UE musi ponownie stać się synonimem innowacyjności i konkurencyjności
- 2024-11-18: Maciej Rock: „Must Be the Music” to jeden z moich ulubionych programów. Szczególnie wspominam Korę
- 2024-12-06: Dawid Kwiatkowski: Nie nazwałbym się jurorem pobłażliwym, ale też nie jestem surowym oceniającym. Moje decyzje są sprawiedliwe i żadnej z nich nie żałuję
- 2024-11-28: Dawid Kwiatkowski: Uczestnicy „Must Be the Music” starają się zaczepiać nas na korytarzach. Ja uciekam, bo przed castingiem nie chcę wchodzić w żadne relacje
- 2024-11-25: Sebastian Karpiel-Bułecka: Jurorowanie to nie jest proste zadanie, ale bardzo mnie to rajcuje. Staram się być sprawiedliwy, szczery i rzetelny
- 2024-11-21: Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
- 2024-12-03: Miuosh: Nie zawsze wygrywający muzyczne talent show robią potem dobre rzeczy. Często ci, którzy nie zaszli w nich daleko, są na scenie latami
- 2024-12-05: Piotr Szwedes: Chyba każdy z nas tęskni za tym, żeby czasami zrzucić te wszystkie filtry i powiedzieć komuś prawdę. Niestety życie zmusza nas do tego, żebyśmy popełniali małe kłamstewka
- 2024-12-18: Piotr Szwedes: Teraz znowu zrobił się trend na brzydotę. Pokazujemy coś brudnego, siebie bez makijażu, że jesteśmy tacy prawdziwi
- 2024-10-17: Wiele wyzwań polskiej prezydencji w UE. Jednym z kluczowym będą prace nad nowym budżetem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.