Newsy

Dziś na Warsaw Fashion Weekend pokaz organizowany przez Zosię Ślotałę

2013-10-05  |  09:00

Zosia Ślotała, która od kilku tygodni w “Dzień dobry TVN” promuje młodych i obiecujących projektantów, została jedną z organizatorek niezwykłego pokazu “Młodzi Młodym”, odbywającego się w ramach Warsaw Fashion Weekend. Pokaz mody  młodych polskich projektantów odbędzie się drugiego dnia wydarzenia – dziś o godz. 18.00.

Na scenie oprócz modelek pojawi się także zespół The &, który zadba o oprawę muzyczną pokazu.

 – Myślę, że z roku na rok staje się to coraz lepsze, coraz bardziej profesjonalne - mówi o projekcie "Młodzi Młodym" Zosia Ślotała. – Fajnie, że są ludzie, którzy poświęcają całą swoją pracę, żeby to wyszło.

Projektowi “Młodzi Młodym” towarzyszy zawsze sesja zdjęciowa, która promuje młodych, zdolnych artystów – nie tylko projektantów, ale także fotografów, stylistów oraz gwiazdy muzyki. W poprzednich edycjach Warsaw Fashion Weekend wzięli w niej udział m.in.: Marina Łuczenko, Łukasz Mrozu, Łukasz Garlicki, Ramona Rey, Honorata Honey Skabek czy właśnie Zofia Ślotała.

W tym roku będziemy mieli Małgosię Niemen, Kasię Butowtt, Aleksandrę Szwed, Agnieszkę Więdłochę – zdradza stylistka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.