Newsy

Dziś na Warsaw Fashion Weekend pokaz organizowany przez Zosię Ślotałę

2013-10-05  |  09:00

Zosia Ślotała, która od kilku tygodni w “Dzień dobry TVN” promuje młodych i obiecujących projektantów, została jedną z organizatorek niezwykłego pokazu “Młodzi Młodym”, odbywającego się w ramach Warsaw Fashion Weekend. Pokaz mody  młodych polskich projektantów odbędzie się drugiego dnia wydarzenia – dziś o godz. 18.00.

Na scenie oprócz modelek pojawi się także zespół The &, który zadba o oprawę muzyczną pokazu.

 – Myślę, że z roku na rok staje się to coraz lepsze, coraz bardziej profesjonalne - mówi o projekcie "Młodzi Młodym" Zosia Ślotała. – Fajnie, że są ludzie, którzy poświęcają całą swoją pracę, żeby to wyszło.

Projektowi “Młodzi Młodym” towarzyszy zawsze sesja zdjęciowa, która promuje młodych, zdolnych artystów – nie tylko projektantów, ale także fotografów, stylistów oraz gwiazdy muzyki. W poprzednich edycjach Warsaw Fashion Weekend wzięli w niej udział m.in.: Marina Łuczenko, Łukasz Mrozu, Łukasz Garlicki, Ramona Rey, Honorata Honey Skabek czy właśnie Zofia Ślotała.

W tym roku będziemy mieli Małgosię Niemen, Kasię Butowtt, Aleksandrę Szwed, Agnieszkę Więdłochę – zdradza stylistka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.