Newsy

Radosław Liszewski: Nie mam nałogów, z którymi muszę walczyć. Moje jedyne postanowienie noworoczne jest więc takie, że jeszcze bardziej wezmę się za siebie, żeby lepiej wyglądać

2024-01-04  |  06:16

Lider zespołu Weekend z utęsknieniem czeka na śnieg, bo wtedy będzie mógł zrealizować większość swoich pomysłów na aktywny zimowy odpoczynek. Muzyk ma bowiem w planach kulig, szusowanie na nartach i wyruszenie na podbój lodowisk. Radosław Liszewski zapewnia też, że niezależnie od warunków pogodowych nadal będzie dbał o formę na siłowni, bądź poprzez inne regularne treningi.

Lider zespołu Weekend przekonuje, że zamierza aktywnie rozpocząć Nowy Rok. W miesiącach zimowych chciałby też nieco udoskonalić swoją technikę jazdy na nartach.

– Nie jestem wytrawnym narciarzem, ale trochę jeżdżę na nartach. Gdy mam taką możliwość, gdy dysponuję chwilą czasu i jedziemy sobie na przykład rodzinnie do Zakopca, to wtedy te narty zakładam. Zdarzyło mi się nawet zjechać z Harendy, ktoś, kto jeździ do Zakopanego, wie, że to jest dosyć wymagający stok. Radzę sobie jakoś. Gdy założę narty, to potrafię zjechać – mówi agencji Newseria Lifestyle Radosław Liszewski.

Piosenkarz zdradza natomiast, że dużo pewniej czuje się na łyżwach. Na lodowisku nie ma sobie równych.

– Ja się wychowałem nad jeziorem, więc na łyżwach potrafię jeździć i to całkiem nieźle – mówi.

Początek nowego roku to także okazja do zrobienia postanowień noworocznych. Radosław Liszewski zapewnia, że nie ma w zwyczaju siadać z kartką i skrupulatnie ich spisywać. Natomiast jedyne, co zawsze się u niego powtarza, to jeszcze większa dbałość o zdrowie i dobrą kondycję.

– Nie mam nałogów, z którymi muszę walczyć, ale moje postanowienie, chyba najbardziej proste i banalne, zresztą każdy z nas pewnie sobie mówi, że bardziej weźmiemy się za siebie, żeby lepiej wyglądać, no ja też tak sobie postanowię, więc pewnie będzie siłownia czy crossfit – dodaje.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.