Newsy

Ekskluzywny Menel twarzą marki produkującej kosmetyki na bazie węgla drzewnego z Bieszczad. Bloger obala mit, że pielęgnacja jest niemęska

2015-09-22  |  06:55

Ekskluzywny Menel został ambasadorem nowej polskiej marki kosmetycznej ZEW. Produkuje ona kosmetyki na bazie węgla drzewnego przeznaczone wyłącznie dla mężczyzn. Bloger twierdzi, że filozofia marki idealnie wpisuje się w jego postrzeganie męskości we współczesnym świecie. Na jego decyzję o współpracy wpłynął też fakt, że kosmetyki są całkowicie oparte na naturalnych składnikach.

Zdaniem Kamila Pawelskiego, blogera znanego jako Ekskluzywny Menel, polscy mężczyźni są coraz bardziej otwarci na kwestie związane z pielęgnacją. Przywiązują coraz większą wagę do jakość używanych kosmetyków, dlatego znacznie chętniej wybierają produkty oparte na naturalnych składnikach. On sam zdecydowanie preferuje kosmetyki wykorzystujące to, co dała natura. To jeden z powodów, dla których zgodził się zostać ambasadorem nowej polskiej marki ZEW, produkującej naturalne kosmetyki do mycia dla mężczyzn na bazie węgla drzewnego z Bieszczad.

– Podoba mi się to, że są to kosmetyki tylko dla mężczyzn, zarówno w swojej filozofii, jak i pod względem wyglądu i składu. Są to kosmetyki naturalne, które dbają o mężczyznę, począwszy od brody, a skończywszy na głowie i ciele. Jestem pozytywnie zaskoczony tymi kosmetykami – mówi Kamil Pawelski agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Węgiel odznacza się niezwykle skutecznym działaniem oczyszczającym i odświeżającym podczas kontaktu ze skórą, jego cząsteczki przyciągają nie tylko zanieczyszczenia z powierzchni, lecz także z jej głębszych warstw. Nowa marka namawia nie tylko do używania naturalnych kosmetyków, lecz także do podążania za zewem natury, który coraz częściej odzywa się w mieszkańcach zatłoczonych, miejskich blokowisk. Kamil Pawelski doskonale rozumie to marzenie o powrocie do natury, marzenie o zostawieniu za sobą pędu i zgiełku wielkich miast.

– Mam swoje miejsca m.in. w Bieszczadach, ale i na Mazurach, które są wygłuszone, praktycznie bez zasięgu sieci komórkowych, i to jest dla mnie zew. Kiedy mam możliwość wyłączenia się od świata realnego i włączenia się w świat natury, która sprawia, że mogę słuchać siebie, ale mogę też obserwować na potęgę natury i czerpać z energię – mówi Kamil Pawelski.

Dla blogera kluczową kwestią przy podejmowaniu decyzji o współpracy z marką, był fakt, że jej produkty idealnie wpisują się w promowany przez niego wizerunek mężczyzny. Na swoim blogu Pawelski przekonuje, że mężczyzna może czuć się i wyglądać męsko, nie rezygnując z dbałości o swój wygląd. Wpisuje się w modę na tzw. mężczyzn w typie drwala, stojącą w opozycji do przesadnie wymuskanych mężczyzn metroseksualnych.

– Pojmowanie męskości zmieniło się na przestrzeni ostatnich lat. I zdecydowanie jestem za tym, żeby także poprzez pielęgnację, modę i mówienie o męskości w takim szerszym ujęciu pokazywać mężczyznom, że to wcale nie jest niemęskie i wcale nie ujmuje naszej męskości – mówi autor bloga ekskluzywnymenel.com.

W skład rekomendowanej przez Ekskluzywnego Menela linii kosmetyków wchodzą: mydło do włosów, twarzy i ciała, do golenia, do brody oraz mydło 3 w 1 do twarzy, ciała i włosów. Z nowej marki kosmetyków Kamil Pawelski ceni szczególnie dwa: mydło do brody oraz sztyft 3 w 1, idealny zarówno na długie podróże, jak i szybkie wypady poza miasto. Bloger od 10 lat mieszka wprawdzie w Warszawie, ale pochodzi z Mazur i tęsknotę za naturą często koi krótkimi weekendowymi wyjazdami.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.