Newsy

Ewa Farna "Kobietą Roku Glamour 2015". Wokalistka: muszę w sobie poszukać tej kobiecości, bo częściej wyglądam jak facet

2015-09-22  |  11:45

Ewa Frana przyznaje, że już sama nominacja do nagrody „Kobieta Roku”  była dla niej dużym zaskoczeniem, a wygranej zupełnie się nie spodziewała. Wokalistka podkreśla, że no co dzień, podczas trasy koncertowej w luźnych, sportowych ubraniach zdecydowanie nie jest kobietą glamour. Tytuł jednak zobowiązuje i piosenkarka zapewnia, że postara się zmienić styl na bardziej elegancki i wyszukany.

W kategorii „Kobieta Roku Glamour 2015” Ewa Farna pokonała Agnieszkę Chylińską, Adę Fijał, Anję Rubik i Agnieszkę Szulim. Wokalistka przyznaje, że nagroda była dla niej dużą niespodzianką.

Nie czuje się kobietą roku.  Jest to dla mnie mega zaskoczenie, w ogóle sama nominacja. Musi to do mnie dojść. Natomiast jest to strasznie miłe, motywujące i cudownie łaskocze moje ego. Na co dzień jestem bardzo nie-glamourowa. Ale będę się starać być bardziej kobieca i dotrzymać poziomu tej kategorii, w której zostałam wybrana – agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Ewa Farna.

Wokalistka jest wobec siebie niezwykle krytyczna. Przyznaje, że nigdy nie była typem kobiety, która przed każdym wyjściem z domu musi starannie dobrać garderobę i zrobić perfekcyjny makijaż. Na co dzień jest typową dziewczyną z sąsiedztwa –  w dżinsach i dresowej bluzie. Jeśli już olśniewa, to tylko na scenie.

Glamour, elegancja, gracja. Muszę w sobie szukać tej kobiecości.  Staram się tak zachowywać, chociaż jak jeżdżę z chłopakami w busie to jestem jak facet, zaczynam się garbić, nosze bluzy. Jak przyjeżdżam na koncert, to po całej drodze wychodzę z busa jak techniczny. Włosy mam niesamowite, jestem bez makijażu, z trądzikiem. Dopiero, kiedy zakładam makijaż i wychodzę na scenę, zespół mnie rozpoznaje – mówi Ewa Farna.

Z kolei tytuł „Fashion Icon Glamour 2015” czytelnicy przyznali Margaret. W tej kategorii nominowane były również: Magdalena Mielcarz, Zosia Ślotała, Ola Rudnicka i Sara Boruc. Po ogłoszeniu werdyktu Margaret nie kryła radości.

To świetna sprawa, w zasadzie jak każda nagroda. To jest duża nobilitacja i docenienie. Jestem bardzo szczęśliwa. Czy ja się czuję kobietą roku? Nie. Każda z nas na swój sposób jest najfajniejszą laską na świecie. Fajnie, żeby każda kobieta znalazła sobie kogoś, kto będzie ją wspierać, kochać, szanować i uwielbiać. Żeby ona się czuła najpiękniejszą kobietą na świecie. To jest bardzo ważne – mówi Margaret.

Margaret przyznaje, że lubi eksperymentować ze swoim wyglądem i stylizacjami. Często zmienia wizerunek, inspiruje się zagranicznymi gwiazdami i poszukuje takiego image’u, który podkreśli jej osobowość.

Ja zawsze lubiłam ciuszki, przebierać się, mieć różne fryzury. Mam to wpisane w DNA. Chociaż miałam taki moment, kiedy byłam zbuntowana i chodziłam tylko w czerni. Jak się dziewczyny stroiły, to ja byłam przez dwa lata chłopaczarą i patrzyłam na nie spod byka – mówi Margaret.

W kategorii „Helath&Beauty Glamour 2015” zwyciężyła Anna Jagodzińska. Pokonała Annę Lewandowską, Beatę Sadowską, Natalię Klimas i Kamilę Szczawińską. Modelka podkreśla, że ta nagroda będzie ją mobilizować do dalszej pracy.

To jest wspaniałe uczucie, bo to jest wyróżnienie, które jest nowe dla mnie, daje mi bardzo dużego powera. To jest spełnienie moich marzeń, stąpanie po krokach do celu. Bardzo doceniam głosy czytelników – mówi Anna Jagodzińska.

Nagrody przyznano w siedmiu kategoriach. Zdaniem czytelników „Mężczyzna Roku Glamour” to Dawid Podsiadło, „Kobieta Roku Online” – Julia Kuczyńska/Maffashion, „Kreatywna w biznesie” – Marzena Kanclerska-Gryz, która prowadzi sieć salonów zajmujących się pielęgnacją paznokci, a „Największym Talentem” okrzyknięto modelkę Julię Banaś.

 

 

 

 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Połowa Polaków nie potrafi odróżnić oryginalnego produktu od podróbki. Sklepy internetowe wdrożyły technologie blokujące nieautentyczne towary

Sprzedaż podrobionych produktów to jedno z najczęstszych oszustw w sieci. Z badań EUIPO wynika, że 14 proc. konsumentów w Polsce celowo kupiło podróbkę, a połowa miała problem z określeniem oryginalności zakupionego produktu. Klientom z pomocą idą sklepy internetowe. W ubiegłym roku technologie stosowane przez Amazon zablokowały globalnie sprzedaż 7 mln nieautentycznych towarów. Organizacje konsumenckie apelują z kolei do konsumentów o ostrożne podejście do niewiarygodnie niskich cen i zwracanie uwagi na detale.

Nauka

Uzdolnione psy tworzą złożone obrazy sensoryczne przedmiotów podobnie jak człowiek. Odkrycie może ułatwić badania nad talentem u ludzi

Naukowcy z Budapesztu zbadali grupę utalentowanych psów, które w odróżnieniu od większości swojego gatunku potrafią przyswoić nazwy ulubionych zabawek. Badanie przeprowadzone w ramach Family Dog Project dowodzi, że te psy mogą tworzyć obrazy mentalne przedmiotów – umieją powiązać nazwę danej zabawki z jej zapachem czy kształtem. To pierwsze na świecie badanie, które udokumentowało przypadki talentu u gatunku innego niż człowiek. Badanie może stanowić punkt wyjścia do lepszego zrozumienia tego, w jaki sposób tworzy się talent u ludzi.