Newsy

Izabela Kuna gwiazdą nowego serialu TVP „BarON24”. Premiera w najbliższy piątek

2014-03-05  |  07:10
Iza Kuna została gwiazdą nowego serialu TVP „BarON24”, komedii utrzymanej w tonie popularnej „Rodzinki.pl, w której wystąpi z Tomaszem Karolakiem. Niedawno aktorka zakończyła zdjęcia do filmu „Warsaw by Night”. Produkcja w reżyserii Natalii Korynckiej-Gruz opowiada o czterech kobietach, których losy splatają się w tytułowym nocnym klubie. Film ma trafić do kin jesienią.

Serial „BarON24” to komedia o rodzinie właściciela stacji benzynowej (w roli głównej Tomasz Karolak). Kuna wciela się w żonę głównego bohatera. Pierwsze odcinki są już dostępne w serwisie VOD.pl, zaś premiera w TVP2 7 marca. Z kolei fabuła „Warsaw  by Night” koncentruje się wokół losów czterech kobiet spotykających się w nocnym klubie. Podczas podróży towarzyszy im ten sam taksówkarz, którego pasją jest śledzenie zjawisk paranormalnych.

Mam jeszcze pewne plany na lato i mam nadzieję, że dojdą do skutku. Ponieważ jednak nie jestem jeszcze na planie, trudno mi o tym mówić – mówi Izabela Kuna agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Poza pracą na planie filmowym aktorka prowadzi zajęcia w szkole filmowej w Łodzi, którą sama ukończyła.

Uwielbiam pracę z młodymi ludźmi. Bardzo mnie interesuje reżyseria, praca z aktorem. To dla mnie niezwykłe przeżycie, zwłaszcza że prowadzę zajęcia w mojej szkole, którą bardzo dokładnie pamiętam i z której mam cudowne wspomnienia. Uwielbiam to robić i mam nadzieję, że moi studenci też to lubią – mówi Iza Kuna.

Filmografię Izy Kuny zamyka „Pod Mocnym Aniołem” Wojciecha Smarzowskiego.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.