Newsy

Jutro startuje 3. edycja Warsaw Fashion Film Festival

2014-03-03  |  06:40
Jutro w Warszawie rozpoczyna się 3. edycja Warsaw Fashion Film Festival. Impreza poświęcona jest filmom z dziedziny mody. Organizatorem festiwalu, który potrwa do 9 marca, jest Pomada Fashion Office.

W programie Warsaw Fashion Film Festival znalazły się pełnometrażowe filmu dokumentalne oraz krótkie formy opowiadające o różnych obliczach mody. Wśród zaproszonych gości są:  Alex Turvey, Diane Pernet, Kuba Kossak i David Zalesky.

Nasz festiwal skierowany jest do miłośników filmu i mody. Zależy nam na tym, żeby pokazać modę w nieco innym, szerszym kontekście. W naszym kraju bardzo często moda kojarzy się z tematyką ubraniowo-pokazową czy celebrycko-blogową. Film natomiast jest idealnym medium do tego, by promować modę, ponieważ łączy w sobie obraz, przekaz, inspiracje i ludzi – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Marcin Brylski z Warsaw Fashion Film Festival.

Jednym z gości honorowych tegorocznej edycji festiwalu jest Diane Pernet – reżyserka, projektantka, blogerka oraz twórczyni festiwalu A Shaded View on Fashion Film, również poświęconego filmom o tematyce modowej. Udział we wszystkich spotkaniach oraz warsztatach jest bezpłatny.

Diane Pernet pokaże na naszym festiwalu kilka swoich filmów. Spotkanie z nią odbędzie się 7 marca. Nasz repertuar powinien przyciągnąć uwagę ludzi, którzy interesują się kinem dokumentalnym – mówi Marcin Brylski.

Repertuar W3F oraz informacje na temat warsztatów i spotkań znajdują się na stronie www.w3f.pl. Festiwal odbędzie się w dniach 4-9 marca w Multikinie Złote Tarasy oraz w domu handlowym przy ulicy Mysiej 3 w Warszawie.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.