Mówi: | Kinga Sawczuk |
Funkcja: | influencerka |
Kinga Sawczuk marzy o karierze aktorskiej: „Za parę lat widziałabym siebie na wielkim ekranie”
Influencerka zadebiutowała na wielkim ekranie w ubiegłym roku w filmie „#Jestem M. Misfit”. Przyznaje, że było to dla niej niezwykle ciekawe doświadczenie, które zaostrzyło apetyt na więcej. Dlatego też postanowiła szlifować swoje umiejętności aktorskie i zainwestowała w profesjonalne warsztaty. Gwiazda TikToka ma nadzieję, że uda jej się jeszcze zagrać w niejednej dużej produkcji.
Kinga Sawczuk, znana również jako Kompleksiara, zrobiła prawdziwą furorę dzięki filmikom publikowanym na platformie TikTok. Dziś jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych gwiazd internetu. Na Instagramie śledzi ją ponad milion osób. Influencerka nie ukrywa jednak, że jej ambicje są dużo większe.
– Za parę lat potencjalnie widziałabym siebie na wielkim ekranie, ponieważ aktorstwo to jest coś, co naprawdę kocham. Rok temu miałam okazję wziąć udział w filmie pt. „#Jestem M. Misfit”. Miał premierę w kinie i każdy mógł zobaczyć mnie na wielkim ekranie. To było megadoświadczenie. I to jest moja zajawka, która myślę, że się rozwinie – mówi agencji Newseria Kinga Sawczuk, influencerka.
W filmie „#Jestem M. Misfit” można było zobaczyć popularnych polskich youtuberów, influencerów oraz inne osobowości polskiego internetu. Kinga Sawczuk przyznaje, że dzięki tej roli w pewnym sensie spełniło się jej marzenie z dzieciństwa. Nie zamierza jednak poprzestać na jednej produkcji.
– Już od małego dziecka recytowałam wierszyki, zdobywałam pierwsze miejsca w konkursach, teatrzyki, nie teatrzyki, potem ta kamera. Teraz zapisałam się na kursy aktorskie, ponieważ chcę pochłaniać tę wiedzę, teorię z aktorstwa, więc myślę, że może tam znajdę siebie za parę lat – mówi Kinga Sawczuk.
Influencerka ma już też na swoim koncie pierwszą książkę, która nosi tytuł „Kompleksiara. Jak zaistnieć w necie i być sobą?”. Gwiazda dzieli się w niej swoją historią, swoimi spostrzeżeniami, doświadczeniami i przemyśleniami. Pokazuje, jak zamienić kompleksy w siłę i nie przejmować się hejterami. Idolka polskich nastolatek dzieli się też radami dotyczącymi odnajdywania własnego stylu, odkrywania talentów i budowania swojego wizerunku w social mediach.
We wrześniu Kinga Sawczuk wzięła udział w akcji „Clean Up TheWorld”, czyli popularnym Sprzątaniu świata. W ramach akcji zrealizowała odcinek specjalny e-lekcji przyrody "Eco Studio Electro-System", a także sprzątała teren nad Wisłą.
Czytaj także
- 2025-02-11: Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki
- 2025-01-16: Luna: Nie mam planu B na życie. Jestem jednak bardzo kreatywna, więc może kiedyś zrobię jakiś film lub napiszę książkę
- 2025-01-09: Krystian Ochman: Uwielbiam musicale i bardzo chciałbym wrócić na taką scenę. Nigdy nie grałem w polskim musicalu, ale mógłbym spróbować
- 2024-10-04: Anna Głogowska: Długo wstydziłam się stanąć na scenie teatralnej. Teraz zaczynam myśleć o sobie jako o aktorce
- 2024-08-30: Katarzyna Cichopek: Mamy z Maciejem tyle zajętości związanych z produkcjami Polsatu, że musieliśmy zrobić sobie przerwę od naszego podcastu
- 2024-10-22: Cezary Pazura: Jako reżyser filmu „Weekend” dostałem manto od branży i spokorniałem. Ale chętnie bym jeszcze raz stanął za kamerą
- 2024-07-15: Aleksandra Popławska: Nadopiekuńczość i trzymanie dziecka pod parasolem ochronnym to przemoc psychiczna. Taka toksyczna relacja jak w spektaklu „Czułe słówka” to dobry temat dla psychologa
- 2024-06-19: Ojcowie coraz częściej wykorzystują urlopy rodzicielskie. Wciąż jednak wiele zależy od podejścia pracodawców
- 2024-07-31: Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść
- 2024-06-03: Mateusz Banasiuk: Część mojej rodziny za sprawą armii Andersa wylądowała w RPA. Dla mojego ojca chrzestnego film o bitwie pod Monte Cassino ma sentymentalny wymiar
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Handel
Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.