Newsy

Kinga Sawczuk marzy o karierze aktorskiej: „Za parę lat widziałabym siebie na wielkim ekranie”

2020-10-01  |  05:50

Influencerka zadebiutowała na wielkim ekranie w ubiegłym roku w filmie „#Jestem M. Misfit”. Przyznaje, że było to dla niej niezwykle ciekawe doświadczenie, które zaostrzyło apetyt na więcej. Dlatego też postanowiła szlifować swoje umiejętności aktorskie i zainwestowała w profesjonalne warsztaty. Gwiazda TikToka ma nadzieję, że uda jej się jeszcze zagrać w niejednej dużej produkcji.

Kinga Sawczuk, znana również jako Kompleksiara, zrobiła prawdziwą furorę dzięki filmikom publikowanym na platformie TikTok. Dziś jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych gwiazd internetu. Na Instagramie śledzi ją ponad milion osób. Influencerka nie ukrywa jednak, że jej ambicje są dużo większe.

– Za parę lat potencjalnie widziałabym siebie na wielkim ekranie, ponieważ aktorstwo to jest coś, co naprawdę kocham. Rok temu miałam okazję wziąć udział w filmie pt. „#Jestem M. Misfit”. Miał premierę w kinie i  każdy mógł zobaczyć mnie na wielkim ekranie. To było megadoświadczenie. I to jest moja zajawka, która myślę, że się rozwinie – mówi agencji Newseria Kinga Sawczuk, influencerka.

W filmie „#Jestem M. Misfit” można było zobaczyć popularnych polskich youtuberów, influencerów oraz inne osobowości polskiego internetu. Kinga Sawczuk przyznaje, że dzięki tej roli w pewnym sensie spełniło się jej marzenie z dzieciństwa. Nie zamierza jednak poprzestać na jednej produkcji.

– Już od małego dziecka recytowałam wierszyki, zdobywałam pierwsze miejsca w konkursach, teatrzyki, nie teatrzyki, potem ta kamera. Teraz zapisałam się na kursy aktorskie, ponieważ chcę pochłaniać tę wiedzę, teorię z aktorstwa, więc myślę, że może tam znajdę siebie za parę lat – mówi Kinga Sawczuk.

Influencerka ma już też na swoim koncie pierwszą książkę, która nosi tytuł „Kompleksiara. Jak zaistnieć w necie i być sobą?”. Gwiazda dzieli się w niej swoją historią, swoimi spostrzeżeniami, doświadczeniami i przemyśleniami. Pokazuje, jak zamienić kompleksy w siłę i nie przejmować się hejterami. Idolka polskich nastolatek dzieli się też radami dotyczącymi odnajdywania własnego stylu, odkrywania talentów i budowania swojego wizerunku w social mediach.

We wrześniu Kinga Sawczuk wzięła udział w akcji „Clean Up TheWorld”, czyli popularnym Sprzątaniu świata. W ramach akcji zrealizowała odcinek specjalny e-lekcji przyrody "Eco Studio Electro-System", a także sprzątała teren nad Wisłą.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.