Newsy

Klaudia Halejcio dostała rolę w serialu Polsatu „To nie koniec świata”

2014-01-17  |  07:00

Klaudia Halejcio, aktorka znana głównie z „Pierwszej Miłości” czy „Rezydentów” wkrótce dołączy do ekipy polsatowskiego serialu „To nie koniec świata”. Tym razem zagra postać nieco starszą od siebie, co jak przyznaje aktorka jest dla niej ciekawym wyzwaniem.

Zazwyczaj gram osoby młodsze, więc to duże wyzwanie. Przejście na taką kobiecość w roli będzie dla mnie dosyć trudne. Ja mam 23 lata, a moja bohaterka jest trzy lata starsza. Widocznie ktoś zobaczył we mnie już tę kobietę stwierdza Klaudia Halejcio w rozmowie z agencją informacyjną Neweseria Lifestyle.

Udział aktorki ma  namieszać w życiu serialowych bohaterów. 

 Niedawno odebrałam scenariusze, będzie u mnie teraz pracowicie, bo to duża rola  dodaje młoda aktorka.

Obecnie trwają pracę nad kolejnym sezonem serialu „To nie koniec świata”, w którym główne role grają Krystian Wieczorek i Karolina Gorczyca. Pierwszy odcinek nowej serii będzie można obejrzeć 6 marca. Poza Klaudią Halejcio, w serialu pojawią się również dwie inne nowe kobiecie postaci grane przez Katarzynę Zielińską i Annę Karczmarczyk.

Klaudia Halejcio to aktorka filmowa i telewizyjna. Popularność przyniosły jej role w licznych serialach, m.in. „Złotopolskich”, „Rezydencji”, „Hotelu 52” oraz „Pierwszej Miłości”. Na dużym ekranie zadebiutowała w 2009 roku w filmie „Popiełuszko.Wolność jest w nas”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.