Mówi: | Marie Witek-Partyka |
Funkcja: | stylista fryzur |
Firma: | atelier fryzjerskie LOVE HAIR |
Fryzury na jesień 2015: niedbałe fale, proste przedziałki, niesforne grzywki, warkocze i włosy karbowane
W tym sezonie będzie królował styl boho, a najmodniejsza fryzura tej jesieni to delikatne, niedbałe fale z przedziałkiem na czubku głowy. Takie uczesanie pasuje zarówno na spotkanie biznesowe, jaki i na imprezę czy lunch ze znajomymi – tłumaczą styliści. Powracają również grzywki – klasyczne bądź zawadiackie, zaokrąglone, ścięte na prosto bądź na skos. Warunek jest tylko jeden: muszą pasować do owalu twarzy.
W tym sezonie fryzjerzy stawiają na szykowną nonszalancję. Ma być zwiewnie, ale i zadziornie.
– Trendy na jesień 2015 przyniosą nam we włosach lekki lok, lekki skręt i absolutnie żadnych prostowań. Włosy mają być rozwiane wiatrem, ma być dużo. Przede wszystkim naturalności, dużo grzywek, które są niesforne, niegrzeczne, absolutnie niegładkie, ale za to proste przedziałki – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Marie Witek-Partyka, stylista fryzur z atelier fryzjerskie LOVE HAIR.
Styliści zdecydowanie odradzają fryzury typu koński ogon. Zarówno koki, jak i kucyki powinny być upięte na wysokości karku lub na czubku głowy. Nadal modne będą warkocze – klasyczne francuskie, plecione z boku lub subtelne, przebijające się wśród rozpuszczonych włosów.
– Najmodniejsze kolory to będą złociste blondy, rudości, lekkie, przenikające. Mieliśmy długi sezon różnego rodzaju sombre, ombre – to nie zginie nam tak szybko, bo jesteśmy zakochani w tych odcieniach i w tej metodzie, ale będziemy to teraz delikatnie wprowadzać we włos, bardzo minimalistycznie – tłumaczy Marie Witek-Partyka.
Modne będzie ozdabianie włosów zdobionymi spinkami i błyszczącymi opaskami. Do łask powraca również karbownica.
Czytaj także
- 2025-05-27: Doda: Udało mi się całkowicie zwalczyć przyczynę Hashimoto, a nie tylko skutki tej choroby. Nadal będę się dzielić moimi doświadczeniami i nie dam się zastraszyć
- 2025-04-09: Kajra: Nie mam problemu z tym, żeby zakładać te same ubrania wiele razy lub łączyć w inny sposób. Kupuję mało rzeczy, nie lubię wybierać i przymierzać
- 2025-04-24: Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
- 2025-05-12: Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2024-11-15: Rok regularnej aktywności fizycznej wydłuża życie w zdrowiu o co najmniej rok. Zmniejsza też absencję chorobową w pracy
- 2024-10-09: Qczaj: Siedem lat temu pod wpływem jesiennej chandry rozpocząłem swoją karierę. Teraz dostaję od życia dużo fajnych niespodzianek
- 2024-10-31: Medycyna stylu życia zyskuje na znaczeniu. Może zapobiegać przewlekłym chorobom serca i nowotworom
- 2024-09-11: Krzysztof Skórzyński: Segregowałem śmieci, zanim to było modne. Oszczędzam wodę i prąd. Ale wciąż robię za mało
- 2024-09-19: Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.