Newsy

Gabi Drzewiecka: Lubię swoje dorosłe życie i wydaje mi się, że teraz mam na nie większy wpływ niż wcześniej

2021-06-28  |  05:20

Prezenterka niedawno świętowała swoje 35. urodziny. Zaznacza, że z optymizmem wchodzi w kolejny rok swojego życia. Przyznaje też, że w zasadzie poza cyfrą nic się nie zmieni, bo nadal zamierza prowadzić taki tryb życia jak dotychczas, chce się rozwijać i podejmować kolejne wyzwania zawodowe. Nie marzy o tym, by cofnąć się o kilka lat. Teraz bowiem dopiero czuje, że jest kobietą świadomą siebie, swoich potrzeb i emocji.

Dziennikarka uważa, że jest teraz w najlepszym punkcie swojego życia. Robi to, co kocha, jest niezależna i zna swoją wartość. Nie ubolewa więc nad mijającym czasem.

– Myślę, że ja się bardziej raduję, cieszę i z każdym rokiem chyba jestem bardziej świadomą osobą. Nie cofnęłabym się ani do czasów liceum, ani do czasów studiów. Lubię swoje dorosłe życie, które bywa, jak u każdego, ciężkie i nie jest usłane różami, ale wydaje mi się, że teraz mam jednak na nie większy wpływ niż wcześniej – mówi agencji Newseria Lifestyle Gabi Drzewiecka.

Zdaniem dziennikarki na różnych etapach swojego życia warto robić podsumowania, ale trzeba szybko zapominać o niepowodzeniach, a motywacją do działania powinny być dotychczasowe sukcesy. PESEL ma drugorzędne znaczenie. Ważna jest nasza mentalność, podejście do życia i wewnętrzna młodość. Zamiast więc z niepokojem patrzeć w kalendarz, lepiej korzystać z tego, co przynosi nam każdy kolejny dzień, i czerpać tego radość.

– Nie rozpaczam nad swoim wiekiem, raczej jestem zdziwiona, że tak szybko postępuje – dodaje Gabi Drzewiecka.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.