Newsy

Agata Dziarmagowska: moda to moja wielka pasja, chciałabym projektować

2014-09-26  |  07:00

Nowa polska wokalistka Agata Dziarmagowska, której najnowszy singiel obejrzało na YouTube już ponad 1,6 mln osób, chciałaby także projektować ubrania. Piosenkarka lubi styl chłopczycy i w takim mogłaby stworzyć swoją własną linię.

Bardzo chętnie zaprojektowałabym coś swojego, bo moda jest moją wielką pasją. Interesuje mnie szczególnie moda streetowa, styl chłopczycy, coś takiego, dzięki czemu kobieta będzie mogła poczuć, że tak naprawdę może nosić nawet to, co mężczyźni, zachowując swoje piękne kształty. W ten właśnie sposób myślę, kiedy wybieram sobie stylizację z mojej szafy. Myślę, że pójdę w coś, co będzie klasyczne, a zarazem bardzo na luzie. Na razie jeszcze nie dostałam żadnych propozycji, ale z tyłu głowy gromadzę pomysły na wypadek, gdyby taka możliwość się pojawiła – mówi Agata Dziarmagowska.

Wokalistka przez swoje blond włosy oraz pomalowane na kolor czerwony usta jest przez fanów porównywana do Rity Ory, ta jednak zaprzecza jakoby inspirowała się znaną piosenkarką.

Często słyszę, że jestem do niej podobna. Jest fajną wokalistką i fajną osobowością sceniczną. Nie przeszkadza mi to porównanie, bo ją bardzo szanuję i lubię, ale jedyne co nas łączy, to tylko te blond włosy i usta. Na pewno to nie jest inspiracja. W modzie inspiruję się ludźmi na ulicy. Oglądam wideoblogi i czytam blogi dotyczące mody – wyjaśnia Agata Dziarmagowska.

Wokalistka ma 17 lat i pochodzi z Ostrowca Świętokrzyskiego. Obecnie pracuje nad debiutancką płytą. Singiel promujący krążek „Mogę wszystko, nic nie muszę”, opublikowany na YouTube, obejrzało już ponad 1,6 mln osób. Wcześniej Agata Dziarmagowska brała udział w dwóch talent show: 5. edycji „Mam Talent”, gdzie dotarła do półfinału (2012 r.), oraz w 4. edycji „X Factor”, z którego odpadła, będąc w domu jurorskim (2014 r.). Piosenkarką zainteresowała się jedna z wytwórni płytowych Warner Music, która zdecydowała się wydać jej pierwszą płytę. Promocja krążka obejmie Polskę i kraje Europy Środkowo-Wschodniej.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.