Newsy

Agata Dziarmagowska: moda to moja wielka pasja, chciałabym projektować

2014-09-26  |  07:00

Nowa polska wokalistka Agata Dziarmagowska, której najnowszy singiel obejrzało na YouTube już ponad 1,6 mln osób, chciałaby także projektować ubrania. Piosenkarka lubi styl chłopczycy i w takim mogłaby stworzyć swoją własną linię.

Bardzo chętnie zaprojektowałabym coś swojego, bo moda jest moją wielką pasją. Interesuje mnie szczególnie moda streetowa, styl chłopczycy, coś takiego, dzięki czemu kobieta będzie mogła poczuć, że tak naprawdę może nosić nawet to, co mężczyźni, zachowując swoje piękne kształty. W ten właśnie sposób myślę, kiedy wybieram sobie stylizację z mojej szafy. Myślę, że pójdę w coś, co będzie klasyczne, a zarazem bardzo na luzie. Na razie jeszcze nie dostałam żadnych propozycji, ale z tyłu głowy gromadzę pomysły na wypadek, gdyby taka możliwość się pojawiła – mówi Agata Dziarmagowska.

Wokalistka przez swoje blond włosy oraz pomalowane na kolor czerwony usta jest przez fanów porównywana do Rity Ory, ta jednak zaprzecza jakoby inspirowała się znaną piosenkarką.

Często słyszę, że jestem do niej podobna. Jest fajną wokalistką i fajną osobowością sceniczną. Nie przeszkadza mi to porównanie, bo ją bardzo szanuję i lubię, ale jedyne co nas łączy, to tylko te blond włosy i usta. Na pewno to nie jest inspiracja. W modzie inspiruję się ludźmi na ulicy. Oglądam wideoblogi i czytam blogi dotyczące mody – wyjaśnia Agata Dziarmagowska.

Wokalistka ma 17 lat i pochodzi z Ostrowca Świętokrzyskiego. Obecnie pracuje nad debiutancką płytą. Singiel promujący krążek „Mogę wszystko, nic nie muszę”, opublikowany na YouTube, obejrzało już ponad 1,6 mln osób. Wcześniej Agata Dziarmagowska brała udział w dwóch talent show: 5. edycji „Mam Talent”, gdzie dotarła do półfinału (2012 r.), oraz w 4. edycji „X Factor”, z którego odpadła, będąc w domu jurorskim (2014 r.). Piosenkarką zainteresowała się jedna z wytwórni płytowych Warner Music, która zdecydowała się wydać jej pierwszą płytę. Promocja krążka obejmie Polskę i kraje Europy Środkowo-Wschodniej.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Problemy społeczne

Wzrost udziału kobiet we władzach spółek z WIG140 rozczarowująco niski. Co piąta firma ma zarząd i radę nadzorczą w męskim składzie

18,4 proc. – taki udział w radach nadzorczych i zarządach 140 spółek giełdowych miały kobiety na koniec 2024 roku. Z badania 30% Club Poland wynika, że odsetek ten wzrósł zaledwie o 0,4 proc. w porównaniu do sytuacji rok wcześniej. Spadki zanotowali dotychczasowi liderzy, czyli m.in. sektor finansowy i spółki z indeksu WIG20, za to solidny progres zrobiły średnie spółki z mWIG40. Autorzy badania podkreślają, że rozczarowujące rezultaty wskazują na potrzebę podjęcia różnorodnych działań, by wspierać różnorodność we władzach firm.

IT i technologie

Wykrywalność wrodzonych wad serca u płodów wciąż niewielka. Wsparciem dla kardiologii prenatalnej będzie sztuczna inteligencja

Wykrycie wad wrodzonych serca u płodu pozwala na szybkie wdrożenie leczenia i doprowadzenie do urodzenia dziecka, które będzie miało dużo lepsze rokowania. W Polsce znacząco poprawia się skuteczność diagnostyczna, a lekarzy coraz mocniej będzie w tym wspierać sztuczna inteligencja. Wciąż jednak przeprowadza się za mało badań prenatalnych, takich jak echokardiografia płodu.