Newsy

Anna Bałon o Marceli Leszczak: jest bardzo mądra, na pewno wiele osiągnie

2014-06-10  |  07:10
Anna Bałon przyjaźni się z Marcelą Leszczak. Byłe uczestniczki programu „Top Model” poznały się przez wspólnych znajomych. Bałon podkreśla, że to prawdziwa przyjaźń, a Marcela Leszczak wiele razy pomogła jej w podjęciu życiowych decyzji.

 – Już dłuższy czas utrzymujemy taką bliską znajomość i trzymamy się razem. Chodzimy ćwiczyć na siłownię, mamy bardzo dużo wspólnych tematów. Zawsze mogę na niej polegać i na nią liczyć. Jest bardzo ciepła. Kiedy miałam kilka razy załamkę w życiu, to się do niej zwracałam i ona mnie wysłuchiwała, zawsze mi dobrze doradzała – mówi w rozmowie z Newserią Lifestyle Anna Bałon.

Modelka zaznacza, że przyjaźń z Marcelą Leszczak nie jest na pokaz, jak być może będą jej niektórzy zarzucać.

Pewnie wiele osób teraz powie o nas, że w ten sposób chcemy się promować. To nie tak. Tak się akurat złożyło, że się zaprzyjaźniłyśmy i co na to poradzić. Marcela jest bardzo mądra i ona na pewno wiele osiągnie w życiu. Naprawdę, polecam mieć takich przyjaciół – opowiada Anna Bałon.

Bałon była finalistką drugiej edycji „Top Model”, a Marcela Leszczak trzeciej edycji. Po zakończeniu programu dziewczyny rozpoczęły karierę w show-biznesie. Anna Bałon została bohaterką cyklu reportaży o odchudzaniu w programie „Dzień Dobry TVN”. Obecnie organizuje szkolenia dla przyszłych modelek oraz warsztaty dla pań, które chcą zmienić wygląd, sposób ubierania się i malowania. W tym roku rozpoczęła także studia dziennikarskie w Wyższej Szkole Informatyki, Zarządzania i Administracji w Warszawie. Już próbuje sił w tym zawodzie. Nagrywa wywiady z gwiazdami i będzie je publikować m.in. na swoim oficjalnym profilu na Facebooku.

Marcela Leszczak występuje w drugim sezonie filmu „Miłość na bogato”, emitowanym w stacji Viva Polska. Uczęszcza na kurs aktorstwa. Na początku roku razem z raperem Lui nagrała także piosenkę „Zostań”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.