Mówi: | Anna Kalata |
Funkcja: | była minister pracy i polityki społecznej |
Anna Kalata sama wymyśliła sobie dietę, dzięki której schudła 38 kg
Była minister pracy i polityki społecznej Anna Kalata od kilku lat zachwyca wyglądem i szczupłą sylwetką. Dziś zdradza, że osiągnęła sukces dzięki własnej determinacji i pomysłowości, bo dietę wymyśliła sobie sama.
6 lat temu Anna Kalata schudła 38 kilogramów. Była posłanka przyznała w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle, że nigdy nie
korzystała jednak z popularnych diet typu Atkinsa, Dukana czy Kwaśniewskiego. Wszystko co osiągnęła, aby szczupło wyglądać, zawdzięcza własnej kreatywności.
– Skorzystałam z mojej autorskiej diety. Sama sobie dobierałam potrawy, sama liczyłam kalorie i sama kontrolowałam wagę codziennie rano i wieczorem. To był mój autorski przepis na sukces – powiedziała Anna Kalata.
Dodała również, że choć lubi aktywnie spędzać czas, to jednak ćwiczenia nie miały większego wpływu na jej nową sylwetkę. Byłej posłance nadal udaje się utrzymać wagę dzięki zmianie nawyków żywieniowych.
– Jem często, a po trochu. Nie przejadam się. Jem za to dużo warzyw i owoców, a mało mięsa.
Teraz Anna Kalata chce pomagać Polkom w zrzucaniu zbędnych kilogramów. Założyła bloga pt. Instytut Zmian, na którym radzi, jak prawidłowo i skutecznie się odchudzać.
Czytaj także
- 2024-11-18: Błyskawiczne powodzie będą coraz częstszym zjawiskiem w Europie. Zwłaszcza miasta muszą być na nie przygotowane
- 2024-11-18: Polscy producenci żywności obawiają się utraty unijnych rynków zbytu. Wszystko przez umowę z krajami Ameryki Południowej
- 2024-11-21: Akcesja Ukrainy będzie dużym wyzwaniem dla unijnego rolnictwa. Obie strony czeka kilka lat przygotowań
- 2024-11-07: Ostatni moment na przygotowanie samochodu do zimy. Wśród zaleceń nie tylko wymiana opon, ale i sprawdzenie oświetlenia
- 2024-11-20: Bezpieczeństwo żywnościowe 10 mld ludzi wymaga zmian w rolnictwie. Za tym pójdą też zmiany w diecie
- 2024-11-07: Ekstremalne zjawiska pogodowe w Polsce to kilka miliardów strat rocznie. To duże wyzwanie dla branży ubezpieczeniowej
- 2024-11-15: Anna Lewandowska: Są aż trzy odsłony „Czerwonego dywanu” w „Pytaniu na śniadanie”. Ten punkt naszego programu ma bardzo dobrą oglądalność
- 2024-10-07: Nowotwór wykryty na wczesnym etapie może być całkowicie wyleczalny. Tylko co trzeci Polak wykonuje jednak regularne badania profilaktyczne
- 2024-10-04: Anna Głogowska: Długo wstydziłam się stanąć na scenie teatralnej. Teraz zaczynam myśleć o sobie jako o aktorce
- 2024-09-18: Anna Głogowska: W samym środku lata wyjechałam na wakacje do Egiptu. Temperatura powietrza sięgała 43, a wody 38 stopni
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.