Newsy

Beata Tadla pilnuje diety. Unika mięsa, nie je w ogóle cukru.

2013-10-28  |  11:20

Beata Tadla przyznała, że podstawą dbania o jej dobrą formę jest dieta, której dokładnie pilnuje. Jak sama przyznaje, czasem z przesadną dokładnością dobiera potrawy w menu. Jednak to odpowiedniemu żywieniu zawdzięcza piękną sylwetkę i dobry humor.

W mojej diecie królują warzywa i ziarna. Unikam mięsa. Staram się nie jeść dużych porcji, tylko jeść pięć razy dziennie, mniejsze porcje. Nie jem cukru i tłuszczu zwierzęcego – przyznaje Beata Tadla w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Dziennikarka ma także dwie ważne reguły, których przestrzega w swoim życiu: nie wychodzi z domu bez śniadania i nie najada się na noc.

Dobre samopoczucie Beata Tadla zawdzięcza ludziom, którzy ją otaczają. Dziennikarka tłumaczy, że radość sprawia jej nawet najmniejsza rzecz. Energię daje jej słońce, piękna pogoda oraz ludzie.

–  Ja umiem się cieszyć drobiazgami. Mnie naprawdę dużo do szczecią nie trzeba. Przede wszystkim też lubię ludzi i to od tych ludzi czerpię energię – wyznaje dziennikarka.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.