Newsy

Candy Girl: Nie będę mówić, że nasz show-biznes to bagno. Jest, jaki jest i inny nie będzie

2014-02-05  |  07:10
Candy Girl zapewnia, że robi wszystko, by nie dostarczać tematów plotkarskiej prasie. Nie dzieli się więc z dziennikarzami informacjami ze swojego życia prywatnego i nie umawia na ustawki z fotoreporterami. Niemniej jednak docenia polski show-biznes i menadżerów, którzy nim sterują. Jej zdaniem, najważniejszy jest jednak dystans, a nie bycie w mediach za wszelką cenę.

Kilka lat temu Candy Girl i jej ówczesny partner – Tomasz Lubert, uchodzili za gorącą parę polskiego show-biznesu. Później było głośne rozstanie i spekulacje mediów. Po tych doświadczeniach wokalistka postawiła na dyskrecję.

Trzymam swoje życie prywatne pod kluczem, i to zamkniętym na tysiąc pięćset spustów. Nie wpuszczam kamer do siebie do domu. Nigdy nie komentuję ani nie mówię, kto jest moim nowym chłopakiem, kto jest obecnym albo kto był. Nie mówię o historiach, które miały miejsce przy rozstaniach albo w dzieciństwie, co mnie spotkało lub nie spotkało – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Candy Girl.

Zdaniem wokalistki, show-biznes to machina, za którą stoją fachowcy w dziedzinie marketingu medialnego i public relations.

Mamy fantastycznych ludzi w naszym show-biznesie. Jest mnóstwo osób bardzo utalentowanych, świadomych tego, co robią i w jaki sposób manipulować informacją. Ja mam do nich ogromny szacunek, podobnie jak do naszego show-biznesu, mimo wszystko. Nie jestem osobą, która będzie krytykować go i mówić, że to jest jedno wielkie bagno, bo to jest po prostu nasz show-biznes. Jest, jaki jest. Inny nie będzie – mówi wokalistka.

Zdaniem Candy Girl, najważniejsze to robić, co się lubi i spełniać się zawodowo. Teraz wokalistka koncertuje w Chinach i w Korei Południowej.

Dystans, który nabieram w momencie, kiedy wyjeżdżam z Polski, to jest najbardziej fantastyczna rzecz, jaką można mieć i wtedy ten show-biznes wydaje się taki malutki przy tej całej Azji – dodaje Candy Girl.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Sebastian Karpiel-Bułecka: Jurorowanie to nie jest proste zadanie, ale bardzo mnie to rajcuje. Staram się być sprawiedliwy, szczery i rzetelny

Nowy juror w programie „Must Be the Music” podkreśla, że ta rola jest dla niego niezwykłą przygodą, bo dzięki niej nie tylko może odkrywać młode talenty, ale także nieznane dotąd aspekty swojej kariery artystycznej. Ocenianie uczestników nie jest prostą sprawą, ale Sebastian Karpiel-Bułecka nie chce nikomu dawać złudnych nadziei i chwalić kogoś tylko po to, żeby nie zrobić mu przykrości. Wokalista wychodzi z założenia, że jeśli ktoś decyduje się na udział w tym programie, to musi być przygotowany na każdą ocenę, nawet tę najbardziej surową.

Prawo

Nałóg nikotynowy wśród nieletnich zaczyna się najczęściej od e-papierosów. Przyciągają ich słodkie, owocowe smaki tych produktów

Co czwarty uczeń ma za sobą inicjację nikotynową, a dla większości z nich pierwszym produktem, po jaki sięgnęli, był e-papieros. Zdecydowana większość uczniów używających nikotyny korzysta właśnie z e-papierosów, a prawie połowa nie ma problemu z ich zakupem – wskazują nowe badania przeprowadzone z okazji Światowego Dnia Rzucania Palenia. Eksperci podkreślają, że niebezpiecznym produktem, z uwagi na ryzyko uzależnienia behawioralnego, są także e-papierosy beznikotynowe. Trwają prace nad przepisami, które m.in. zakażą ich sprzedaży nieletnim.

Ochrona środowiska

Futra z negatywnym wpływem na środowisko na każdym etapie produkcji. Wiąże się z 400-krotnie większym zużyciem wody niż poliestru

Biznes futrzarski ma negatywny wpływ na środowisko naturalne – podkreślają eksperci Stowarzyszenia Otwarte Klatki. Hodowle powodują zatrucie wód i gleb oraz są zagrożeniem dla bioróżnorodności. Z kolei produkcja futra z norek, lisów i jenotów generuje znacznie większe niż bawełna czy poliester emisje gazów cieplarnianych, zużycie wody i zanieczyszczenie wody. 25 listopada obchodzimy Dzień bez Futra, który ma zwrócić uwagę na cierpienie zwierząt hodowanych na potrzeby przemysłu futrzarskiego oraz promować etyczne i ekologiczne wybory w modzie.